Ekat treffit jännittää liikaa, ehdottakaa jotain ihan muuta kuin kahvit tai kävely tai keilaaminen
Mulla on ihan hirveä jännitys, jopa paniikki ekoista treffeistä. Tämä menee nopeasti aina ohi, mutta ennen treffejä jännitys on sitä luokkaa että huomaan miettiväni että jätänkö väliin kun en vaan pysty! Mies vaikuttaa tosi ihanalta ja mua niin korpeaa tällainen ujous 😔 Ekan tapaamisen jälkeen musta ei kyllä sitten kukaan uskoisi, että tällaisissa tunnelmissa ennen treffejä uin.
Ajatuskin syömisestä tai edes kahveista vieraan ihmisen kanssa ahdistaa. Oisko joku muu samasta vaivasta kärsinyt keksinyt jonkun hyvän ensitreffipaikan?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Kirjastoon tai elokuviin meette, ei tarvi puhuakkaan toistenne kanssa
Munan voi myös ottaa suuhun niin ei tarvitse puhua!
Älä menee sitten olleenkaan. Kyllä olo pitäisi kahden ihmisen välillä olla vaivaton. Jos se on vaivallinen- ilmeisesti tunnet oikein. Ken ties, miltä vielä vältyt, jos et menee olleenkaan. Kyllä se parempi versio sinut hyvälle ja innokkalle tuulele saa, kun tämmöinen joskus tielle tupsahtaa.
Suosittelen mitä tahansa pelillistä tekemistä, erityisesti sellaista missä joko mies voisi opastaa sua tai joka on teille molemmille uusi juttu. Jos keilaus ei käy niin mites biljardi, sulkapallo, luistelu, lautapelit? Sellaista jossa tutustuminen tapahtuu tekemisen ohella ikään kuin automaattisesti. En itekään tykkää mistään kahvitteluista tms. ensitreffeillä. Elokuviinkaan en ekoilla menis, tylsää istua paikallaan melko vieraan ihmisen kanssa.
Kun aikaa sitten deittailin, nähtiin aina baarissa bissellä. Joskus tuli kyllä otettua yksi liikaa.
Nykyään menisin museoon tai (taide)näyttelyyn. Sais hyvän käsityksen treffikumppanin keskustelukyvystä ja ehkä yleistiedoistakin.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko jotenkin kertoa, että jännität eka treffeillä, mutta sen jälkeen vapaudut? Mieti valmiiksi muutamia keskustelunavauksia, keskity mitä toinen sanoo, niin unohdat pingottamisen. Menkää katsomaan/kuuntelemaan jokin musiikkiesitys, teatteriin... Hyvin pärjäät!
Muistan, kun aikoinaan pyysin treffikumppanin katsomaan elokuvaa yhdessä. Elokuva sattui olemaan Pianisti. Hieno elokuva, hieno tarina mutta siinä elokuvassa oli romantiikka kaukana.
Museoon. Tekemistä, jutunaihetta ja halutessaan saa sitä kahviakin. Kuulee toisen puheen ja ympäristö ei stressaa hälinällä.
Kutsut miehen kotiisi pelaamaan Twisteriä.
Itse en treffejä harrasta. Joko kolahtaa molemmin puolisesti heti tai ei lainkaan. No yksin olen elellyt, joten ei ehkä toimiva tapa, mutta nykyinen deittailutouhu ei vain ole minunlaista varten.
Vierailija kirjoitti:
Anaalipanotreffit hotellissa?
Komppaan. Suoraan "syvään" päätyyn, niin siitä on hyvä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en treffejä harrasta. Joko kolahtaa molemmin puolisesti heti tai ei lainkaan. No yksin olen elellyt, joten ei ehkä toimiva tapa, mutta nykyinen deittailutouhu ei vain ole minunlaista varten.
Siellä treffeillähän se juuri käydään katsomassa, että voiko kolahtaa vai ei. Vai jollain viestilläkö päätät, että kolahtaako täysillä?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä treffit ne on, joissa ei voi keskustella? Yleensä kirjastoonkin mennään asioimaan kirjojen ja videoiden lainaamisella, eikä muuten vaan viettämään aikaa.
Tuo suomalaisille alaston paikka on hyvä paikka aloittaa treffaaminen. Siinä pääsee nopeasti sielun ja ruumiin yhteyteen. Harmoniaan.