Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette te kitisijät muuta pois suomesta?

Vierailija
08.12.2023 |

Ei täällä ole pakko asua kun täällä kerran on niin kurjaa

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rasismista itkevät voisivat muuttaa pois Suomesta.

Vierailija
2/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanoo rikas eliitti joka rahastaa kaikki muut köyhiksi täällä... 2020-2023 on ollut köyhdyttämisen agendan aikaa tuhoten myös suomalaisten ostovoiman ja tulevaisuuden...  ja pian on siis pakko alkaa kapina rikasta eliittiä kohtaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sanoo rikas eliitti joka rahastaa kaikki muut köyhiksi täällä... 2020-2023 on ollut köyhdyttämisen agendan aikaa tuhoten myös suomalaisten ostovoiman ja tulevaisuuden...  ja pian on siis pakko alkaa kapina rikasta eliittiä kohtaan...

Suomessa ei koskaan uskalleta ryhtyä minkäänlaiseen kapinaan. Paitsi jaloilla äänestämiseen. Eli jättämällä uppoavan laivan taakseen.

Vierailija
4/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei täällä ole pakko asua kun täällä kerran on niin kurjaa" Olisi vielä kurjemapaa jos kaikki olisivat joo joo naisia ja miehiä.

Vierailija
5/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sellainen ihminen muuttaa joka on kipeä usein, ei osaa täydellisesti englantia, hätääntyy helposti, ei ole tuttuja ulkomailla ja lisäksi jää 100-200e asumisen laskujen jälkeen. Eikö se ole aika epävarmaa myös ulkomailla. Tuskin siellä kaikilla tilanne paranee ja taivas aukeaa, mahdollisuudet. Pitää olla jo täällä joku tulotaso silloin. Moni pakenisi kyllä jos voisi. Ehkä ensin edes ilmasto ei auta. Liika aurinko ei toimi kaikille. 

Vierailija
6/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun ilmeisesti esim säästä non stop kitinä on elämän suola.

Vierailija
7/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nyt on meidän vuoromme puhua, jos ei miellytä niin muuta itse pois. Asioita täytyy tuoda päivänvaloon ja tehdä niille jotakin. Olette nillittäneet jo vuosikymmeniä ja kuten huomaatte on kaikki vain mennyt päin persettä koko ajan. 

Vierailija
8/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsiin tarttee ihan birusti pääomaa, jos meinasit kansalaisuuden saada ilman työpaikkaa.

Vierailija
9/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sanonut jo piiitkän aikaa että muutan Suomesta talvikaudeksi pois.

Lasten aikuistuessa tuo joskus on koko ajan lähempänä.

Espanja, Portugali tai Kypros kutsuu. Turkki ja Curacaokin ehkä.

Vierailija
10/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sveitsiin tarttee ihan birusti pääomaa, jos meinasit kansalaisuuden saada ilman työpaikkaa.

Ehkä sen työpaikan saisi ulkomailta. Siis kun ainakin suurin osa työttömistä palstalaisista sanoo syyn työttömyyteensä olevan työpaikkojen riittämättömyys.

Vierailija
11/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kitisijöillä yleensä on muutenkin asenne että mihinkään ei pysty kun kaikki on niin ylitsepääsemättömän vaikeaa. Silloin ei ole munaa myöskään ulkomaille muuttamiseen.

Vierailija
12/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kitisijä, mutta muutan! Tiddidii! Halusin vain tulla kertomaan sen teille, kun olen niin onnellinen!

Vierailija
13/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sanonut jo piiitkän aikaa että muutan Suomesta talvikaudeksi pois.

Lasten aikuistuessa tuo joskus on koko ajan lähempänä.

Espanja, Portugali tai Kypros kutsuu. Turkki ja Curacaokin ehkä.

Muuten hyvä, mutta ei Turkkiin! 

Vierailija
14/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rasismista itkevät voisivat muuttaa pois Suomesta.

Miksi? Kaikki rasimia puolustavat voisi muuttaa pois Suomesta. 

Ja ne jotka ovat sitä mieltä, että "minä en ole kokenut, niin sitä ei ole olemassa" voisi kasvaa aikuiseksi. 

Vierailija
15/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nyt on meidän vuoromme puhua, jos ei miellytä niin muuta itse pois. Asioita täytyy tuoda päivänvaloon ja tehdä niille jotakin. Olette nillittäneet jo vuosikymmeniä ja kuten huomaatte on kaikki vain mennyt päin persettä koko ajan. 

Suomessa on enimmäkseen ollut oikeistohallitus. Ja mielestäni meillä meni viime kaudella erittäin hyvin erittäin vaikeissa olosuhteissa. 

Jotenkin tuntuu, että oikeistolaiset ovat sumutettettavissa. Uskovat joka vääristellyn videon netissä. Eivät näe kokonaisuuksia. Näjevät asiat mustavalkoisia. Eivät usko elleivät itse koe. Jokainen oikeistolainen juoksee Suomeen synnyttämään, ja jos sairastuu vakavasti. Onhan se nähty 

Vierailija
16/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheellinen kritiikki ei ole kitinää. Ilman aiheellista kritiikkiä harvoin tulee mitään parannusta mihinkään.

Vierailija
17/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun ilmeisesti esim säästä non stop kitinä on elämän suola.

Joillekkin se suola on toisten kiusaaminen. 

Vierailija
18/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme muuta mihinkään, koska sitten se vasta kitinä alkaisikin, kun kaipaisitte meitä elättämään teitä!

Vierailija
19/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät persut muuta sinne Unkariin, jota niin ihailevat.

Vierailija
20/47 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sellainen ihminen muuttaa joka on kipeä usein, ei osaa täydellisesti englantia, hätääntyy helposti, ei ole tuttuja ulkomailla ja lisäksi jää 100-200e asumisen laskujen jälkeen. Eikö se ole aika epävarmaa myös ulkomailla. Tuskin siellä kaikilla tilanne paranee ja taivas aukeaa, mahdollisuudet. Pitää olla jo täällä joku tulotaso silloin. Moni pakenisi kyllä jos voisi. Ehkä ensin edes ilmasto ei auta. Liika aurinko ei toimi kaikille. 

Niin no täällähän ne tukipellet kuitenkin paratiisissa ovat kun kaikki kulut maksetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän