Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: minkä vuoksi olet lopettanut parisuhteen naisen kanssa?

Vierailija
08.12.2023 |

Väitetään, että naiset ovat yleensä aloitteellisia eron suhteen. Haluaisin tietää, mitkä syyt ovat saaneet nimenomaan miehet eroamaan. Ovatkohan syyt mahdollisesti erilaisia kuin tilanteissa, joissa nainen jättää miehen?

Kommentit (199)

Vierailija
41/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen täytyy olla hoikka, hyvä seksissä ja hauskaa seuraa. Kirjaimellisesti ainoat kriteerit. Jos ei näitä pysty täyttämään, ei ole mitään syytä tuhlata häneen aikaa.

Kuinka hoikka?

Riittääkö, että BMI on alle 25 eli vaikkapa 24,9?

Hoikilla naisilla on yleensä pienemmät rinnatkin, luulin, että miehet tykkää, että on mistä ottaa kiinni, eli paino normaalipainon ihan ylärajalla tai pikkasen yli. Eikö se siis ole ok?

Pidän nimenomaan pienistä rinnoista. En tiedä painoindekseistä mitään, mutta sytyn esimerkiksi siitä, että solisluut ovat hyvin erottuvat.

Monet miehet varmasti pitävät myös pehmeistä ja/tai ylipainoisista naisista. Miehet eivät ole monoliitti.

Vierailija
42/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei valita, että joutui tekemään yksin kaikki kotityöt ja siivoamaan naisen sotkuja ja nainen eli kuin sikolätissä sormeakaan nostamatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei valita, että joutui tekemään yksin kaikki kotityöt ja siivoamaan naisen sotkuja ja nainen eli kuin sikolätissä sormeakaan nostamatta.

On tosiaan paljon helpompaa, kun kummallakin on omat asunnot, joiden siisteystasosta voi vastata yksin. Ei tarvitse kuunnella marttyyrien kitinää tai sietää toisen aiheuttamia sotkuja. Kumma juttu, että niin moni nainen silti haluaa niitä kotileikkejä.

Vierailija
44/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut sitä turhaa ulinaa kaikesta. Kaikesta mistä vinku, niin olisi voinut tehdä sen asian itse eikä vinkua. Koko aika delegoimassa asioita minulle. Raha-asiat alko painaa ja aika loputon se lista oli. Otin eron. Nyt kun ajattelen elämääni, niin säästän yli 1000e kuukaudessa rahaa, voin henkisesti ja fyysisesti paremmin, ei ole stressiä, ei tarvitse riidellä matkoista. Ei tarvitse ajatella ja aikatauluttaa elämää enää. Enkä aikatauluta elämääni enää ikinä toisen takia. Sen päätöksen tein, että menen oman kalenterin mukaan ja jos se ei jollekkin käy, niin sittten se ei käy. Mulla on nykyään tietyt asiat mistä pidän kiinni ja en jousta, koska joustin ennen ja aina.

Vierailija
45/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen täytyy olla hoikka, hyvä seksissä ja hauskaa seuraa. Kirjaimellisesti ainoat kriteerit. Jos ei näitä pysty täyttämään, ei ole mitään syytä tuhlata häneen aikaa.

Kuinka hoikka?

Hoikilla naisilla on yleensä pienemmät rinnatkin, luulin, että miehet tykkää, että on mistä ottaa kiinni, eli paino normaalipainon ihan ylärajalla tai pikkasen yli. Eikö se siis ole ok?

Pidän nimenomaan pienistä rinnoista. En tiedä painoindekseistä mitään, mutta sytyn esimerkiksi siitä, että solisluut ovat hyvin erottuvat.

Monet miehet varmasti pitävät myös pehmeistä ja/tai ylipainoisista naisista. Miehet eivät ole monoliitti.

No mitä jos on A-kupin rinnat, vaikka paino on normaalin ylärajalla? Onko se no no.

Mitä te ylipäänsä tarkoitatte "hoikalla" naisella, kun se niin monessa vastauksessa toistuu?

Vierailija
46/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut sitä turhaa ulinaa kaikesta. Kaikesta mistä vinku, niin olisi voinut tehdä sen asian itse eikä vinkua. Koko aika delegoimassa asioita minulle. Raha-asiat alko painaa ja aika loputon se lista oli. Otin eron. Nyt kun ajattelen elämääni, niin säästän yli 1000e kuukaudessa rahaa, voin henkisesti ja fyysisesti paremmin, ei ole stressiä, ei tarvitse riidellä matkoista. Ei tarvitse ajatella ja aikatauluttaa elämää enää. Enkä aikatauluta elämääni enää ikinä toisen takia. Sen päätöksen tein, että menen oman kalenterin mukaan ja jos se ei jollekkin käy, niin sittten se ei käy. Mulla on nykyään tietyt asiat mistä pidän kiinni ja en jousta, koska joustin ennen ja aina.

Eli jätit naisen ilman, että oli uutta katsottuna? Oletko nyt siis yhä sinkku? Kauan jaksoit noita kotileikkejä, kunnes tajusit, että ei oo sun juttus?

