Miksette te kitisijät muuta pois suomesta?
Ei täällä ole pakko asua kun täällä kerran on niin kurjaa
Kommentit (47)
Olen muuttaanutkin. Minua Suomessa vitutti pimeys ja kylmyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nyt on meidän vuoromme puhua, jos ei miellytä niin muuta itse pois. Asioita täytyy tuoda päivänvaloon ja tehdä niille jotakin. Olette nillittäneet jo vuosikymmeniä ja kuten huomaatte on kaikki vain mennyt päin persettä koko ajan.
Suomessa on enimmäkseen ollut oikeistohallitus. Ja mielestäni meillä meni viime kaudella erittäin hyvin erittäin vaikeissa olosuhteissa.
Jotenkin tuntuu, että oikeistolaiset ovat sumutettettavissa. Uskovat joka vääristellyn videon netissä. Eivät näe kokonaisuuksia. Näjevät asiat mustavalkoisia. Eivät usko elleivät itse koe. Jokainen oikeistolainen juoksee Suomeen synnyttämään, ja jos sairastuu vakavasti. Onhan se nähty
Ei se viimekauden vasemmistohallitus sen parempaan jamaan suomea laittanut. Totuus on se että suomi tulee katumaan, mikä hallitus sitä ikinä johtaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nyt on meidän vuoromme puhua, jos ei miellytä niin muuta itse pois. Asioita täytyy tuoda päivänvaloon ja tehdä niille jotakin. Olette nillittäneet jo vuosikymmeniä ja kuten huomaatte on kaikki vain mennyt päin persettä koko ajan.
Suomessa on enimmäkseen ollut oikeistohallitus. Ja mielestäni meillä meni viime kaudella erittäin hyvin erittäin vaikeissa olosuhteissa.
Jotenkin tuntuu, että oikeistolaiset ovat sumutettettavissa. Uskovat joka vääristellyn videon netissä. Eivät näe kokonaisuuksia. Näjevät asiat mustavalkoisia. Eivät usko elleivät itse koe. Jokainen oikeistolainen juoksee Suomeen synnyttämään, ja jos sairastuu vakavasti. Onhan se nähty
Erittäin hyvästäkin voidaan olla montaa mieltä ja melkoinen lasku jäi seuraavien hallitusten murheeksi. Ainoa todellinen voittaja taisi olla ex-pääministeri, harvoinhan sitä pääsee miljardibudjetilla omaa julkisuuskuvaansa rakentamaan.
Kitisijöiden pitäisi ensin löytää maa, jossa ollaan kyllin tyhmiä toivottamaan kitisijät tervetulleiksi, ja jossa on yhtä hyvät sossutuet.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sanonut jo piiitkän aikaa että muutan Suomesta talvikaudeksi pois.
Lasten aikuistuessa tuo joskus on koko ajan lähempänä.
Espanja, Portugali tai Kypros kutsuu. Turkki ja Curacaokin ehkä.
Todella typerä tekosyy. Sitten kun lapset ovat aikuisia.. Niin varmaan, pelkuri olet ja haluat vaan kitistä.
Vierailija kirjoitti:
Koska kitisijöillä yleensä on muutenkin asenne että mihinkään ei pysty kun kaikki on niin ylitsepääsemättömän vaikeaa. Silloin ei ole munaa myöskään ulkomaille muuttamiseen.
Näinhän se. Toiset itkee ja toiset toimii, harvemmin sama ihminen molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella Suomessa on ollut oikestohallitus ja milloin??? Kokoomus on suomen oikeistolaisin vasemmistopuolue, joo...mutta että oikeistohallitus Suomessa? Salli minun nauraa. Suomessa on niin paljon sosialismia että yököttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sveitsiin tarttee ihan birusti pääomaa, jos meinasit kansalaisuuden saada ilman työpaikkaa.
Ehkä sen työpaikan saisi ulkomailta. Siis kun ainakin suurin osa työttömistä palstalaisista sanoo syyn työttömyyteensä olevan työpaikkojen riittämättömyys.
Ruatsissa ainakin on työpaikkoja, on sitä ennenkin sinne tyän perässä, jos ei sitten muuta niin perää myymää.
