Olin eilen armeijan valatilaisuudessa mutten vannonut valaa vaan liikuttelin suuta sanomatta mitään. Minua ei voi velvoittaa puolustamaan Suomea
Kommentit (54)
Tuskin olit. Milloin olet viimeksi edes poistunut kämpästäsi? Joko mamma haki viikon likaiset vaatteet ja toi ruokaa, kun et itse kykene hoitamaan asioitasi?
Vierailija kirjoitti:
Äitis on varmaan ylpeä moisesta epämiehestä.Olet suvun häpeäpilkku, pukeudu hameeseen
Kaltaisesi lampaan määintä ei loukkaa minua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on työsi tai ammattisi?
Ammattini on sähkömies. Työtä ei ole koska olen armeijassa.
Silloin on kai parempi mennä sivarikurssille 2 vk vai mikä se käytäntö on kun armeijasta poistutaan? Muuten jää reserviin. Ellet muuta ulkomaille maahan josta ei voida luovuttaa, Argentina? Vai miten armeijasta irrottaudutaan.
Pitkäaikaistyöttömän pilvenpolttajan voimafantasia vol 4862
Ymmärrän hyvin. Ennen tuo oli varmaan kunnia-asia, mutta ajat ovat muuttuneet ja tämä yhteiskunta ja valtio myös.
N38
Ei sinua Sofia edes päästettäisi armeijaan, eikä syy ole sukupuolesi tai valehdeltu ikäsi vaan ihan muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on työsi tai ammattisi?
Ammattini on sähkömies. Työtä ei ole koska olen armeijassa.
Monet ikäisesi naispuoliset sähkömiehet painaa duunia ja kerää pesämunaa tulevaisuutta varten.
Hyvä kuitenkin kun olet opettelemassa maamme puolustamista pienillä päivärahoilla ja työurastasi tinkien että heilläkin on hyvå ja turvallinen olo.
Oikeasti päiväraha voisi olla jonkun meridiaanipalkan mukainen kuukaudessa koska on kyse maallemme elintärkeästä toiminnasta.
Haaskataan sirä rahaa turhanpäitenkin.
Suomea eikä muitakaan maita ole edes olemassa. Ne ovat sosiaalisia konstruktioita. Kansallisvaltio on aika uusi ja epäonnistunut keksintö. Kaikista sotaisinta on ollut niiden keksimisen jälkeen.
Onneksi yhä useampi nainen käy armeijan koska valitettavasti meillä on tuollaisia ns. miehiä kuten sinä. Häpeän puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitis on varmaan ylpeä moisesta epämiehestä.Olet suvun häpeäpilkku, pukeudu hameeseen
Kaltaisesi lampaan määintä ei loukkaa minua.
Ap
Tämä kommentti kertoikin kaiken tarvittavan ap:sta :DDD
Eilen valatilaisuudessa ja nyt vauva-palstalla. Just joo.
Tarvii mitää valaa tuohon, jos olet suomen kansalainen niin sinulla on pakko jo sen puolesta puolustaa
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Lisäksi minua on jo useamman viikon vaivanneet todella löysät ulosteet - miltei ripuli. Aamulla saan käydä kakalla kahdeksankin kertaa ja pyypyy on pyyhkimisestä todella hellänä ja jo pelkkä pideellä suihkuttelukin tekee kipeää. Kohtalotovereita paikalla?
-ap
Taidat narrata. Miespuolinen ei käytä sanaa pyypyy eikä armeijassa ole Bideitä. Ei ennen ollut edes ovia vessoissa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen valatilaisuudessa ja nyt vauva-palstalla. Just joo.
Kuntoisuudestani sain vapaan aamupäivän upseerikerholla.
Ap
Sinut on kirjattu sotilasvalan vannoneeksi joten olet sen velvoitteiden alainen. Ei auta vaikka olisit heilutellut heppiäsi