Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: minkä vuoksi olet lopettanut parisuhteen naisen kanssa?

Vierailija
08.12.2023 |

Väitetään, että naiset ovat yleensä aloitteellisia eron suhteen. Haluaisin tietää, mitkä syyt ovat saaneet nimenomaan miehet eroamaan. Ovatkohan syyt mahdollisesti erilaisia kuin tilanteissa, joissa nainen jättää miehen?

Kommentit (199)

Vierailija
101/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakka hakkasi minua, eli väkivaltaisuus, narsismi, miesviha, manipulointi, kontrollointi, kostonhimo, alistaminen.

Nykyisin, Suomessa asuessani, olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Suomiakkaan en tyydy enää ikinä. Never again. M28

Suomalaiset naiset ovat Euroopan väkivaltaisimpia.

Lähde väitteellesi? Todennäköisempi skenaario on että esim. eteläeurooppalaisella temperamentillä lentää paistinpannut ja kaikki mikä naisen käsiin osuu. Suomalainen nainen taas kestää paljon paskaa ennenkuin lyö oven lopullisesti kiinni yllättyneen miehen ihmetellessä että meillähän oli kaikki hyvin.

Ovatko passiivis-aggressiivisuus ja se, ettei sanota mitä oikeasti ajatellaan, sinusta positiivisia piirteitä naisessa?

Kyllä ne naisten pahimmat väkivallanteot ovat yleensä niitä joista selitellään jälkeenpäin kuinka "tämä oli seurausta vuosien siitä ja tästä". Ja mies ajatteli että kaikki on hyvin, koska nainen sanoi että kaikki on hyvin.

Vierailija
102/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erillään asuminen pitää suhteen laadun parempana, koska kumpi tahansa voi lopettaa suhteen ilman suuria hankaluuksia. Siinä tilanteessa on pakko olla hyvä kumppani. Kun tietää, ettei toisella ole varaa lähteä yhteisestä kodista, tai se olisi hyvin hankalaa, on helppo passivoitua ja laiskistua.

Pelatkaa korttinne oikein, miehet.

Miksi vain miehet. Yläpeukutin ja ihan nainen olen. Yhtälailla miehetkin panostaa suhteen laatuun paljon enemmän, kun ei asuta yhdessä. Yhdessä asuessa moni ottaa kumppanin itsestäänselvyytenä, mihin suhde luonnollisesti kuolee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pettäjä 2. Pamahti paksuks eikä suostunut aborttiin 3. Tylsistyin 4. TOSI Lahna sängyssä 5. Pillu hais tosi pahalle ja pettäjä 6. Liian ruma mutta olin pitkään ollut puutteessa niin piti jonkun aikaa seurustella pillun takia 7. Pettäjä ja muutenkin juoppolutka 8. Ei ottanut suihin ja muutenkin aika pihtari 9. Oli liian huono saamaan orkut eli paneminen oli liian "työlästä" mielummin runkkaa ei tarvii suorittaa. 10. Leikkasi hiukset lyhyiksi. Aina olen itse ollut jättäjä enkä jätetty.

Vierailija
104/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakka hakkasi minua, eli väkivaltaisuus, narsismi, miesviha, manipulointi, kontrollointi, kostonhimo, alistaminen.

Nykyisin, Suomessa asuessani, olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Suomiakkaan en tyydy enää ikinä. Never again. M28

Suomalaiset naiset ovat Euroopan väkivaltaisimpia.

Lähde väitteellesi? Todennäköisempi skenaario on että esim. eteläeurooppalaisella temperamentillä lentää paistinpannut ja kaikki mikä naisen käsiin osuu. Suomalainen nainen taas kestää paljon paskaa ennenkuin lyö oven lopullisesti kiinni yllättyneen miehen ihmetellessä että meillähän oli kaikki hyvin.

Ovatko passiivis-aggressiivisuus ja se, ettei sanota mitä oikeasti ajatellaan, sinusta positiivisia piirteitä naisessa?

