Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS; Naisia ei edellenkään hyväksytä Suomalaiseen Klubiin.

Vierailija
30.10.2025 |

Miksi naisten täytyy edelleen yrittää tunkea poikakerhoon?

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011595686.html

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa klubi jakautua kahtia jatkossa. Johtoryhmässä 8/9 eroaa.

Vierailija
2/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan nimensä perusteella ole poikakerho. Vaihtaisivat nimensä suosiolla Helsingin Suomalaiseksi Mulkkuklubiksi, niin kaikki tietäisivät mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taso pitää säilyttää.

Vierailija
4/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs klubi se sitten enää on?

Vierailija
5/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai taikasanalla "pillu" pidäkään päästä joka paikkaan, vrt. sukupuolikiintiöt.

Vierailija
6/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo on toteutunut! Ei miespuolisia sukupuolen tutkijoita, ei naisia Suomiklupiin

Vierailija
7/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai naiset sinne erityisesti ole tunkemassa, vaan johtoryhmä haluaa naisetkin sinne.

Vierailija
8/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂 Varsinainen pelleklubi

Vierailija
9/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minulle. Olen käynyt sekä Suomalaisella klubilla, Svenska klubbenilla että Handelsgilletissä. Naisena. Ja voin oikein hyvin elää ilman niitä.

Vierailija
10/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama minulle. Olen käynyt sekä Suomalaisella klubilla, Svenska klubbenilla että Handelsgilletissä. Naisena. Ja voin oikein hyvin elää ilman niitä.

Se voi olla että tuo klubi ei voi elää iöman naisia.

Vierailija
11/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisihan naisille perustaa oma klubi. Ei aina tarvitse kaikkien olla samassa, ja on siinä oma vapautensa kuin on vain omaa sukupuolta jossain yhdistyksessä. Minusta ihan hyvä olla välillä erillään. Olisi kyllä kiva jos meillä naisillakin olisi tuollainen klubi, mutta jos nyt perustetaan niin kestää vuosikymmeniä ennen kuin on tuon tasoinen. Eli ei paljon meitä nykyisiä ilahduttaisi.

Vierailija
12/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainakaan nimensä perusteella ole poikakerho. Vaihtaisivat nimensä suosiolla Helsingin Suomalaiseksi Mulkkuklubiksi, niin kaikki tietäisivät mistä on kyse.

Tuonne pääsee mulkulliset transitkin sitten?

Vierailija
13/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaa naiset omat klubinne tai menkää vaikka tupperwarekerhoon. Mikä ihme hinku on tunkeutua (ja paskoa) miesten pystyttämät systeemit?

Vierailija
14/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai naiset sinne erityisesti ole tunkemassa, vaan johtoryhmä haluaa naisetkin sinne.

Tuskin tuonne kovasti tunkua olisi. Mutta noloahan se on kuulua klubiin näillä nykyisillä säännöillä. 

Vierailija
15/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla että tuo klubi ei voi elää iöman naisia.

He voivat silti haluta pitää näistä lomaa.

Vierailija
16/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole tasa-arvon kannalta edes tärkeä asia. Antaa poikien pitää kerhonsa ja Kirkon vihkismisoikeutensa.

Ihme homma, kun ihmiset, joita todellisuudessa ei kiinnosta hevonpersettä asiat, vääntää pilkusta elämää suuremman kysymuksen.

Vierailija
17/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät reppanat ymmärrä, että muualla wokettaminen on jo kuollut ja muualla naisia ollaan jo työntämässä takaisin nyrkin ja hellan väliin.

Vierailija
18/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustakaa naiset omat klubinne tai menkää vaikka tupperwarekerhoon. Mikä ihme hinku on tunkeutua (ja paskoa) miesten pystyttämät systeemit?

Eikös nuo miehet halua naiset sinne 🤔?

Vierailija
19/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pikkupoikien kerho tuokin. "Mepä ei päästetä muita hiekkalaatikolle, lällällää

Vierailija
20/94 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voi aina vääntää ongelman ja samalla pysyä hiljaa asevelvollisuudesta.