Mies: minkä vuoksi olet lopettanut parisuhteen naisen kanssa?
Väitetään, että naiset ovat yleensä aloitteellisia eron suhteen. Haluaisin tietää, mitkä syyt ovat saaneet nimenomaan miehet eroamaan. Ovatkohan syyt mahdollisesti erilaisia kuin tilanteissa, joissa nainen jättää miehen?
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tupakoi.
On aika harvinaista, että joku aloittaa tupakoinnin aikuisiällä.
No minä. Tietty joskus 20 -vuotiaana tupakoin, mutta lopetin. Sen jälkeen joskus bilepoltin. Ja olin vuosia vuosia polttamatta. En tiedä mikä hairahdus tuli, mutta pari vuosikymmentä myöhemmin aloitin ja ketjupotlin pari kuukautta. Tai tiedän mikä tuli, mutta en aio sitä tähän eritellä. Ja lopetin taas.
Niin eli et aloittanut vaan jatkoit. Melko epätodennäköistä, että jos sinulla olisi silloin lapsena ollut itsekuria ja ymmärrystä olla röökaamatta, niin ne ominaisuudet olisivat kypsyessäsi poistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tupakoi.
On aika harvinaista, että joku aloittaa tupakoinnin aikuisiällä.
No minä. Tietty joskus 20 -vuotiaana tupakoin, mutta lopetin. Sen jälkeen joskus bilepoltin. Ja olin vuosia vuosia polttamatta. En tiedä mikä hairahdus tuli, mutta pari vuosikymmentä myöhemmin aloitin ja ketjupotlin pari kuukautta. Tai tiedän mikä tuli, mutta en aio sitä tähän eritellä. Ja lopetin taas.
Niin eli et aloittanut vaan jatkoit. Melko epätodennäköistä, että jos sinulla olisi silloin lapsena ollut itsekuria ja ymmärrystä olla röökaamatta, niin ne ominaisuudet olisivat kypsyessäsi poistuneet.
Olin lapsena heitteillä ja yksin. Löysin itselleni väärää seuraa.
Mui ja oli täys kanttuvei kaikkine kremppoineen. En jaksanut kuunnella sitä valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Ketju on täynnä naisvihaa.
Naisvihaa, kun esim. M28 dumppasi väkivaltaisen ja alistavan naisen?
Naisvihaa, kun mies dumppaa naisen, joka ei tee kotitöitä?
Naisvihaa, kun mies vaihtaa parempaan naiseen?
Naisvihaa, kun mies dumppaa itsensä läskiksi syöneen naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden lopetin kun nainen kilahteli milloin mistäkin. Toisen kun en luottanut siihen että ei halua lapsia (pelkäsin että ei käytäkään ehkäisyä).
Varmaan tällaisessa tilanteessa kannattaisi käyttää kortsua :)
Niin mutta katoku se ehkäisykin on lähes aina naisen vastuulla ja tämä on taivaan tosi. ..ttu mikä naisvihaketju.
Vierailija kirjoitti:
Mui ja oli täys kanttuvei kaikkine kremppoineen. En jaksanut kuunnella sitä valitusta.
Onnistuitko saamaan tuoreemman patjan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden lopetin kun nainen kilahteli milloin mistäkin. Toisen kun en luottanut siihen että ei halua lapsia (pelkäsin että ei käytäkään ehkäisyä).
Niin mutta katoku se ehkäisykin on lähes aina naisen vastuulla ja tämä on taivaan tosi. ..ttu mikä naisvihaketju.
Mikään ehkäisy ei ole 100%. Mies oli fiksu.
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Väestön äo laskee sukupolvesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Väestön äo laskee sukupolvesta toiseen.
Nykyainainen double cut -vasektomia on sataprosenttisen varma vuoden jälkeen. Ei ole rekanalisaation riskiä.
Olen lopettanut kaksi parisuhdetta, ja pitkälti samoista syistä.
Kävi ilmi, että molemmissa suhteissa se kiva alkuvaihe oli pelkkä markkinointokampanja. Naiset olivat aloitteellisia, mukavia, hauskoja ja kiinnostuneita nimenomaan minusta eikä minun tarjoamistani hyödyistä. Molemmat olivat juuri aloittaneet liikuntaharrastuksen ja painoakin oli tavoitteena pudottaa. Mutta todella pian tämä muuttui.
Hauskat yhteiset hetket muuttuivat konkreettisiksi keskusteluiksi. Liikunta vaihtui herkutteluun. Tuli jatkuvasti tilanteita joissa piti valita. Joko tarjosin / toimin kävelevänä työkalupakkina, tai olin mulkvisti kun olisin voinut auttaa enkä auttanut. Rahaa ja palveluksia ei varsinaisesti kupattu, enkä voi perustellusti kutsua kumpaakaan gold diggeriksi. Mutta en pitänyt suunnasta mihin touhu oli menossa.
Nyt joku voisi kysyä "hei haloo, etkö tajunnut ettei teiniromanssivaihe jatku loputtomiin?".
No hei haloo, sitten olisi voinut sanoa heti alussa että olikin pyrkimässä kohti uusperhetavoitetta jonka osa mies on. Minulla ei sellaisesta puhuttu, enkä itse ilmoittautunut vapaaehtoiseksi moiseen.
Näin siis 35+ iässä. Parikymppisenä olin naisille näkymätön, kolmekymppisenä minusta kiinnostuivat vain jänskempien exien kaltoin kohtelemat naiset jotka halusivat perheen ja nopeasti. Itse olen siis vela.
