Ekat treffit jännittää liikaa, ehdottakaa jotain ihan muuta kuin kahvit tai kävely tai keilaaminen
Mulla on ihan hirveä jännitys, jopa paniikki ekoista treffeistä. Tämä menee nopeasti aina ohi, mutta ennen treffejä jännitys on sitä luokkaa että huomaan miettiväni että jätänkö väliin kun en vaan pysty! Mies vaikuttaa tosi ihanalta ja mua niin korpeaa tällainen ujous 😔 Ekan tapaamisen jälkeen musta ei kyllä sitten kukaan uskoisi, että tällaisissa tunnelmissa ennen treffejä uin.
Ajatuskin syömisestä tai edes kahveista vieraan ihmisen kanssa ahdistaa. Oisko joku muu samasta vaivasta kärsinyt keksinyt jonkun hyvän ensitreffipaikan?
Kommentit (57)
Täällä toinen treffijännittäjä. Mulle on helpointa valita tuttu paikka. Ehdotan siis kahveja viihtyisässä kahvilassa tai glögejä joulutorilla. Ekat treffit kannattaa myös suunnitella lyhyiksi, niin ei ole liikaa paineita puheenaiheista ja pääsee pois, jos ei juttu luista. Tsemppiä ap!
Ota kaveri mukaan tai lainaa kaverin koiraa.
Menkää vaikka Mil Safareille ajamaan panssarivaunulla
Vierailija kirjoitti:
Tää vaiva on mulla vaan ja ainoastaan ekoilla treffeillä.
Ap
No et ole ainoa. Jos eräät mun jännittämäni ja jopa kauhua herättäneet treffini olisivat toteutuneet, olisin ehdottanut treffikumppanille kyytiin lähtöä, kun olin menossa käymään entisessä kotikaupungissani. Siinä automatkalla olisi kyllä tutustunut. Aikataulumme eivät kuitenkaan sattuneet yhteen ja juttu tyrehtyi, kun jo alunperin asuimme eri paikkakunnilla.
Olen sen verran kuitenkin hassuttelija, että voisi testata onko kumppanista pulkkamäkeen. Laita mielikuvitus kehiin!
Tuollainen luonnoton tilanne jännittää kaikkia. Mutta olet varmaan myös vähän liian pakkomielteinen siitä että treffien on mentävä hyvin ja sinun on tehtävä heti valtava vaikutus toiseen. Kaikkea ei voi kontrolloida ja sen hyväksyminen auttaa huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Jokin kirjasto tai konsertti.
Mitä siellä kirjastossa tehdään treffeillä? Kun minä käyn kirjastossa, köyn siellä lainaamassa tai palauttamassa kirjoja/leffoja
Menkää kuntosalille ja katso onko miehellä yhtään lihasta. Jos olet mies niin katso onko naisella hyvä perse ja tissit.
Baariin bisselle ja sitten panemaan. Näin alkoi meidän rakkaustarina 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Up
and Down...
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin kirjasto tai konsertti.
Mitä siellä kirjastossa tehdään treffeillä? Kun minä käyn kirjastossa, köyn siellä lainaamassa tai palauttamassa kirjoja/leffoja
Siellä voi keskustella runoudesta ja kirjallisuudesta yleensä. Tulee sellanen kultturelli olo ja sä näet heti onko se könsikäs sellanen syvällinen tyyppi vai ihan juntti, jota sä et oo ettimässä.
Mä oon ollut yhden kerran sokkotreffeillä. Se riitti.
Ihan turhaan kulutin siellä 2 tuntia, joka lause osoitti syvemmin ja syvemmin ettei meillä ole mitään yhteistä.
Sä oot siis kuitenkin tavannut sen tyypin? Tai tietysti olet, kun sanot että se on ihana. Ajattele niin että sä oot myös ihana niin jännitys loppuu siihen.
Samaa vikaa mulla eikä ujous edes pääty ekojen treffien jälkeen. Kahvit ja syöminen on ihan kamalinta, mitä treffeille mun kanssa voi keksiä. Kävely toimii ihan hyvin ja muut liikunnalliset tekemiset myös. Näin talvella luistelu, laskettelu, sisällä joku kiipeily tms. Ja kapakkaan meno toimii myös, mutta itse en normaalisti käytä juurikaan alkoholia, joten kapakka ekoilla treffeillä voi antaa vääriä signaaleja jatkosta.
Voi, oon sua sata vuotta vanhempi ja jännitän treffejä edelleen. Ihan kauheeta. Mutta ikä ja jatkuva tekeminen ihmisten kanssa töiden kautta ovat tuoneet pienoista helpotusta asiaan. Nuo ei nyt sinua valitettavasti auta :) hyviä treffejä silti!
Menkää kolaamaan lunta, näet nopeasti mikä on miehiään ja onko siitä yhtään mihinkään, esim. fyysiseen työhön. Työskentely yhdessä myös osoittaa, että olisiko teistä yhteistyöhön ja se jos mikä on tärkeää parisuhteessa. Jos kumppanin kanssa ei pysty muodostamaan "tiimiä", niin ei sellaisesta vain tule mitään hyvää muutenkaan.