Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu, kun isä/äiti alkaa seurustella itsesi ikäisen kumppanin kanssa?

09.12.2023 |

Tuli mieleen noista isojen ikäerojen pariskunnista, kuten Hjallis, Niinistö ja Katri Helena, että onko tällä palstalla henkilöitä, joiden isä/äiti on alkanut seurustella lapsensa ikäisen naisen/miehen kanssa? Miltä se tuntui? Minua ainakin oksettaisi. Mun työkaveri kertoi, että hänen miehensä 5-kymppinen sisko meni leskeksi jäätyään naimisiin 20v nuoremman miehen kanssa ja silloin naisen lapset pistivät välit poikki äitinsä kanssa kun he eivät hyväksyneet äitinsä nuorta puolisoa, joka oli lähes heidän ikäinen. 

Mun miespuolinen serkku alkoi 20-vuotiaana seurustella 30-vuotiaan naisen kanssa, jolla oli silloin 11- ja 10-vuotiaat lapset ja nämä lapset eivät voineet sietää serkkuani eli bonusisäänsä.

Voi myös kommentoida, mikäli sinun oma lapsesi on alkanut seurustella miehen/naisen kanssa, joka on kuta kuinkin yhtä vanha kuin sinä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen Isälleni soin, arvostamän sitä ettei hän dissannut kumppaninsa pientä vammaa

Vierailija
2/9 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "isäpuoli" on lähes samanikäinen kuin minä. Mutta en ole oikeastaan koskaan ollut siitä juuri mitään mieltä. Outoa kyllä, minusta he sopivat toisilleen tosi hyvin. Ei se tosiaan ole aina iästä kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Case Iso-D: Ensin Erika ja Helmi sähisivät hieman keskenään, mutta ovat nyt bestiksiä melkein. D ei toki ole kummankaan isä mutta siinä mielessä hieman sama ilmiö että voisi olla heidän vaarinsa.

Vierailija
4/9 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä kun vanhempi vain suhdehuijaa ja hyväksikäyttäen paneskelee lapsen ikäisten ja muidenkin kanssa. Mielestäni vielä pahempi.

Vierailija
5/9 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun mies on setäni eli serkkuni isän ikäinen.. Kyllähän se oli sedälle aluksi kova paikka, mutta hyväksyi tyttärensä valinnan. Serkun lapsilla muuten on nepsy-diagnoosit, varmaan johtui isän iästä. 

6/9 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
7/9 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano mitään mutta outoa on.

Vierailija
8/9 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempni ovat kuoleet. Äiti oli isääni 21 vuotta nuorempi.Eli saman ikäinen lähes kun 2 siskoani isän ensimäisestä aviolitosta.Ihan normaalia ennenvanhaan.Tiedä häntä nyky aika?

9/9 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kommentteja?