Mitä olet valehdellut työhaastattelussa
Sanoin osaavani käyttää yhtä laitetta vaikka ei hajuakaan, katsoin sitten netistä ja opettelin:D
Kommentit (70)
Valehtelin CV n aukot kuulijalle mieleisiksi
Valehtelin haluavani tämän työpaikan. Nyt sitten istun täällä ja mietin ainoastaan miten täältä pääsisi pois.
Valehtelin, että ole kiinnostunut kyseistä työstä ja alasta, tai työnteosta ylipäätään.
Ei ole tarvinnut valehdella kun en ole työhaastatteluissa ollut. Aina on pyydetty töihin, 23 vuoteen en ole ollut päivääkään työtön.
T. Erikoisalan raksaukko
Olen valehdellut olevani oikein hyvä tiimityöskentelijä. Todellisuudessa turhaudun hyvin nopeasti muihin ja ryhdyn päällepäsmäriksi. Sitten ei kenelläkään ole kivaa.
Aktiivimalli oikeastaan pakottaa valehtelemaan. Tai mikä lie mahtavan hyvinvoinnin malli nykyisin se on viralliselta nimeltään.
Olen raatorehellinen itseni, eikö se riitä:)
Vierailija kirjoitti:
Olen valehdellut olevani oikein hyvä tiimityöskentelijä. Todellisuudessa turhaudun hyvin nopeasti muihin ja ryhdyn päällepäsmäriksi. Sitten ei kenelläkään ole kivaa.
Tämä!
Valehtelin että olen tosi kiinnostunut ja perillä yhdestä jutusta joka työkuulutksessa mainittiin. Eipä se mitään, koska saamassani työssä ei ole käytetty laisinkaan ko. juttua eikä siitä tarvitse tietää mitään eikä kukaan muukaan puljussa siitä tiedä.
Esim, että olen ahkera, iloinen, sosiaalinen, rehellinen ja empaattinen. Paskat olen oikeesti mitään näitä. Sitä en kertonut, että olen helvetin hyvä näyttelijä. Siis hoitotyötä hain ja valitettavasti pääsin. Nyt kaduttaa, mutta päivä päivältä muutun paremmaksi näyttelijäksi, silti mietin kokoajan alanvaihtoa.
Valehtelin, että syöpätaudit oli liian rankka työympäristö, mutta oikeasti se ei rasittanut yhtään vaan pelkästään vittumainen työkaveri.
Olin alipalkattu edellisessä työssäni, joten valehtelin entisen palkkani. Sain paikan ja uusi palkka 15 000 parempi kuin entisessä työssä. Sain työn ja en koskaan jäänyt kiinni valehtelemisesta. En usko, että olisin saanut noin korkeaa palkan nousua valehtelematta ja olisin todennäköisesti edelleen alipalkattu.
Että olen oikein kiinnostunut kyseisestä firmasta ja sen toiminnasta.
Valehtelin, että olin vielä kyseisen yrityksen palveluksessa vaikka minut oli irtisanottu 3pv ennen koeajan loppumista.
Kerran olen ollut haastattelussa, en valehdellut mistään. Sen jälkeen minulle on tarjottu töitä sen verran kuin olen halunnut tehdä. Nyt haastattelusta on 35 vuotta.
Vähän sama kuin muilla. Olen valehdellut olevani tiimipelaaja, kestän stressiä hyvin ja olen hyvä asiakaspalvelija.
Oikeasti vihaan työskennellä muiden kanssa ja inhoan ihmisiä eli asiakaspalvelua. Paineensietokykynikin on täysi nolla.
Valehtelin siitä miksi lähdin edellisestä työpaikasta koeajalla. Olin työpaikkakiusattu mutta sanoin että työtehtävät oli itselleni epäsopivia.
Olen ollut liian rehellinen. Mutta siitäpä olikin sitten se seuraus, että sain hyvän työpaikan ja tosi kivan esimiehen.
En mistään. Ehkä se onkin ongelmani.
Sen, että olen lääkäri. Sain kuitenkin sen työpaikan.