Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh. Miten voi yksi mässypäivä nostaa painoa?

Vierailija
11.12.2023 |

Aloitin dieetin 3 viikkoa sitten maanantaina. Kahden viikon jälkeen paino oli tippunut kilon.

perjantaina, kolme päivää sitten, pidin mässypäivän. Söin karkkia pussillisen, join viiniä pullollisen. Siis aika paljon, mutta ei sen enempää kuin normielämässä joskus. Osasin varautua takapakkiin, mutta miten minulla voi vielä tänään vaaka näyttää 2 kiloa enemmän kuin dieetin alkupäivänä? 

Lauantain ja sunnuntain olin normisti dieetillä. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme viikkoa on todella lyhyt aika todelliseen laihtumiseen. En pitäisi "mässypäiviä" tuossa vaiheessa. Ellei sun pudottamisen tarve ole se kaksi kiloa. Kolmessa viikossa lähinnä nesteet lähtee. Ja nyt ne tuli takaisin. 

minä uskon, että se kilon laihtuminen oli todellista. Tunnen sen.

en kertonut sitä, että tavallaan aloitin kaksi viikkoa aiemmin. En vain käynyt vaaalla, vaan halusin aloittaa dieetin vasta sitten, kun nesteet oli poistunut. Olin siis pari viikkoa ennen dieetin aloittamista pari kiloa painavampi,

äh, siis kävin vaaalla kuukausi sitten, mutta en merkannut sitä päiväkirjaani, enkä katso laihdutuksen alkaneen vielä silloin.

Vierailija
22/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuinen ihminen syökarkkeja?

koska ne on niin hyviä! Ei mikä tahansa karkki kuitenkaan.

suklaan syömisen lopetin vuosikymmenet sitten. Ajattelin, että on terveellisempää syödä sokeria kuin rasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuinen ihminen syökarkkeja?

Niin, miksi ihmeessä aikuinen ihminen syö tai juo mitään mikä maistuu hyvältä. 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi