HS; Naisia ei edellenkään hyväksytä Suomalaiseen Klubiin.
Miksi naisten täytyy edelleen yrittää tunkea poikakerhoon?
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011595686.html
Kommentit (94)
Ei se ainakaan nimensä perusteella ole poikakerho. Vaihtaisivat nimensä suosiolla Helsingin Suomalaiseksi Mulkkuklubiksi, niin kaikki tietäisivät mistä on kyse.
Ei kai taikasanalla "pillu" pidäkään päästä joka paikkaan, vrt. sukupuolikiintiöt.
Tasa-arvo on toteutunut! Ei miespuolisia sukupuolen tutkijoita, ei naisia Suomiklupiin
Ei kai naiset sinne erityisesti ole tunkemassa, vaan johtoryhmä haluaa naisetkin sinne.
Ihan sama minulle. Olen käynyt sekä Suomalaisella klubilla, Svenska klubbenilla että Handelsgilletissä. Naisena. Ja voin oikein hyvin elää ilman niitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minulle. Olen käynyt sekä Suomalaisella klubilla, Svenska klubbenilla että Handelsgilletissä. Naisena. Ja voin oikein hyvin elää ilman niitä.
Se voi olla että tuo klubi ei voi elää iöman naisia.
Voitaisihan naisille perustaa oma klubi. Ei aina tarvitse kaikkien olla samassa, ja on siinä oma vapautensa kuin on vain omaa sukupuolta jossain yhdistyksessä. Minusta ihan hyvä olla välillä erillään. Olisi kyllä kiva jos meillä naisillakin olisi tuollainen klubi, mutta jos nyt perustetaan niin kestää vuosikymmeniä ennen kuin on tuon tasoinen. Eli ei paljon meitä nykyisiä ilahduttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ainakaan nimensä perusteella ole poikakerho. Vaihtaisivat nimensä suosiolla Helsingin Suomalaiseksi Mulkkuklubiksi, niin kaikki tietäisivät mistä on kyse.
Tuonne pääsee mulkulliset transitkin sitten?
Perustakaa naiset omat klubinne tai menkää vaikka tupperwarekerhoon. Mikä ihme hinku on tunkeutua (ja paskoa) miesten pystyttämät systeemit?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai naiset sinne erityisesti ole tunkemassa, vaan johtoryhmä haluaa naisetkin sinne.
Tuskin tuonne kovasti tunkua olisi. Mutta noloahan se on kuulua klubiin näillä nykyisillä säännöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla että tuo klubi ei voi elää iöman naisia.
He voivat silti haluta pitää näistä lomaa.
Ei tämä ole tasa-arvon kannalta edes tärkeä asia. Antaa poikien pitää kerhonsa ja Kirkon vihkismisoikeutensa.
Ihme homma, kun ihmiset, joita todellisuudessa ei kiinnosta hevonpersettä asiat, vääntää pilkusta elämää suuremman kysymuksen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät reppanat ymmärrä, että muualla wokettaminen on jo kuollut ja muualla naisia ollaan jo työntämässä takaisin nyrkin ja hellan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa naiset omat klubinne tai menkää vaikka tupperwarekerhoon. Mikä ihme hinku on tunkeutua (ja paskoa) miesten pystyttämät systeemit?
Eikös nuo miehet halua naiset sinne 🤔?
Yksi pikkupoikien kerho tuokin. "Mepä ei päästetä muita hiekkalaatikolle, lällällää
Tästä voi aina vääntää ongelman ja samalla pysyä hiljaa asevelvollisuudesta.
Taitaa klubi jakautua kahtia jatkossa. Johtoryhmässä 8/9 eroaa.