Ohisalo poisti julkaisunsa ja pahoitteli väärää tietoa
Miten niin väärää tietoa? Tieto oli oikeaa, se kertoi edellisen hallituksen ja hänen itsensä osaamattomuudesta ilmastoasioissa. Ei tieto ollut väärää, sen julkaisija vain ei tiennyt julkaisevansa omien epäonnistumistensa satoa
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Sentään myönsi olleensa väärässä, mitä eräs äärioikeistolainen puolue ei myönnä ikinä.
"En minä vihapuhetta levittänyt. En minä rötöstellyt. En minä raizkaillut."
Joillakin on selkärankaa myöntää virheensä. Joillakin ei.
Todella väsynyttä jatkuvasti väittää rais kauks ista, mutta ei ole antaa yhtään nimeä, kuka niihin on syyllistynyt.
Putkonen vuodelta -90 ollessaan demari tai Rydman, jota ei ole edes syytetty rais kauk sesta ei vain toimi.
Vierailija kirjoitti:
Sentään myönsi olleensa väärässä, mitä eräs äärioikeistolainen puolue ei myönnä ikinä.
huvittavinta tuossa on, että Suomen ranking romahti vihervassarihallituksen aikana 😂 Sillä niin väliä, että kriisiviestintäkin meni pieleen
Vierailija kirjoitti:
Olihan nolo tapaus. Ja nyt vielä yrittää selitellä. Harvoin tällä tavalla kukaan ampuu omaan jalkaansa asiassa, jonka pitäisi olla ominta osaamisaluetta.
Sokeus iskee, kun näkee vain tilaisuuden mollata nykyhallitusta. Rehellisyydestä viis.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nimiä ihan suoraselkäisesti ja rehellisesti kun sellaista muiltakin vaadit. Pysy kuitenkin totuudessa ettei tule kunnianloukkaussyytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä todistaa vain sen, että jokainen puolue haluaa valikoidusti käyttää vain niitä tilastoja, jotka tukevat omaa agendaa.
Niin, mutta kun ei tällä kertaa tukenut. Korosti vaan omia epäonnistumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huvittavinta tuossa on, että Suomen ranking romahti vihervassarihallituksen aikana 😂 Sillä niin väliä, että kriisiviestintäkin meni pieleen
Samoin kuin naisten mielenterveys ja Pisa-tulokset.
Miten sitten kun Suomi mahdollisesti taistelee olemassaolostaan niin kuin eräs asiantuntija tässä varoitteli aamulla.
Annetaanko yhtään periksi hiilinieluista, hiilineutraaliudesta 2035 tms. Suomi on jotenkin niin sisäisesti hajalla, ei missään osata vetää kotiinpäin vaan suorastaan tehdään vahingollisia päätöksiä. Siinä mielessä Suomi hyvä kohde kun yksituumaisuus puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Missä hän myönsi olleensa väärässä? Siinä, että syytti nykyistä hallitusta oman kautensa tilastoista?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että tohtoriksi asti uurastanut ihminen ei lankeaisi noin hölmöön tilastonlukuvirheeseen.
Kun vihervasemmistolla on aina niin kova kiire päästä haukkumaan muita ja nostamaan itseä, niin sitten käy näin.
Toisten mollaamisella ei rakenneta mitään, mutta nykyisille vihervasemmistolaisille se tuntuu olevan elämää suurempi agenda.
Ja iltalehti jo kerkisi syyttämään ohisalon kritisoijia siitä että kritisoijat on väärässä. Miten noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan nolo tapaus. Ja nyt vielä yrittää selitellä. Harvoin tällä tavalla kukaan ampuu omaan jalkaansa asiassa, jonka pitäisi olla ominta osaamisaluetta.
Sokeus iskee, kun näkee vain tilaisuuden mollata nykyhallitusta. Rehellisyydestä viis.
Homman ydin on just siinä että oppositio eli viime hallitus on tehnyt nyt useamman välikysymyksen asioista jotka nuo itse sotki edellisellä hallituskaudella. Samaa tää ohisalonkin kommentti oli. Media ei halua noita edes näin selvässä tapauksessa kritisoida koska näköjään media on peruuttamattomasti puolueellinen "omien" puolesta. Joku sanna ukkolan tuleva kolumni ei mediasta tee puolueetonta kun 99.9% muusta kirjoitttelusta on niin täysin vasemmalle kallellaan että media on käytännössä kyljellään maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että tohtoriksi asti uurastanut ihminen ei lankeaisi noin hölmöön tilastonlukuvirheeseen.
Kun vihervasemmistolla on aina niin kova kiire päästä haukkumaan muita ja nostamaan itseä, niin sitten käy näin.
Toisten mollaamisella ei rakenneta mitään, mutta nykyisille vihervasemmistolaisille se tuntuu olevan elämää suurempi agenda.
Kun intersektionaalinen feminismi on tärkeintä, unohtuu luonnon ja naisten hyvinvointi, nuoret ja vanhukset ja kaikki muut. Koska aatteen ajaminen suomalaiseen yhteiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homman ydin on just siinä että oppositio eli viime hallitus on tehnyt nyt useamman välikysymyksen asioista jotka nuo itse sotki edellisellä hallituskaudella. Samaa tää ohisalonkin kommentti oli. Media ei halua noita edes näin selvässä tapauksessa kritisoida koska näköjään media on peruuttamattomasti puolueellinen "omien" puolesta. Joku sanna ukkolan tuleva kolumni ei mediasta tee puolueetonta kun 99.9% muusta kirjoitttelusta on niin täysin vasemmalle kallellaan että media on käytännössä kyljellään maassa.
Sen huomasi Linnan juhlien uutisoinnissakin. Niin tunkkaista ja kähmäistä! Ja puolueellista Suomen "puolueettomalta" lehdistöltä.
Hei Maria, se oli ihan oikeaa tietoa teidän nokasta! Mikset pahoitellut mokaanne?
Vihervasemmiston tarkoitushakuinen hallituksen maalittaminen käy yhä kovemmilla kierroksilla.
Minka Koskelo ei lue kansanedustajana sähköpostiaan 1 1/2 kuukauteen??? Sellaista.
Minja Koskela väitti ministerin vastauksen kirjalliseen kysymykseensä viipyvän Vastaus olikin hänen sähköpostissaan. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010051731.html
Veikkaan, että tämä toistamiseen laittamani HS:n uutinen poistuu täältä alta aika yksikön.
soomen metsistä jo 50% SUOJELTU lehto harju ohjelmilla VIELÄKÖ LISÄÄ 25V ON KORVAUSTEN MAKSU VIELÄKÄÄN EIVÄT KAIKKI OLE SAANEET KORVAUSTA RANTOJEN SOSIALISOINNISTA JO 32V MENNYT SAATIKKA TAMMELAN 2 SUO PUISTON MAITA EI OLE KORVATTU AIKAA MENNYT 58V KUNTA KEHTAA MAINOSTAA ITSEÄÄN MUIDEN MAILLA TAMMELASSA TOSI RYSSÄÄÄN MALLI SUN ON MUN.