Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: minkä vuoksi olet lopettanut parisuhteen naisen kanssa?

Vierailija
08.12.2023 |

Väitetään, että naiset ovat yleensä aloitteellisia eron suhteen. Haluaisin tietää, mitkä syyt ovat saaneet nimenomaan miehet eroamaan. Ovatkohan syyt mahdollisesti erilaisia kuin tilanteissa, joissa nainen jättää miehen?

Kommentit (199)

Vierailija
181/199 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakoi tavaraansa kännissä kaikille.  Kun lopen suuttuin niin sanoi: hirveä meteli yhdestä virheestä.  Oli niitä minun tietääkseni vähintään viisi.

Vierailija
182/199 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painon nousu ja vartalotyypin muuttuminen.

Tämä. Naisilta ei yleensä parisuhteessa vaadita juuri mitään, mutta ilmeisesti vähäkin on joillekin liikaa. (Syysuhteiden ymmärtäminen ei myöskään ole kaikkien vahvuus.)

No ihan oikeasti, jos paino on ainut asia mikä miestä naisessa kiinnostaa ja millä on miehelle mitään väliä, niin onhan tuollainen mies arvoton ja täysin turha. Miksi nainen tekisi yhtään mitään tuollaisen miehen takia.

On käsittämätöntä miten nämä vähään tyytyvät miehet luulevat että se on positiivista. Ei ole. Vähään tyytyvä mies on huono. Se tarkoittaa että joko ei kiinnosta yhtään ja nainen hankitaan statussymboliksi tai sitten mies on epätoivoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/199 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakka hakkasi minua, eli väkivaltaisuus, narsismi, miesviha, manipulointi, kontrollointi, kostonhimo, alistaminen.

Nykyisin, Suomessa asuessani, olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Suomiakkaan en tyydy enää ikinä. Never again. M28

Suomalaiset naiset ovat Euroopan väkivaltaisimpia.

Ei, tilasto oli niin päin että suomalaiset naiset ovat eniten väkivallan KOHTEENA.

Suomimiehet alkoivat pitää suurta ääntä siitä miten tilastoissa monet miehetkin ovat väkivallan kohteena. Väittivät sen perusteella naisten muka olevan yhtä väkivaltaisia kuin miesten. Todellisuudessa miehiin kohdistivat väkivaltaa toiset miehet. Mikä näkyi kyllä siinä tilastossa.

Miehet valehtelivat tietoisesti.

Miehet myös alkoivat kiljua riemusta, kun paljastettiin tilasto jonka mukaan "lesbosuhteissa on eniten väkivaltaa". Miesten valheita taas kerran. Siinä ei kysytty, onko henkilön parisuhteessa väkivaltaa vaan onko hän ollut väkivallan kohteena joskus elämänsä aikana. Tunnetusti naiset ovat kohteena sukupuolensa takia ja tilannetta tietenkin pahentaa, jos kuuluu seksuaalivähemmistöön.

Näissä tilastoissa varotaan tietenkin kysymästä väkivaltaisten ihmisten sukupuolta. Mutta arvauksia voi esittää sen perusteella että yli 90% väkivaltarikollisista on miehiä.

Vierailija
184/199 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme olleet varsinaisesti vielä parisuhteessa, mutta lakkasin tapailemasta erästä naisesta, kun hän riidan yhteydessä itki ja uhkasi minua keittiöveitsellä. Tuollaisten sekopäiden kanssa ei vaan kannata alkaa virittelemään mitään, vaikka he kuinka olisivat jälkeenpäin katuvia. Ihmisen täytyy osata hillitä itsensä.

Olitko itse ensin uhkaava?

Vierailija
185/199 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lihava.

Vierailija
186/199 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi säästää itseään avioliittoon joka tarkoitti myös että saunominen kaksistaan vasta avioliitossa, yritin olla kunnioittava häntä kohtaan mutta rajansa kaikella, viimeistään siinä vaiheessa kun totesi että en ole seksikäs hänen mielestä ja en anna seksuaalisiaviboja(mitä lie tarkoittanee) niin luovutin idean yhteisolosta ja pistin suhteen poikki.

Mikään ei oikeuta sanomaan kumppanilleen että *et ole seksikäs* omasta mielestäni ainakin, varsinkin jos tiedostaa että toisella on vaikeuksia itsetunnon kanssa.

Eipä ole hirviämmin houkutellut parisuhde maailman pariin sen jälkeen, mieluummin viihdyn yksin kun kuuntelen tuollaisia ja haaskaan aikaani.

M32

Vierailija
187/199 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muutettiin yhteen, niin nainen lopetti kotitöiden tekemisen kuin seinään ja alkoi määräilemään minua.

Nainen on edelleen sinkku.

Minulla on perhe (vaimo, tytär + kissa).

Kumpi teistä voitti ja kumpi hävisi?

Sinä hävisit, koska et ole perheestäsi huolimatta päässyt erosta yli, kun ensinnäkin olet selvittänyt miten hänellä menee nykyään, ja mietit tilannetta voittajana ja häviäjänä.

Vierailija
188/199 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä ei tullut mitään. Se ei ollut ainoa syy, mutta syy kuitenkin.

Vierailija
189/199 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli lihava.

Miksi rupesit seurustelemaan lihavan naisen kanssa?

