Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet valehdellut työhaastattelussa

Vierailija
10.12.2023 |

Sanoin osaavani käyttää yhtä laitetta vaikka ei hajuakaan, katsoin sitten netistä ja opettelin:D

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että olen lääkäri. Sain kuitenkin sen työpaikan.

Vierailija
2/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin CV n aukot kuulijalle mieleisiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin haluavani tämän työpaikan. Nyt sitten istun täällä ja mietin ainoastaan miten täältä pääsisi pois.

Vierailija
4/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin, että ole kiinnostunut kyseistä työstä ja alasta, tai työnteosta ylipäätään.

Vierailija
5/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut valehdella kun en ole työhaastatteluissa ollut. Aina on pyydetty töihin, 23 vuoteen en ole ollut päivääkään työtön.

T. Erikoisalan raksaukko

Vierailija
6/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valehdellut olevani oikein hyvä tiimityöskentelijä. Todellisuudessa turhaudun hyvin nopeasti muihin ja ryhdyn päällepäsmäriksi. Sitten ei kenelläkään ole kivaa.

Vierailija
7/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivimalli oikeastaan pakottaa valehtelemaan. Tai mikä lie mahtavan hyvinvoinnin malli nykyisin se on viralliselta nimeltään.

Vierailija
8/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raatorehellinen itseni, eikö se riitä:)

Vierailija
9/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valehdellut olevani oikein hyvä tiimityöskentelijä. Todellisuudessa turhaudun hyvin nopeasti muihin ja ryhdyn päällepäsmäriksi. Sitten ei kenelläkään ole kivaa.

Tämä!

Vierailija
10/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin että olen tosi kiinnostunut ja perillä yhdestä jutusta joka työkuulutksessa mainittiin. Eipä se mitään, koska saamassani työssä ei ole käytetty laisinkaan ko. juttua eikä siitä tarvitse tietää mitään eikä kukaan muukaan puljussa siitä tiedä.

Vierailija
11/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim, että olen ahkera, iloinen, sosiaalinen, rehellinen ja empaattinen. Paskat olen oikeesti mitään näitä. Sitä en kertonut, että olen helvetin hyvä näyttelijä. Siis hoitotyötä hain ja valitettavasti pääsin. Nyt kaduttaa, mutta päivä päivältä muutun paremmaksi näyttelijäksi, silti mietin kokoajan alanvaihtoa.

Vierailija
12/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin, että syöpätaudit oli liian rankka työympäristö, mutta oikeasti se ei rasittanut yhtään vaan pelkästään vittumainen työkaveri.

Vierailija
13/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alipalkattu edellisessä työssäni, joten valehtelin entisen palkkani. Sain paikan ja uusi palkka 15 000 parempi kuin entisessä työssä. Sain työn ja en koskaan jäänyt kiinni valehtelemisesta. En usko, että olisin saanut noin korkeaa palkan nousua valehtelematta ja olisin todennäköisesti edelleen alipalkattu.

Vierailija
14/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen oikein kiinnostunut kyseisestä firmasta ja sen toiminnasta.

Vierailija
15/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin, että olin vielä kyseisen yrityksen palveluksessa vaikka minut oli irtisanottu 3pv ennen koeajan loppumista. 

Vierailija
16/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ollut haastattelussa, en valehdellut mistään. Sen jälkeen minulle on tarjottu töitä sen verran kuin olen halunnut tehdä. Nyt haastattelusta on 35 vuotta.

Vierailija
17/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin muilla. Olen valehdellut olevani tiimipelaaja, kestän stressiä hyvin ja olen hyvä asiakaspalvelija.

Oikeasti vihaan työskennellä muiden kanssa ja inhoan ihmisiä eli asiakaspalvelua. Paineensietokykynikin on täysi nolla.

Vierailija
18/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin siitä miksi lähdin edellisestä työpaikasta koeajalla. Olin työpaikkakiusattu mutta sanoin että työtehtävät oli itselleni epäsopivia.

Vierailija
19/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut liian rehellinen. Mutta siitäpä olikin sitten se seuraus, että sain hyvän työpaikan ja tosi kivan esimiehen.

Vierailija
20/70 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Ehkä se onkin ongelmani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän