Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hyvää ja osaavaa ihmistä ei voida palkata, jos se on työtön?

Vierailija
10.12.2023 |

Eihän se silloin voi enää koskaan mennä töihin.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän on vain niin vaikeaa myöntää että kuulutte luuserien kastiin joilla rahkeet eivät riitä saamaan yhtäkään työpaikkaa?

Mene peilin eteen ja sano itsellesi, " olen luuseri,arvoton häviäjä elämän geenipoolissa " . 

Ole edes itsellesi rehellinen.

Vierailija
62/65 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän on vain niin vaikeaa myöntää että kuulutte luuserien kastiin joilla rahkeet eivät riitä saamaan yhtäkään työpaikkaa?

Mene peilin eteen ja sano itsellesi, " olen luuseri,arvoton häviäjä elämän geenipoolissa " . 

Ole edes itsellesi rehellinen.

Miksi ihmeessä valehtelisin itselleni? Älykkyysosamääräni on 152, enkä millään jaksa uskoa, että olisin oikeasti huonompi ihmisenä kuin naapurin työssäkäyvä Reiska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat eivät saa työpaikkaa.

Lihavan palkkaaminen tuo mukanaan aina riskin joten parempi palkata normaalipainoinen.

Vältä riskejä, valitse laiha.

Lihava työntekijä antaa yhtiöstä sairaalloisen kuvan.

Pitää olla urheilullinen ja dynaaminen tai ainakin näyttää siltä.

Henk koht palkkaan mieluimmin naisen jolla hyvännäköinen peffa. Roikkuva ihraperse heikentää työilmapiiriä liikaa.

Juu. Sä olet niitä miehiä. Leveät hartiat naisella ja salilla treenattu jäkiekkojuniorin perse. V-mallin keho, oletko nyt ihan varma seksuaalisesta suuntautumisestasi?

Vierailija
64/65 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää hakija joku joka osaa kaikesta kaiken, kirurgista instamarkkinoijaan, epäilen. 

Vierailija
65/65 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut töitä työttömänä työnhakijana yrityksestä, josta en ole tuntenut ketään entuudestaan. Profiili vastasi hyvin työnantajan hakemuksia, vaikka ei kaikkia siinä mainittuja kohtia. Olin hakijoista paras.