Näin en todennut. Nainen kyllä yleensä sanoo mielipiteensä, jonka mies ohittaa tai kokee ns. nalkuttamisena. Suomalainen nainen harvoin turvautuu nyrkkeihin kun mitta tulee täyteen, hän lähtee. 

Vierailija
105/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erillään asuminen pitää suhteen laadun parempana, koska kumpi tahansa voi lopettaa suhteen ilman suuria hankaluuksia. Siinä tilanteessa on pakko olla hyvä kumppani. Kun tietää, ettei toisella ole varaa lähteä yhteisestä kodista, tai se olisi hyvin hankalaa, on helppo passivoitua ja laiskistua.

Pelatkaa korttinne oikein, miehet.

Miksi vain miehet. Yläpeukutin ja ihan nainen olen. Yhtälailla miehetkin panostaa suhteen laatuun paljon enemmän, kun ei asuta yhdessä. Yhdessä asuessa moni ottaa kumppanin itsestäänselvyytenä, mihin suhde luonnollisesti kuolee. 

Koska tämä ketju on suunnattu miehille. Palstalta löytyy myös tuhansia ketjuja naisille.

Vierailija
106/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Pettäjä 2. Pamahti paksuks eikä suostunut aborttiin 3. Tylsistyin 4. TOSI Lahna sängyssä 5. Pillu hais tosi pahalle ja pettäjä 6. Liian ruma mutta olin pitkään ollut puutteessa niin piti jonkun aikaa seurustella pillun takia 7. Pettäjä ja muutenkin juoppolutka 8. Ei ottanut suihin ja muutenkin aika pihtari 9. Oli liian huono saamaan orkut eli paneminen oli liian "työlästä" mielummin runkkaa ei tarvii suorittaa. 10. Leikkasi hiukset lyhyiksi. Aina olen itse ollut jättäjä enkä jätetty.

Löytyykö helppoja aina tarpeeksi poljettaviksi?

Vierailija
107/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sairastui vakavasti eikä parisuhde enää onnistunut.

Vierailija
108/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen laittoi punanaista kynsilakkaa joten häivyin heti, olin kertonut sille että en voi sietää.

Punainen kynsilakka on erotiikan tappaja.

No hyi. Kynsilakkahan on ympäristömyrkky. Onko ymmärryksessä vikaa vai eikö vain välitä? Ei kovin houkuttelevia kumpikaan vaihtoehto.

Vierailija
109/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö helppoja aina tarpeeksi poljettaviksi?

Löytyy eikä ole edes vaikeaa koska olen alfa.

Vierailija
110/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset väittävät usein, että he häviävät parisuhteissa koska miehet tekevät vähemmän kotitöitä.

Tosiasiat eivät puhu tämän puolesta.

Tosiasia on että miehet ovat halukkaampia tapailusuhteisiin kuin naiset, kun taas naiset useammin haluavat jakaa arkea.

Tosiasia on myös että mitä tasokkaampi mies on, sitä vähemmällä sitoutumisella hän saa naisseuraa.

Tosiasia on sekin, että mitä vähemmän sitoutumista, sitä enemmän naiset panostavat miehiä kiinnostaviin asioihin.

Arkisissa parisuhteissa mennään oikeasti lähinnä naisten ehdoilla. Esimerkiksi kodin arkisissa asioissa tekemisen pitäisi olla 50-50, kun taas päätösvalta on enemmänkin 90-10 naisen eduksi.

Vierailija
111/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ailahteleva temperamentti. Hän aloitti riitoja tyhjästä. Aluksi luulin, että on vain kyse jostain triggereistä, jotka opin ajan myötä tunnistamaan ja välttämään. Pian kuitenkin kävi ilmi, että nainen hakemalla haki konflikteja. "Kato kunnon riitely puhdistaa ilmaa." Juu ei kiitos. Jos ei ole mitään todellista syytä riidalle, niin kuka hemmetti sellaisia jaksaa viikottain.

