Mies: minkä vuoksi olet lopettanut parisuhteen naisen kanssa?
Väitetään, että naiset ovat yleensä aloitteellisia eron suhteen. Haluaisin tietää, mitkä syyt ovat saaneet nimenomaan miehet eroamaan. Ovatkohan syyt mahdollisesti erilaisia kuin tilanteissa, joissa nainen jättää miehen?
Kommentit (199)
Alkoi vain kyllästyttää koko suhde. Ihmisessä ei sinänsä mitään vikaa. En vain kaipaa sellaista liimautumista, joka liittyy pitkään parisuhteeseen.
Seksi ei ollut hyvää ja sitä oli liian harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakka hakkasi minua, eli väkivaltaisuus, narsismi, miesviha, manipulointi, kontrollointi, kostonhimo, alistaminen.
Nykyisin, Suomessa asuessani, olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Suomiakkaan en tyydy enää ikinä. Never again. M28
Eli yhden suhteen perusteella tuomitset kaikki suomalaiset naiset?
Vierailija kirjoitti:
Suhde muuttui huonoksi. Taustalla oli sairauksia, hankala elämäntilanne ja taloudellista ahdinkoa. Emme saaneet voimaa toisistamme. Halusin mieluummin olla yksin. Vaimoni pyysi minua vielä yrittämään mutta en halua suhdetta jossa toisen läsnäolo ei tunnu hyvältä.
Yleensä miehiä alapeukutetaan, jos he kertovat jättävänsä naisen sairauden vuoksi. Onnistuit näköjään kuitenkin laittamaan riittävästi tunnepuhetta mukaan, niin saitkin yläpeukkuja. Kirjoitustaito vie elämässä eteenpäin. Laittakaa, nuoret, muistiin. Saatte todella paljon hyvää, kun opettelette ilmaisemaan itseänne kunnolla.
Naisen täytyy olla hoikka, hyvä seksissä ja hauskaa seuraa. Kirjaimellisesti ainoat kriteerit. Jos ei näitä pysty täyttämään, ei ole mitään syytä tuhlata häneen aikaa.
Vaimo sanoi jotain sellaista, mistä en pitänyt.
Hän sanoi: "Haluan eron"
Selvisi aika nopeasti, ettei hän halunnutkaan eroa, mutta piru oli päästetty irti eikä paluuta ollut.
On tätä itkenyt jopa 20 vuoden jälkeen, että tuli mokattua. Niin tuli.
ALKÄÄ SANOTKO TUOTA, JOS ETTE TARKOITA:
Halusi muuttaa yhteen, minä en. Suhde jatkui mutta en jaksanut enää sitä marinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painon nousu ja vartalotyypin muuttuminen.
Tämä. Naisilta ei yleensä parisuhteessa vaadita juuri mitään, mutta ilmeisesti vähäkin on joillekin liikaa. (Syysuhteiden ymmärtäminen ei myöskään ole kaikkien vahvuus.)
Osaatko edes sanoa mitä mieheltä vaaditaan kun ei tule mitään mieleen. Nainenhan kaiken työn yleensä tekee parisuhteen eteen ja mies on täysin vapaamatkustaja, että jos osaat mainita vaikka kolme asiaa mitä mies tekee parisuhteen eteen. Veikkaan ettet keksi yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ollut hyvää ja sitä oli liian harvoin.
Tämä on varmaan yleisin syy. Ei kannattaisi laiminlyödä näin tärkeää asiaa. Jotkut tosin ovat seksuaalisesti lahjattomia, ja silloin ei auta mikään määrä panostamista.
Naisesta tuli väkivaltainen ja samalla löytyikin parempi tilalle.
Päästi hirveen paarun. Börbör loiskiläsikis. Eikä sillä ollu hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painon nousu ja vartalotyypin muuttuminen.
Tämä. Naisilta ei yleensä parisuhteessa vaadita juuri mitään, mutta ilmeisesti vähäkin on joillekin liikaa. (Syysuhteiden ymmärtäminen ei myöskään ole kaikkien vahvuus.)
Osaatko edes sanoa mitä mieheltä vaaditaan kun ei tule mitään mieleen. Nainenhan kaiken työn yleensä tekee parisuhteen eteen ja mies on täysin vapaamatkustaja, että jos osaat mainita vaikka kolme asiaa mitä mies tekee parisuhteen eteen. Veikkaan ettet keksi yhtäkään.
Käydään treffeillä, pelataan lautapelejä, käydään hyviä keskusteluja, harrastetaan nautinnollista seksiä, kokkaillaan yhdessä ruokaa. Jos parisuhde alkaa tuntua työltä, on valittu väärä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Naisesta tuli väkivaltainen ja samalla löytyikin parempi tilalle.
Löysit uuden kumppanin samalla, kun naisesta tuli väkivaltainen? Mahtoi olla mielenkiintoinen tappelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut olla enää ainainen kolmonen naisen lasten jälkeen.
Jep. Ei koskaan enää yhäreitä.
Ovat luultavasti samaa mieltä.
Minulla oli tiettyjä juttuja, joita halusin kokea, ja ne eivät olisi onnistuneet siinä suhteessa kumppanin vastustuksen takia. Oli tehtävä vaikea valinta. Edelleenkään en ole kokenut noita asioita, mutta en silti ole harmissani suhteen päättymisestä, sillä olen ainakin vapaa tavoittelemaan niitä.
Huomaatteko?
Kukaan mies ei valita, etteikö nainen olisi tehnyt kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen täytyy olla hoikka, hyvä seksissä ja hauskaa seuraa. Kirjaimellisesti ainoat kriteerit. Jos ei näitä pysty täyttämään, ei ole mitään syytä tuhlata häneen aikaa.
Kuinka hoikka?
Riittääkö, että BMI on alle 25 eli vaikkapa 24,9?
Hoikilla naisilla on yleensä pienemmät rinnatkin, luulin, että miehet tykkää, että on mistä ottaa kiinni, eli paino normaalipainon ihan ylärajalla tai pikkasen yli. Eikö se siis ole ok?
Nainen laittoi punanaista kynsilakkaa joten häivyin heti, olin kertonut sille että en voi sietää.
Punainen kynsilakka on erotiikan tappaja.