Uusi sana: eliittiprovo;
Nämä yrittävät kääntää esimerkiksi lakkoilujen syyt, syyttävät työttömiä, syyttävät vähäosaisia, työkyvyttömiä JA osaavat kääntää jopa lapsityövoiman omaksi edukseen kertomalla 'nämä lapset haluavat auttaa perhettään tulemaan toimeen'
Miks pitäis luovuttaa ja lähteä, kun voi ajaa muutosta? Muutos tulee väkisinkin. Ei täällä ikuisesti agraariyhteiskunnan arvoilla voida elää.
Vierailija kirjoitti:
Nämä yrittävät kääntää esimerkiksi lakkoilujen syyt, syyttävät työttömiä, syyttävät vähäosaisia, työkyvyttömiä JA osaavat kääntää jopa lapsityövoiman omaksi edukseen kertomalla 'nämä lapset haluavat auttaa perhettään tulemaan toimeen'
Se on juuri näin ja samaa agendaa käytetään eri maissa, täsmälleen samalla tavalla... tämä rikkaan eliitin agenda on nyt pyörinyt etenkin 2020-2023...
Koska siellä olisi asiat vähintäänkin yhtähuonosti, ja se vaatisi toimia.
Kyse on asenneongelmasta. Aina on kaikki niin huonosti ja ylitsepääsemätöntä, ja aina se on jonkun muun vika.
Vierailija kirjoitti:
Finland är EU-mästare i att exportera bildat folk, snart för det 23:je året i rad. Vilken bildad som helst begriper, att det inte är någon idé i att käbbla med pöbel som inte ens kan använda versaler. Bättre att packa ihop och säga måj,måj.
Nu skriver u.s. sedan bitter och håller på med det där "kitinä", då fyrket är slut och de forna betalarna har emigrerat till bättre klimat helt konkret, på andlig nivå samt ekonomiskt.
Det lär vara så att man får det man beställer. Känns leveransen bra?
Ilmiannettu
Vierailija kirjoitti:
Finland är EU-mästare i att exportera bildat folk, snart för det 23:je året i rad. Vilken bildad som helst begriper, att det inte är någon idé i att käbbla med pöbel som inte ens kan använda versaler. Bättre att packa ihop och säga måj,måj.
Nu skriver u.s. sedan bitter och håller på med det där "kitinä", då fyrket är slut och de forna betalarna har emigrerat till bättre klimat helt konkret, på andlig nivå samt ekonomiskt.
Hoono soomi
Koska ainakin ne työttömät loiset tietävät ettei muualla ole tällaista tukiviidakkoa ja ulkomailla menisi vielä huonommin, mutta silti jaksavat valittaa kuinka oikeistolainen suomi on.
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäis luovuttaa ja lähteä, kun voi ajaa muutosta? Muutos tulee väkisinkin. Ei täällä ikuisesti agraariyhteiskunnan arvoilla voida elää.
Vänta bara då du har jobbat i 10 år och inser
- att 3,5 % av befolkningen bestämmer vem du kan rösta på i valen av dem som blir invalda i riksdagen
- att pensionärernas mängd, adderad med de facto arbetslösa, smått överskrider de arbetandes mängd
- att en massa stödtagare ingår i mängden "arbetande"
- att 1/3 av de som har arbete, arbetar inom den offentliga sektorn
- att Finland lånar från utlandet som om landet hade rabies, även under högkonjunktur
- att nya skatter uppfinns på löpande band och gamla i regel höjs
- att det utöver skatter finns en massa skatteliknande avgifter
+ en jäkla massa annat av samma genre
Om man inte efter 10 år i arbetslivet inser att ingen förändring kommer, frånsett något som man gör gällande sig själv, är man närmast naiv. Jag har nu bott 20 år utomland och under den tiden har exakt 0 stycken saker av dem jag ville se hända i Finland skett. Det att ölet som säljs i affärerna får vara något i stil med 1 %-enhet starkare räknas inte. På den nivån är "förbättringarna" i Finland.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä nyt liittyy eliittiprovoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Bekanta dig med reglerna. I och för sig är det skönt att se hur sur och bakom flötet en svenskhatare är.
Persut pilasivat isänmaan yhteishengen.