Vierailija
47/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu. Ei siis mitään järkyttäviä valheita tai asioiden salaamista, mutta hän keksi outoja tarinoita ihan normipäivästä: esim. pomo töissä oli flirttaillut ja puristanut pyllyä, jäi illalla kävelyllä melkein auton alle, näki kun juoppojengi tappeli puukkojen kanssa- kuin joka elämänhetkessä olisi pitänyt olla jotakin draamaa. Joka ikinen päivä. 

Kun erosin hänestä, hän viestitti ja soitti monta kertaa päivässä draamoineen. Minun täytyi ensin blokata hänet, ja sitten vaihtaa numero. 

Outo tyyppi. 

Kiirettä ei ole uuteen suhteeseen, mutta olisihan se mukava tavata ihan normaali, iloinen nainen joka nauttii vuoristoradan sijaan possujunasta. M47

Vierailija
48/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin yhdessä (vahinko)lapsen ja tuttuuden takia. Ei meillä ollut paljoakaan yhteistä, mutta ei suhteessa ollut mitään varsinaista vikaakaan. Tapasin sitten naisen jonka kanssa kaikki vain tuntui loksahtavan täydellisesti kohdilleen. Lopulta päätin lopettaa edellisen suhteen, että voin olla uuden kanssa.

Se on osoittautunut erinomaiseksi päätökseksi kaikkien kannalta.

Vierailija
49/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hoikka?

No mitä jos on A-kupin rinnat, v

Kuppikoot kertovat minulle vielä vähemmän kuin BMI. Ja sama pätee kyllä useimpiin miehiin.

Miksi sinulle on tärkeää kelvata jollekulle randolle netissä? Elä vain omaa elämääsi.

Vierailija
50/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen laiskuus. Ei tehnyt kotitöitä, ei laittanut ruokaa ei edes imuroinnut. Dumppasin ja vaihdoin parempaan.

Vierailija
51/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen otti ja tuota lähti.

Vierailija
52/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme jo naimisissa, kun paljastui, ettei hän halua lapsia. (Voi olla ettei olisi pystynytkään, muttei halunnut edes yrittää.) Ei rakkaus kaikkea voita. Erosimme ja nyt minulla on kaksi lasta ihanan naisen kanssa. Ex on sinkkuna.

Vierailija
53/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen petti.

Vierailija
54/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Pettäjä 2. Pamahti paksuks eikä suostunut aborttiin 3. Tylsistyin 4. TOSI Lahna sängyssä 5. Pillu hais tosi pahalle ja pettäjä 6. Liian ruma mutta olin pitkään ollut puutteessa niin piti jonkun aikaa seurustella pillun takia 7. Pettäjä ja muutenkin juoppolutka 8. Ei ottanut suihin ja muutenkin aika pihtari 9. Oli liian huono saamaan orkut eli paneminen oli liian "työlästä" mielummin runkkaa ei tarvii suorittaa. Aina olen itse ollut jättäjä enkä jätetty.

Eli olet täys mullku. :)

Vierailija
55/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme jo naimisissa, kun paljastui, ettei hän halua lapsia. (Voi olla ettei olisi pystynytkään, muttei halunnut edes yrittää.) Ei rakkaus kaikkea voita. Erosimme ja nyt minulla on kaksi lasta ihanan naisen kanssa. Ex on sinkkuna.

Kiinnostaisi tietää, miten voi päätyä naimisiin jonkun kanssa ennen kuin tietää tämän kantaa näin suureen kysymykseen.

Vierailija
56/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Pettäjä 2. Pamahti paksuks eikä suostunut aborttiin 3. Tylsistyin 4. TOSI Lahna sängyssä 5. Pillu hais tosi pahalle ja pettäjä 6. Liian ruma mutta olin pitkään ollut puutteessa niin piti jonkun aikaa seurustella pillun takia 7. Pettäjä ja muutenkin juoppolutka 8. Ei ottanut suihin ja muutenkin aika pihtari 9. Oli liian huono saamaan orkut eli paneminen oli liian "työlästä" mielummin runkkaa ei tarvii suorittaa. Aina olen itse ollut jättäjä enkä jätetty.

Eli olet täys mullku. :)

Onneksi nice guys finish last :)

Vierailija
57/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli järkyttävän huono suutelija. Ensin yritin lopettaa suutelun mutta ei se mennyt jakeluun. 

Et sitten tainnut olla itsekään kovin hyvä kun et osannut kerta häntä opettaa?

Vierailija
58/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli järkyttävän huono suutelija. Ensin yritin lopettaa suutelun mutta ei se mennyt jakeluun. 

Et sitten tainnut olla itsekään kovin hyvä kun et osannut kerta häntä opettaa?

Yyh. Aikuinen ihminen, jolle pitää opettaa suutelemista? Massiivinen turn-off.

Vierailija
59/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä loppunut, mutta loppuu. Seksin ja läheisyyden puutteeseen.

Vierailija
60/199 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen laiskuus. Ei tehnyt kotitöitä, ei laittanut ruokaa ei edes imuroinnut. Dumppasin ja vaihdoin parempaan.

Oletko varma, että se ei ollut mies?

Kun nainen haluaa eron miehen laiskuuden takia, nainen on miesten mielestä itsekäs. Oletkohan sinäkin?