Vierailija
112/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin kaksoset ja seksi loppui sen myötä pysyvästi. Yli kolme vuotta jaksoin odotella ja tunnustella, josko saataisiin intiimiys palautettua. Kaikkea kokeilin, mutta ilmeisesti naisen halut oli pysyvästi poissa. Hän on edelleen sinkku 8 vuoden jälkeen.

Vierailija
113/199 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen täytyy olla hoikka, hyvä seksissä ja hauskaa seuraa. Kirjaimellisesti ainoat kriteerit. Jos ei näitä pysty täyttämään, ei ole mitään syytä tuhlata häneen aikaa.

Kuinka hoikka?

Riittääkö, että BMI on alle 25 eli vaikkapa 24,9?

Hoikilla naisilla on yleensä pienemmät rinnatkin, luulin, että miehet tykkää, että on mistä ottaa kiinni, eli paino normaalipainon ihan ylärajalla tai pikkasen yli. Eikö se siis ole ok?

Olen elämäni aikana tavannut varmaan jo tuhansia miehiä, enkä ole kenenkään kuullut sanovan noin, että tykkää kun naisesta on mistä ottaa kiinni. Sen tietää jokainen mies, että kun nainen itse sanoo, että on mistä ottaa kiinni, niin kyseessähän on aina reippaasti ylipainoinen möhkäle. Eli tuota hokevat vain ylipainoiset naiset itse ja kuvittelevat, että miehet muka tykkäisivät.

Vierailija
114/199 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin nuorena miehenä yhen nuoren naisen. En siks etten olis välittäny hänestä vaan just siks, että välitin. Se oli oikein kiva nainen, mut mulla alko menee elämä alamäkeen enkä halunnu vetää häntä mukaani.

Vierailija
115/199 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Järkyttävän hajuinen alapää. Munat ja sormet haisivat aina pari päivää pahalle vaikka kuinka jynssäsi saippualla.

2. Järkytyin miten epäsiisti oli hänen oma asunto.

3. Pieraisi melkein naamalleni kun oltiin alkamassa syömään keittiössä.

4. Väkivaltainen. Käytti liikaa alkoholia jonka myötä väkivaltaisuus vaan lisääntyi.

5. Aluksi teki kotitöistä suunnilleen puolet, mutta alkoi sitten luistaa ja lopulta minä tein kaiken.

6. Täysin holtiton rahankäyttö. Käytti myös minun rahat ja pilasi luottotietoni.

7. Valehtelija. Kertoi aivan ihmeellisiä juttuja mitä hänelle oli muka sattunut.

8. Petti ja kun pamahti paksuksi, yritti valehdella, että lapsi olisi minulle.

9. Paljastui, että naisella oli tapana aina lihoa parisuhteessa ja kun tuli sen takia jätetyksi, laihdutti kunnes lihoi taas kun löysi jonkun miehen.

10. Kolme lasta ja kaikki eri miehille. Ei oikein hyvää vaimoainesta.

Vierailija
116/199 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painon nousu ja vartalotyypin muuttuminen.

Tämä. Naisilta ei yleensä parisuhteessa vaadita juuri mitään, mutta ilmeisesti vähäkin on joillekin liikaa. (Syysuhteiden ymmärtäminen ei myöskään ole kaikkien vahvuus.)

Osaatko edes sanoa mitä mieheltä vaaditaan kun ei tule mitään mieleen. Nainenhan kaiken työn yleensä tekee parisuhteen eteen ja mies on täysin vapaamatkustaja, että jos osaat mainita vaikka kolme asiaa mitä mies tekee parisuhteen eteen. Veikkaan ettet keksi yhtäkään.

Käydään treffeillä, pelataan lautapelejä, käydään hyviä keskusteluja, harrastetaan nautinnollista seksiä, kokkaillaan yhdessä ruokaa. Jos parisuhde alkaa tuntua työltä, on valittu väärä kumppani.

Ehkä ei pitäisi mutta en malta olla kommentoimatta.

