Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: minkä vuoksi olet lopettanut parisuhteen naisen kanssa?

Vierailija
08.12.2023 |

Väitetään, että naiset ovat yleensä aloitteellisia eron suhteen. Haluaisin tietää, mitkä syyt ovat saaneet nimenomaan miehet eroamaan. Ovatkohan syyt mahdollisesti erilaisia kuin tilanteissa, joissa nainen jättää miehen?

Kommentit (199)

Vierailija
61/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen täytyy olla hoikka, hyvä seksissä ja hauskaa seuraa. Kirjaimellisesti ainoat kriteerit. Jos ei näitä pysty täyttämään, ei ole mitään syytä tuhlata häneen aikaa.

Näin yksinkertaista se on. Mutta tässäkin on monelle liikaa.

Vierailija
62/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme jo naimisissa, kun paljastui, ettei hän halua lapsia. (Voi olla ettei olisi pystynytkään, muttei halunnut edes yrittää.) Ei rakkaus kaikkea voita. Erosimme ja nyt minulla on kaksi lasta ihanan naisen kanssa. Ex on sinkkuna.

Kiinnostaisi tietää, miten voi päätyä naimisiin jonkun kanssa ennen kuin tietää tämän kantaa näin suureen kysymykseen.

Hän kiersi aina vauvajutut, "ei nyt ole oikea aika, ei nyt, kun pitää ensin se ja se .".Lopulta hän kertoi, ettei pidä lapsista eikä halua niitä. Mutta alussa ei ollut rehellinen, vetkutti vain. Luuli, että hän riittää, etten halua lapsia. Mutta lapsia halusin ja onneksi sain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakka hakkasi minua, eli väkivaltaisuus, narsismi, miesviha, manipulointi, kontrollointi, kostonhimo, alistaminen.

Nykyisin, Suomessa asuessani, olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Suomiakkaan en tyydy enää ikinä. Never again. M28

Eli yhden suhteen perusteella tuomitset kaikki suomalaiset naiset? 

Kyseessä taitaa olla tuon äiti.

On muuten hauska, että tuo on Suomessa vapaaehtoisesti lapseton, mutta ulkomailla ei.

Vierailija
64/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakka hakkasi minua, eli väkivaltaisuus, narsismi, miesviha, manipulointi, kontrollointi, kostonhimo, alistaminen.

Nykyisin, Suomessa asuessani, olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Suomiakkaan en tyydy enää ikinä. Never again. M28

Eli yhden suhteen perusteella tuomitset kaikki suomalaiset naiset? 

Kyseessä taitaa olla tuon äiti.

On muuten hauska, että tuo on Suomessa vapaaehtoisesti lapseton, mutta ulkomailla ei.

Tämä. Suomalaiset ovat Euroopan sisäsiittoisin kansa.

Vierailija
65/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutettiin yhteen, niin nainen lopetti kotitöiden tekemisen kuin seinään ja alkoi määräilemään minua.

Nainen on edelleen sinkku.

Minulla on perhe (vaimo, tytär + kissa).

Kumpi teistä voitti ja kumpi hävisi?

Vierailija
66/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tupakoi.

On aika harvinaista, että joku aloittaa tupakoinnin aikuisiällä.

Vierailija
67/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat Euroopan väkivaltaisimpia.

Vierailija
68/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tupakoi.

On aika harvinaista, että joku aloittaa tupakoinnin aikuisiällä.

Minä aloitin sikarien ja pikkusikarien polttamisen kolmikymppisenä.

Vierailija
69/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen alkoi kärttää yhteen muuttamista. Hän olisi halunnut naimisiin ja lapsiakin sitten tulevaisuudessa. Alkoi käydä ahdistavaksi suorastaan. Hänellä oli omat suunnitelmansa elämälle, eikä hän tuntunut kuuntelevan minun ajatuksiani.

Minä olen ollut aikoinaan tuollaisessa tilanteessa, naisena. Tosin minä laitoin suhteen poikki, josta mies ihmetyksekseni suuttui. Yksipuolinen rakkaus on raastavaa. Harmitti, sillä luulin hänenkin pitävän minusta ja paha olo huokui aaltona ylitse kun hän sanoi ajatuksen yhdessä asumisesta ahdistavan. Olisin halunnut viettää hänen kanssaan paljon aikaa ja kokeilla millaista yhdessä eläminen olisi ja sille pohjalle rakentaa mahdollista perhettä. Olin silloin vielä nuori ja kokematon, enkä ymmärtänyt että miehet voivat olla hyvinkin intiimisti ilman rakkautta...

