Ohisalo poisti julkaisunsa ja pahoitteli väärää tietoa
Miten niin väärää tietoa? Tieto oli oikeaa, se kertoi edellisen hallituksen ja hänen itsensä osaamattomuudesta ilmastoasioissa. Ei tieto ollut väärää, sen julkaisija vain ei tiennyt julkaisevansa omien epäonnistumistensa satoa
Kommentit (78)
Olihan nolo tapaus. Ja nyt vielä yrittää selitellä. Harvoin tällä tavalla kukaan ampuu omaan jalkaansa asiassa, jonka pitäisi olla ominta osaamisaluetta.
Sitten kun Suomea koettelee ensimmäinen ilmastonmuutoksesta johtuva nälänhätä niin ei muistella sitä joka suoriutui lupaamastaan ala-arvoisesti vaan sitä joka ei edes kokenut tarpeelliseksi yrittää.
Ihana Maria. Hän älykkäänä ymmärtää myöntää erheensä ja levittäneensä valheita. On suoraselkäinen rehti nainen, ihanhan tässä alkaa taas itku nousta kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Maria. Hän älykkäänä ymmärtää myöntää erheensä ja levittäneensä valheita. On suoraselkäinen rehti nainen, ihanhan tässä alkaa taas itku nousta kurkkuun.
Entä käikiikö sulla pystyyn?
Mua ärsyttää tuo tapa millä keksimällä keksitään jotain negatiivista toisesta puolueesta tai hallituksesta. Nyt osui ohisalolla omaan nilkkaan.
Samaa tekee vasemmisto. Siellä esim Ekaterina (Katja) Marova arvostelee Suomea ja hallituksen päätöksiä toistuvasti. Kuitenkin hän aika tuore kaksoiskansalainen, että ihmeen kovaääninen kritisoija siihen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että tohtoriksi asti uurastanut ihminen ei lankeaisi noin hölmöön tilastonlukuvirheeseen.
Minä tunnen useammankin tohtoriksi uurastaneen, enkä palkkaisi niistä yhtään laskemista laskutaitoa vaativiin hommiin.
Ei tuossa edes vaadittu laskemista vaan sen katsomista, miltä ajanjaksolta tilasto oli peräisin!
Sentään myönsi olleensa väärässä, mitä eräs äärioikeistolainen puolue ei myönnä ikinä.
"En minä vihapuhetta levittänyt. En minä rötöstellyt. En minä raizkaillut."
Joillakin on selkärankaa myöntää virheensä. Joillakin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun Suomea koettelee ensimmäinen ilmastonmuutoksesta johtuva nälänhätä niin ei muistella sitä joka suoriutui lupaamastaan ala-arvoisesti vaan sitä joka ei edes kokenut tarpeelliseksi yrittää.
Miten tästä tulikin mieleen Al Goren valheellinen ilmastodokumentti, että jo kymmenen vuotta sitten jäätiköt olisi jo sulanut ja Helsingin kaduilla vaeltelisi jääkarhut.
Miten tästä tuli edelleen mieleen se kuluisa ruotsalainen pikkutyttö, joka itki kun ilmastonmuutoksen takia Saharakin aavikoituu. Ei tiennyt, että se aavikoituminen alkoi jo 7 miljoonaa vuotta sitten. Miten tästä tulikikin...
Ohisalo jäi kiinni väärän tiedon levittämisestä. Al Gore jäi kiinni sijoituksistaan sademetsiä hakkaavaan firmaan.
On jo kauan kauan sitten todettu, että ilmastonmuutos ja vihersiirtymä ova
Joku on lukenut liikaa .ru- loppuisia sivustoja. Ilmastonsuojelu on Venäjän suurimpia uhkia, kun öljyn käyttö vähenisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä tulikin mieleen Al Goren valheellinen ilmastodokumentti, että jo kymmenen vuotta sitten jäätiköt olisi jo sulanut ja Helsingin kaduilla vaeltelisi jääkarhut.
Miten tästä tuli edelleen mieleen se kuluisa ruotsalainen pikkutyttö, joka itki kun ilmastonmuutoksen takia Saharakin aavikoituu. Ei tiennyt, että se aavikoituminen alkoi jo 7 miljoonaa vuotta sitten. Miten tästä tulikikin...
Ohisalo jäi kiinni väärän tiedon levittämisestä. Al Gore jäi kiinni sijoituksistaan sademetsiä hakkaavaan firmaan.
