Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko naisille negatiivinen fiilis, jos 50v miehellä on 20-50v ikähaarukka nettiprofiilissa?

Vierailija
10.12.2023 |

Mies haluaa vain maksimoida hakutulokset mahdollisimman laajalla rangella.

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaaa....mitähän tuohon kommentois...mutta eräs mies on 71v.....ja hakee 20-70 v. naisia...että näinkin olen nähnyt..

Vierailija
2/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ällön vaikutelman oman ikäisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Range olisi vielä laajempi jos ikähaarukka ois 20-70 v

Vierailija
4/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää maksimoida mutta vaikutus on päinvastainen. Ei siihen Einsteinia tarvita ymmärtääkseen.

Vierailija
5/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehelle kelpaa 7-kymppiset naiset? Ikähän on vain numero.

Vierailija
6/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ikävä fiilis, kuten ei muistakaan, joiden totean olevan jotain ihan muuta mitä haen. Swaippaan vasemmalle tai muuten skippaan, mutta ei se fiiliksiini vaikuta.

Vierailija
7/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tulee negatiivinen fiilis.

N21

Vierailija
8/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain epävarmoille naisille tuo on ongelma. Ja niitä naisia kannattaa muutenkin vältellä. 

Vierailija
9/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Se on hänen valinta. Tuon ikäinen mies ei ole mun ikähaarukassa. 

Vierailija
10/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää maksimoida mutta vaikutus on päinvastainen. Ei siihen Einsteinia tarvita ymmärtääkseen.

Miehen 20-50v range tarkoittaa sitä, että ikähaarukan yläpäässä on jonkin verran sellaisia, jotka miellyttävät miehen silmää ja nuoremmaksi ikähaarukassa mennään, sitä suurempi osa naisista miellyttää miehen silmää.

Vierailija
11/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jos olisin 50 v mies, tuskin välittäisin, mitä oman ikäiseni naiset seurusteluistani ajattelevat, sillä en tuon ikäisiä naisia itse hakisi. Kiinnostaisi enemmän, mitä ne nuoret mimmit ajattelee hopeaketun avuista. 

Vierailija
12/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! En edes halua tutustua ikäiseeni viiskymppiseen joka lähtökohtaisesti etsii kumppania omien lastensa ikäisistä nuorista. Luokittelen hänet heti jollain tapaa ihmiseksi jolta on a) todellisuuden taju hukassa tai sitä ei ole koskaan ollutkaan b) joksikin elostelijaksi joka kuvittelee itsestään ihan liikaa tai c) kaikkea edellämainittua jolle ei oman ikäiset kelpaa.

Herää heti kysymys kuka luulee että jollekin 20-30v kelpaa viiskymppinen? Mitä yhteistä heillä edes olisikaan?

Vierailija
13/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jos olisin 50 v mies, tuskin välittäisin, mitä oman ikäiseni naiset seurusteluistani ajattelevat, sillä en tuon ikäisiä naisia itse hakisi. Kiinnostaisi enemmän, mitä ne nuoret mimmit ajattelee hopeaketun avuista. 

Mistä avuista? Kerro muutama esimerkki.

Vierailija
14/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin että mikä kehitysvaihe 50 v mieheltä on jäänyt läpikäymättä kun laskee deittipooliinsa aikuiselämänsä vasta aloittavat opiskelijatytöt mutta ei itseään pari, kolme vuotta vanhempia naisia. 

Toisaalta itsehän en tuon ikäisiä miehiä edes etsi joten ei me edes törmättäisi tinderissä.

N28 

Vierailija
15/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehelle kelpaa 7-kymppiset naiset? Ikähän on vain numero.

Niin. Naisille pitää kelvata itseä 20 vuotta vanhempi, niin kyllä silloin pitää miehillekin kelvata.

Vierailija
16/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulisi? Olen hiljattaon eronut seksuaalisesti vireä nainen ja etsin seuraa 25-55 vuotiaista miehistä. Olen täyttänyt 59 vuotta marraskuun viimeisell viikolla.  iksi en saisi toivoa nuorta ja vireää miestä? Jos ei tärppää, voin tyytyä nelikymppiseenkin.

Vierailija
17/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤮

Vierailija
18/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle, mutta epäilemättä palstalaisille tulee. Itsekin olin nuorena vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
19/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä avuista? Kerro muutama esimerkki.

En ole tuo hypoteettinen 50 v mies, joten miksi kysyt minulta? Pitäisikö minun siis keksiä kuvitteellinen henkilöprofiili tyydyttääkseni uteliaisuutesi? Häh?

Vierailija
20/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! En edes halua tutustua ikäiseeni viiskymppiseen joka lähtökohtaisesti etsii kumppania omien lastensa ikäisistä nuorista. Luokittelen hänet heti jollain tapaa ihmiseksi jolta on a) todellisuuden taju hukassa tai sitä ei ole koskaan ollutkaan b) joksikin elostelijaksi joka kuvittelee itsestään ihan liikaa tai c) kaikkea edellämainittua jolle ei oman ikäiset kelpaa.

Herää heti kysymys kuka luulee että jollekin 20-30v kelpaa viiskymppinen? Mitä yhteistä heillä edes olisikaan?

Kyllä 50v miehelle omaikäinenkin nainen kelpaa, mutta vain pieni osa heistä miellyttää silmää. Silloin mies rajoittaa itse omia mahdollisuuksia saada nainen.