Työnantajana on surullista katseltavaa, kun suomalaiset ovat lähteneet viikonlopun viettoon jo puolenpäivän aikaan
Kyllä niitä tekemättömiä töitä olisi perjantainakin, mutta suomalaiset keskittyvät viikonloppukaljojen ostamiseen 🙄 Ei hyvinvointiyhteiskuntaa näin pidetä pystyssä. Pahimmat laiskurit ovat aloittaneet viikonlopun jo torstaina.
Kommentit (25)
Ai jaa, enpä ole töiltäni ehtinyt työhuoneen ikkunasta ulos kurkkimaan.
Kyllähän se sinun pitää työnantajana itsekin tietää että jos tarjoaa vain TES minimiä palkaksi ei itsekään voi vaatia minimiä työ tulosta enempää
Osta sinä ne kaljat niin työläisten ei tartte ite lähteen ostaan vaan voivat tehä työpäivän loppuun.
Kyllä sinä yrittäjänä tiedät ettei työt tekemällä lopu.
Ja hyvin voiva työntekijä on tehokkaampi kuin huonosti voiva.
Huolehtimalla alaistesi hyvinvoinnista mihin olennaisesti kuuluu vapaa-aika saat lojaaleja työntekijöitä, jotka eivät ole heti lähdössä kilpailijalle töihin.
Hei kädet heilumaan sitten vaan. Perusyrittäjä siellä, mitään ei tehtäisi itse, vaan jonkun olisi tehtävä kaikki työ, että sinä saisit makailla ansaitsemattomien ansiottesi kanssa.
Onneksi en ole työnantaja, vaan yksi näistä kaljoittelevista työntekijöistä. Ei minulla ole mitään motivaatiota panostaa työntekoon kuin minimitaso.
Valittaa työnantaja perjantaina iltapäivällä klo 14.37 vauva palstalla eikä itsekään työskentele.
Jos kerran olet työnantaja, niin itsehän päätät, monelta ne lähtevät kotiinsa. Onko kenties viikon työtunnit teetetty jo perj puoleenpäivään mennessä.
Henkilökohtaisten avustajienko työnantaja olet?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se sinun pitää työnantajana itsekin tietää että jos tarjoaa vain TES minimiä palkaksi ei itsekään voi vaatia minimiä työ tulosta enempää
Eli TES minimi tarkoittaa sinulle, ettet tee TES:n mukaista työaikaa? Helppo ainakin ymmärtää, miksets ole urallasi edennyt.
Työntekijän tehokkuuden mittari ei ole se montako tuntia he toimistolla roikkuvat vaan mitä he saavat aikaan sinä aikana kun ovat siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, enpä ole töiltäni ehtinyt työhuoneen ikkunasta ulos kurkkimaan.
Mutta AV:lle ehdit kommentoimana. Muuten ihan hyvä.
Valittaa "työnantaja", joka notkuu vauvapalstalla keskellä päivää...
Itse tein perjantaisin aina sen 8 tuntia, joskus palkatta siihen puoli tuntia päälle. Jotta, jäisi työ parempaan kohtaa seuraavalle. Eipä auttanut tuollainen, vaan sain potkut muiden lukemattomien kohtalotovereiden kanssa. Kehuivat ennen potkuja miten hyvin oltiin sitoituneita ja ahkeria, osaavia ammattilaisia. Se nyt jotain jäi lämmittämään...
Vierailija kirjoitti:
Itse tein perjantaisin aina sen 8 tuntia, joskus palkatta siihen puoli tuntia päälle. Jotta, jäisi työ parempaan kohtaa seuraavalle. Eipä auttanut tuollainen, vaan sain potkut muiden lukemattomien kohtalotovereiden kanssa. Kehuivat ennen potkuja miten hyvin oltiin sitoituneita ja ahkeria, osaavia ammattilaisia. Se nyt jotain jäi lämmittämään...
Luoja mikä lammas...
Niin kauan kun pomo on maksavinaan palkkaa, minä olen tekevinäni töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli TES minimi tarkoittaa sinulle, ettet tee TES:n mukaista työaikaa? Helppo ainakin ymmärtää, miksets ole urallasi edennyt.
Työaika on työaikaa ja sille on määritelty viikkotunnit ja muut on ylitöitä ja niiden tekeminen on vapaa ehtoista.
Itse en muista koska viimeksi olisin ollut perjantain koko päivän töissä tai töissä yleensäkkään kun olen viikolla tehnyt tunteja sisään.
Ei muuta kuin palkkaamaan ukranalaisia tilalle.