On jo kauan kauan sitten todettu, että ilmastonmuutos ja vihersiirtymä ova
Laita linkki todisteisiin siitä, että Gore on syyllinen tuollaiseen. Jos et laita, todistat olevasi iigori.
Ja linkki salaliitto-sivustolle, tai äärioikeiston valeinfo-sivustolle ei ole todiste.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen väärää tietoa? Tottahan se tilasto oli 😂
Et sitten lukenut aloitusta.
"Laita linkki todisteisiin siitä, että Gore on syyllinen tuollaiseen. Jos et laita, todistat olevasi iigori."
Amerikkalaisen Michael Mooren paljastusdokumentti Algoren ja Guggenheimin valheellisesta ilmastodokkarista. Al Goren dokumentti takoi 60 miljoona dollaria ja pikkutytöt, sinäkin mukaanlukien, itkivät kautta maapallon.
Ja mitä linkkiin tulee, etsipä itse linkkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohisalo myönsi, että tilasto oli ENNEN nykyhallituksen toimia. Pyysi anteeksi virhettään.
SDP:n luigi ehti jo sotkemaan, että kyseessä myös nykyhallituksen toimet.
Myös luigilta (toine nimi borat) oma maali. Miten tuommoisiin poltiitikkoihin voi yhtään, vähääkään luottaa missään asiassa?!
Eikös tämä borat ollut ylen keskusteluohjelmassa väittelemässä tulonjaosta, eikä tuntenut gini-indeksiä? Siinä kyllä sellainen mahalasku, ettei mitään rajaa. Koko puolueen ideologia perustuu tulojen tasaamiseen, eikä puolueen talousguru tunne alkeellisiakaan käsitteitä
Ehkä se mietti oliko kyseessä Bombay Sapphire vai joku muu gin. Tuntuu olevan tutumpia nautintoaineet nykypoliitikoille. Jauhot ja ginit.
Vierailija kirjoitti:
"Laita linkki todisteisiin siitä, että Gore on syyllinen tuollaiseen. Jos et laita, todistat olevasi iigori."
Amerikkalaisen Michael Mooren paljastusdokumentti Algoren ja Guggenheimin valheellisesta ilmastodokkarista. Al Goren dokumentti takoi 60 miljoona dollaria ja pikkutytöt, sinäkin mukaanlukien, itkivät kautta maapallon.
Eli olet siis väärässä, kiitos.
Kieltämättä herää ajatus, voiko noihin poliitikkohin enää millään tasolla luottaa tai edes ottaa vakavasti? Tuonkin tilaston julkaisu on tehty kiihkossa ja hätäillen kun oli niin kiire haukkua nykyhallitusta. Asian tarkistaminen vuosiluvun osalta olisi vienyt Ohisalolta alle kymmenen sekuntia, mutta siihenkään hän ei kyennyt. Todella antaa kuvan rautaisesta ammattilaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko se päähäsi kun olet noin tyhmä? Tuossahan oli annettu sinulle sekä tietoa että vihjettä. Jos on kyseessä dokumentti, niin katso se ensin, äläkä tule tänne änkyttämään linkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko se päähäsi kun olet noin tyhmä? Tuossahan oli annettu sinulle sekä tietoa että vihjettä. Jos on kyseessä dokumentti, niin katso se ensin, äläkä tule tänne änkyttämään linkeistä.
Kiitos, että osoitit jälleen minun olevan oikeassa ja sinun väärässä. Olen iloinen, että typeryydessäsi raivoat. Sydämellinen kiitos Sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä tyypillinen trolli, joka olettaa, että hän voi esittää väitteitä todistamatta niitä, ihan vain siksi, kun muut trollit tulevat tukemaan ja yläpeukuttamaan häntä.
Väärin oletettu. Todistit valehtelevasi tarkoituksella.
Tämäkin kuuluu Ohisalon vastuukaudelle (21.12.2022 ):
Tyly arvio: Suomi joutuu miljardikorvauksiin hiilinielujen romahduksen takia Kansallinen hätätila, sanoo professori
Luonnonvarakeskuksen mukaan Suomi joutuu korvaamaan metsiensä hiilinielun romahduksen EU:lle. Lasku on arviolta useita miljardeja euroja.
https://yle.fi/a/74-20009763
PS. Edellisen hallituksen aikana saatiin päästökauppasijoittajilta tuloja. Sipilän hallitus osasi nämä asiat, sanokaa mitä tahansa. Kuulemma päästökauppalaskentaa muuteltiin sen jälkeen...