Nautinnollista seksiä - miehelle. Naisen nautinto on usein miehelle liian suuri rasitus . Kokkailu- mies paistaa pihvin ja jättää muun naiselle, myös sen jälkien siivoamisen. Mies ei myöskään pidä omaa painoaan tärkeänä , vain naisen hoikkuudella on väliä. Lautapelit - joo, kiva niitä on joskus pelata, mutta harvalle naiselle eikä kyllä kaikille miehillekään elämäntarkoitukseksi riitä lautapelit.

Vierailija
117/199 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nautinnollista seksiä - miehelle. Naisen nautinto on usein miehelle liian suuri rasitus . Kokkailu- mies paistaa pihvin ja jättää muun naiselle, myös sen jälkien siivoamisen. Mies ei myöskään pidä omaa painoaan tärkeänä , vain naisen hoikkuudella on väliä. Lautapelit - joo, kiva niitä on joskus pelata, mutta harvalle naiselle eikä kyllä kaikille miehillekään elämäntarkoitukseksi riitä lautapelit."

Seksi: Olen hyvä mies ja loistava rakastaja. Sinä taas olet selvästi umpisurkea sekä ihmisenä, että sängyssä. Nautinnollinen seksi vaatii kummaltakin positiivisen asenteen ja kaltaisesi naiset eivät ansaitse hyvää rakastajaa, eikä hyvää nautinnollista seksiä.

Kokkailu: Sinäkään et näytä naisena tajuavan, että kun mies tekee ruokaa, niin se syödään lämpimänä ja vasta sitten siivotaan keittiö. Monilla suomalaisilla naisilla on joku aivan ihmeellinen pakkomielle kontrolloida miesten tekemisiä ja puuttua joka asiaan.

Paino: Enpä ole yhdenkään miehen kuullut sanovan, että miehellä KUULUU olla läskiä syystä että... Miehille normaalipainoinen nainen on naisille järkyttävä luuviulu, kun taas naisten normaalipainoinen on käytännössä järkyttävä läskimooses.

Vierailija
118/199 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti ja valehteli. Kotiseksiin ei kuulunut suihinotto, mutta pilluaan piti nuolla aina ennen naimista. 

Vieraalta mieheltä otti suihin ja antoi  b-rappuakin. Epistä minusta.

Vierailija
119/199 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden lopetin kun nainen kilahteli milloin mistäkin. Toisen kun en luottanut siihen että ei halua lapsia (pelkäsin että ei käytäkään ehkäisyä). 

Ja sinä et voinut käyttää ehkäisyä eli vaikkapa kondomia? Onko tuohon jokin lääketieteellinen este, esimerkiksi peeniksesi on niin erikoisen mallinen? Tätä asiaa ihmettelee ja kyselee nelikymppinen mies.

Vierailija
120/199 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden lopetin kun nainen kilahteli milloin mistäkin. Toisen kun en luottanut siihen että ei halua lapsia (pelkäsin että ei käytäkään ehkäisyä). 

Ja sinä et voinut käyttää ehkäisyä eli vaikkapa kondomia? Onko tuohon jokin lääketieteellinen este, esimerkiksi peeniksesi on niin erikoisen mallinen? Tätä asiaa ihmettelee ja kyselee nelikymppinen mies.

Ei asiat aina ole niin yksinkertaisia. Nuorena miehenä oli tapana pitää paria kondomia lompakossa, mutta se johti usein siihen, että naiset saattoivat suutahtaa ja sanoa, että oletko niin varma saannista, että otit oikein kortsuja mukaan. Ja että sekö sulla vaan oli mielessä. No, sitten jos ei ollut kondomeja mukana, niin naiset saattoivat suutahtaa ja sanoa, että etkö ole koskaan vielä saanut naista, kun ei ole kumeja mukana. Eli on periaatteessa aivan sama, onko kondomeja mukana vai ei, niin voi hyvinkin jäädä silti ilman pillua. Suomalaiset naiset eivät ole kuuluisia loogisuudestaan ja järkevyydestään.