Vierailija
70/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen laiskuus. Ei tehnyt kotitöitä, ei laittanut ruokaa ei edes imuroinnut. Dumppasin ja vaihdoin parempaan.

Oletko varma, että se ei ollut mies?

Kun nainen haluaa eron miehen laiskuuden takia, nainen on miesten mielestä itsekäs. Oletkohan sinäkin?

Krenen miesten?

Vierailija
71/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lopettanut parisuhdetta naisen kanssa. Olen yhden vaimon mies.

Näen avioliiton myös vastuuna toisen hyvinvoinnista. Eroa en edes mieti, mutta hypoteettisesti ajatellen, senkin pitäisi tapahtua yhteisymmärryksessä. En haluaisi tai pystyisi hylkäämään puolisoani.

Vierailija
72/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen alkoi kärttää yhteen muuttamista. Hän olisi halunnut naimisiin ja lapsiakin sitten tulevaisuudessa. Alkoi käydä ahdistavaksi suorastaan. Hänellä oli omat suunnitelmansa elämälle, eikä hän tuntunut kuuntelevan minun ajatuksiani.

Minä olen ollut aikoinaan tuollaisessa tilanteessa, naisena. Tosin minä laitoin suhteen poikki, josta mies ihmetyksekseni suuttui. Yksipuolinen rakkaus on raastavaa. Harmitti, sillä luulin hänenkin pitävän minusta ja paha olo huokui aaltona ylitse kun hän sanoi ajatuksen yhdessä asumisesta ahdistavan. Olisin halunnut viettää hänen kanssaan paljon aikaa ja kokeilla millaista yhdessä eläminen olisi ja sille pohjalle rakentaa mahdollista perhettä. Olin silloin vielä nuori ja kokematon, enkä ymmärtänyt että miehet voivat olla hyvinkin intiimisti ilman rakkautta...

En ota kantaa sinun tilanteeseesi, mutta haluan huomauttaa, että toista ihmistä voi rakastaa ilman, että haluaa asua yhdessä kenenkään kanssa. Toivottavasti ymmärrät tämän.

Vierailija
73/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lopetti osuutensa kotitöiden teosta. Laiskaa naista en kelpuuta. Kotiorjaksi en alistu.

Vierailija
74/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällisen pohdinnan jälkeen tulin siihen tulokseen että nainen oli juuri niin itsekäs, manipuloiva, iaiska ja ilkeäkin ihminen kuin kuvitttelinkin ja elo saman katon alla oli pikkuhiljaa näivettämässä minut sisältä.

Vierailija
75/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lopettanut parisuhdetta naisen kanssa. Olen yhden vaimon mies.

Näen avioliiton myös vastuuna toisen hyvinvoinnista. Eroa en edes mieti, mutta hypoteettisesti ajatellen, senkin pitäisi tapahtua yhteisymmärryksessä. En haluaisi tai pystyisi hylkäämään puolisoani.

Mielenkiintoinen parisuhdefilosofia. Minulle ajatus parisuhteesta, jossa olisin jollakin tapaa vastuussa toisesta ihmisestä tai hänen onnellisuudestaan, on hyvin vastenmielinen. Kumppanieni täytyy olla itsenäisiä ja jakaa ajatukseni siitä, että vain molemmille hyvä ja antoisa suhde on jatkamisen arvoinen.

Olen vapaaehtoisesti lapseton ja arvostan vapautta hyvin paljon. Tämä saattaa vaikuttaa mieltymyksiini.

Vierailija
76/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden lopetin kun nainen kilahteli milloin mistäkin. Toisen kun en luottanut siihen että ei halua lapsia (pelkäsin että ei käytäkään ehkäisyä). 

Varmaan tällaisessa tilanteessa kannattaisi käyttää kortsua :)

Vierailija
77/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on täynnä naisvihaa.

Vierailija
78/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin että kulli kiinnostaa enemmän.

Vierailija
79/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden lopetin kun nainen kilahteli milloin mistäkin. Toisen kun en luottanut siihen että ei halua lapsia (pelkäsin että ei käytäkään ehkäisyä). 

Varmaan tällaisessa tilanteessa kannattaisi käyttää kortsua :)

Ei vaan pitää housut jalassaan/paritella peräsuolta. Mikään ehkäisy ei ole 100% :))

Vierailija
80/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota kan

Näinhän se on. Muutama vuosi myöhemmin hän kuitenkin muutti yhteen toisen naisen kanssa. Tämä nainen jätti hänet vain vähän yhteen muuttamisen jälkeen toisen miehen takia. Ajatus tästä kuristaa edelleen