Miksette te kitisijät muuta pois suomesta?
Ei täällä ole pakko asua kun täällä kerran on niin kurjaa
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät persut muuta sinne Unkariin, jota niin ihailevat.
Mikseivät vassarit muuta sinne Venäjälle, jota niin ihailevat?
Yhden jutun olen tältä palstalta huomannut näistä valittajista: he ovat yksinkertaisesti saamattomia pelkureita. Huono elämäntilanne ei ole koskaan omaa syytä mutta merkittäviä muutoksia ei vaan pysty tehdä koska ollaan vaan kohtalonsa uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sanonut jo piiitkän aikaa että muutan Suomesta talvikaudeksi pois.
Lasten aikuistuessa tuo joskus on koko ajan lähempänä.
Espanja, Portugali tai Kypros kutsuu. Turkki ja Curacaokin ehkä.
Todella typerä tekosyy. Sitten kun lapset ovat aikuisia.. Niin varmaan, pelkuri olet ja haluat vaan kitistä.
Kyllä noissa maissa on kansainvälisiä koulujakin lapsille. Ehkä eivät niin ilmaisia, kuin suomalainen koulu mutta kuitenkin.
Kannattaisiko nyt jo mennä lasten kanssa sitä tulevan isänmaan kieltä opiskelemaan. Sopeutuu sitten helpommin.
Olen AP:n linjoilla. Love it or leave it.
Kaikki kitisijät varmasti muuttavat pois...eli ne järkevät ihmiset jotka eivät enää halua asua tässä sisäsiittoisessa nazzivaltiossa. Syntyvyys onkin jo menossa oikeaan suuntaan eli pian täällä ei enää oikeasti asu ketään muuta kuin muutama persu lemmikkipossunsa kanssa. Siinä sitten viettävät yhteiseloa kahdestaan. Kapitalistit ovat ensimmäiset jotka häipyvät katsokaas persut kun he lähtevät aina rahan perään.
Vierailija kirjoitti:
Olen AP:n linjoilla. Love it or leave it.
Pyhytkö sä syömee?
Koska teillä ei ole sen enempää munaa muutosten ajamiseen. Te vain uhoatte palstalla ja odotatte jonkun suomen mystisen rohkelikon tekevän vallankumouksen. Tuloksena on että mitään muutosta hyvään suuntaan ei tapahdu ja luuserit jatkaa kitinää.