Vierailija
190/199 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen alkoi yrittää muuttaa minua. Väitti että minun tulisi alkaa tehdä enemmän tätä ja vähemmän tuota. Vaati että vaihdan autoni tilavampaan yms. Totesin että ei ole vaimomatskua, joten kiertoon.

Vierailija
191/199 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa wikipedia-artikkelin lopussa on kyllä lueteltu ne vertaisarvioidut lähteet, joista asian voi varmistaa.

Vierailija
192/199 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lääkäri sanoi, että minun verenpaineelle pitää nyt tehdä jotain. Otin eron ja nyt on verempaine kohdallaan. 

Vierailija
193/199 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakka hakkasi minua, eli väkivaltaisuus, narsismi, miesviha, manipulointi, kontrollointi, kostonhimo, alistaminen.

Nykyisin, Suomessa asuessani, olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Suomiakkaan en tyydy enää ikinä. Never again. M28

Suomalaiset naiset ovat Euroopan väkivaltaisimpia.

Ei, tilasto oli niin päin että suomalaiset naiset ovat eniten väkivallan KOHTEENA.

Suomimiehet alkoivat pitää suurta ääntä siitä miten tilastoissa monet miehetkin ovat väkivallan kohteena. Väittivät sen perusteella naisten muka olevan yhtä väkivaltaisia kuin miesten. Todellisuudessa miehiin kohdistivat väkivaltaa toiset miehet. Mikä näkyi kyllä siinä tilastossa.

Miehet valehtelivat t

Miehet myös alkoivat kiljua riemusta, kun paljastettiin tilasto jonka mukaan "lesbosuhteissa on eniten väkivaltaa". Miesten valheita taas kerran. Siinä ei kysytty, onko henkilön parisuhteessa väkivaltaa vaan onko hän ollut väkivallan kohteena joskus elämänsä aikana. Tunnetusti naiset ovat kohteena sukupuolensa takia ja tilannetta tietenkin pahentaa, jos kuuluu seksuaalivähemmistöön.

Ei, vaan kysyttiin nimenomaan kumppanin taholta tulleen väkivallan kohteeksi joutumisesta. Ja se on lesbosuhteissa kiistatta yleisempää kuin muissa parisuhteissa.

Vierailija
194/199 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottomuus. 

M40

Vierailija
195/199 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipahan tyhmä akka   pakko erota ettei sekoo ite

Vierailija
196/199 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onha näitä tullu vastaan ja nähty tarpeeksi:

sairaalloinen mustasukkaisuus(=helvetti oli..)

- sairaalloinen työ-ja harrastus narkomaani (=oli jänöset, hevoset, kuorot ja kissanristiäiset..hell!)

- eronnut (kuuluisasta) pitkästä suhteesta ja ihan pihalla sinkkuelämästä/-seksistä(=Hell..)

- nuoruuden bulimiat/viiltelyt-harrastus ahdistukset

muuttuneen aikuisena, mielialalääkenarkkariksi,Hell!

- muka-muka"taiteellinen" ja "eläin (koira; se huonosti käyttäytyvä/oireileva)rakas" sekä myös kroonisesti mielialalääkenarkkari(=Hell..)

- taitavasti krooninenmanipuloija narsistitrauma (lapsena koettu:skitsofreniaäidin ja isän kautta) ei voi muuta kuin(=Helvetistähelvettiin..yhtä HELL.)

En tiedä..mutta joillain on ( käynyt ehkä..) vielä huonommin..? - En kyllä suosittele "kokeilemaan"..

Vierailija
197/199 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on miehelle aina turmiollinen. Naisen aivot eivät ole kehittyneet nykyaikaisen parisuhteen vaatimaan tasa-arvoon ja vastuunkantoon omasta käyttäytymisestä.

Tämä on kyllä totta.

Vierailija
198/199 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama syy kuin monella tässä aiemmin: naisen kyvyttömyys kontrolloida omia tunnereaktioitaan.

Aikuisiakin naisia on olemassa, ei ole mitään syytä kärvistellä esiteinikiihdyttelykohtauksia viikoittain saavan keskenkasvuisen kanssa.

Vierailija
199/199 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painon nousu ja vartalotyypin muuttuminen.

Sama. Aloin seurustella hoikan kaksikymppisen kanssa, jolla oli tyttömäisen pieni siro vartalo. Loppuvaiheessa vaimo oli yli kolkytvee synnytyksistä pysyvästi (??) leventynyt täti, vaikka itse olin grammalleen samoissa mitoissa kuin sillon kun alettiin suhde. Vaimon jopa kengänkoko oli isompi kuin seurusteluaikana, mitenköhän sekin on mahdollista. Vaimo tuntui siis vaihtuneen toiseen ja en enää vaan pystynyt siitä päivitetystä näystä kiihottumaan.

Näin käy kun rakastuu ulkonäköön. Surullisen yleistä miesten vastauksissa. "Erosin, koska vaimoni ei näyttänyt samalta kuin kaksikymppisenä". 

Itselleni on näitä luettuani iso red flag, jos mies ylistää ja innostuu kauheasti ulkonäöstäni. Jos se

Jos ulkonäkö on pääasia, niin pidä huoli, ettet itse kaljuunnu, saa psoriasista, joudu onnettomuuteen, saa ryppyjä vanhetessasi jne.