Kommenttien perusteella miehet tykkää jännäjennoista eikä tavisnaisista. Onhan se selviää, että tavisnaisen kanssa elämä on liian tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyainainen double cut -vasektomia on sataprosenttisen varma vuoden jälkeen. Ei ole rekanalisaation riskiä.
Voi myös pitää housut jalassaan kuten itse tein. Lisäksi vasektomiaan ei pääse lapsena jolloin valtaosa tytöistä esittää porsimisvaatimuksia.
Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen vähintään 30v asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Vierailija kirjoitti:
Kävi ilmi, että molemmissa suhteissa se kiva alkuvaihe oli pelkkä markkinointokampanja. Naiset olivat aloitteellisia, mukavia, hauskoja ja kiinnostuneita nimenomaan minusta eikä minun tarjoamistani hyödyistä. Molemmat olivat juuri aloittaneet liikuntaharrastuksen ja painoakin oli tavoitteena pudottaa. Mutta todella pian tämä muuttui.
Hauskat yhteiset hetket muuttuivat konkreettisiksi keskusteluiksi. Liikunta vaihtui herkutteluun. Tuli jatkuvasti tilanteita joissa piti valita. Joko tarjosin / toimin kävelevänä työkalupakkina, tai olin mulkvisti kun olisin voinut auttaa enkä auttanut. Rahaa ja palveluksia ei varsinaisesti kupattu, enkä voi perustellusti kutsua kumpaakaan gold diggeriksi. Mutta en pitänyt suunnasta mihin touhu oli menossa.
Nyt joku voisi kysyä "hei haloo, etkö tajunnut ettei teiniromanssivaihe jatku loputtomiin?".
No h
Loistava kommentti. Minä nimenomaan haluan sellaisen suhteen, joka jatkuu alun kaltaisissa merkeissä loputtoman pitkään. En ole kiinnostunut arkistamaan suhdetta, koska sellainen ei anna minulle mitään. Itseltäni tämä onnistuu hyvin, mutta harmittavan moni vain teeskentelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Se, että aikuinen ihminen ei voi lain mukaan päättää omasta lisääntymiskyvystään, on kieltämättä ihmisoikeusongelma. 29-vuotias on voinut porsia vaikka kymmenen kertaa, mutta saman ikäinen ei ole lain silmissä riittävän kypsä sterilisaatioon.
"Lol."
Vierailija kirjoitti:
No h
Tämä.
Olen huomannut että tavismiehen pitäsi osata lukea rivien välistä, ettei hän ole sellainen mies jonka kanssa ollaan puhtaasti huvin vuoksi. Sitä varten on eri miehet, ne joilta ei arkiparisuhdetta saisikaan.
Pitäisi tajuta että alussa on romanssivaihe, kanivaihe ja ties mitä vaihetta. Sitten seuraa realpolitik.
Jos nainen sanoo, että tykkää vain olla kanssani eikä millään puitteilla ole väliä eikä minulta vaadita mitään käytännön tekemistä naisen elämän helpottamiseksi - näin asia on. Jos nainen onkin sitä mieltä että oikeasti minusta on oltava hyötyä, ja jatkossa romanssijuttuja on vain kun ostetaan rahalla lomamatka tai hemmotteluviikonloppu, se pitäisi varmaan sanoa heti alussa. Silläkin uhalla että mies lähtee kävelemään.
Erillään asuminen pitää suhteen laadun parempana, koska kumpi tahansa voi lopettaa suhteen ilman suuria hankaluuksia. Siinä tilanteessa on pakko olla hyvä kumppani. Kun tietää, ettei toisella ole varaa lähteä yhteisestä kodista, tai se olisi hyvin hankalaa, on helppo passivoitua ja laiskistua.
Pelatkaa korttinne oikein, miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen täytyy olla hoikka, hyvä seksissä ja hauskaa seuraa. Kirjaimellisesti ainoat kriteerit. Jos ei näitä pysty täyttämään, ei ole mitään syytä tuhlata häneen aikaa.
Kuinka hoikka?
Riittääkö, että BMI on alle 25 eli vaikkapa 24,9?
Hoikilla naisilla on yleensä pienemmät rinnatkin, luulin, että miehet tykkää, että on mistä ottaa kiinni, eli paino normaalipainon ihan ylärajalla tai pikkasen yli. Eikö se siis ole ok?
Pidän nimenomaan pienistä rinnoista. En tiedä painoindekseistä mitään, mutta sytyn esimerkiksi siitä, että solisluut ovat hyvin erottuvat.
Monet miehet varmasti pitävät myös pehmeistä ja/tai ylipainoisista naisista. Miehet eivät ole monoliitti.
No mitä jos on A-kupin rinnat, v
Paikan aika paljon, 62 kg, mutta minulla on lihaksikas vartalo. Miehet ovat kuvailleet minua sanoilla siro ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakka hakkasi minua, eli väkivaltaisuus, narsismi, miesviha, manipulointi, kontrollointi, kostonhimo, alistaminen.
Nykyisin, Suomessa asuessani, olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Suomiakkaan en tyydy enää ikinä. Never again. M28
Suomalaiset naiset ovat Euroopan väkivaltaisimpia.
Lähde väitteellesi? Todennäköisempi skenaario on että esim. eteläeurooppalaisella temperamentillä lentää paistinpannut ja kaikki mikä naisen käsiin osuu. Suomalainen nainen taas kestää paljon paskaa ennenkuin lyö oven lopullisesti kiinni yllättyneen miehen ihmetellessä että meillähän oli kaikki hyvin.