Miksi Suomalaiset naiset eivät pukeudu seksikääksi?
Ulkomailla esim ameriikkassa ja englannissa naiset pukeutuvat seksikääksi ja voi nähdä heidän muotonsa .täällä piiloitellaan myös kesällä ..no Erika pukeutuu mielestäni kauniisti niinkuin ulkomailla hän on seksikäs..mutta uskon että suomalaiset miehet olisivat tyytyväisempiä jos tähän saataisiin muutosta.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että vielä pitäisi pukeutua seksikkäästi ja sitten raiskauksen sattuessa te äijät voisitte sanoa, että sehän kerjäsi sitä kun oli niin seksikäs. Älkää viitsikö.
Älä sinä tästä asiasta paineita ota. Tämä koskee vain kauniita ja normaalipainoisia naisia, ei siis sinua.
Ikävä kyllä kaikki raiskatut naiset eivät ole normaalipainoisia ja kauniita mutta miesten selitykset on aina samat.
Suomalaisten miesten tyytyväisyys noin yleisellä tasolla ei todellakaan kiinnosta. Ei varsinkaan, jos se perustuu minun vartaloni tuijottamiseen. Olen tunteva ihminen, en esine.
Eli seksikkyys on yhtä kuin vaatteet. Aina oppii uutta.
Miksi suomalaiset miehet eivät pukeudu tyylikkäästi, ap?
Puku päälle joka päivä, nauhakengät, tukka lyhyt ja siisti jne.
Täällä on niin helevetin kylymä ja sitten on ne kyylääjät heti perässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset miehet eivät pukeudu seksikkäästi?
Millaisiin vaatteisiin he ylipainoineen/läskeineen mahtuisivat ?
ei ne osaa. meiltä puuttuu kokonaan se kulttuuristamme
kun ollaan köyhiä ja vaatimattomia. ne harvat jokka osaa on polettu
linttaan muitten naisten toimesta.
suomi nainen = juurakon hulda
Huoh. Yksi poikakaverini toivoi minun käyttävän verkkareita ja toppia, koska ne olivat hänestä seksikkäitä. Toinen toivoi minun käyttävän kapeaa hametta ja jakkua, koska ne olivat hänestä seksikkäitä. Kolmas toivoi minun käyttävän pitkiä kukkamekkoja, koska ne olivat hänestä seksikkäitä. Neljäs toivoi nahkavatteita jne. Kenen mielipidettä minun pitäisi kuunnella, kun eri miestenkin mieli seksikkäästä pukeutumisesta muuttuu nopeammin kuin Suomen sää? Onko Ap:n mielipide se ainoa oikea?
Samasta syystä kuin Suomessa 90% miehistä on liian pallinaamaisia kelvatakseen näille seksikkäille naisille joita on 10% naisista.
Se on totta että naisilla on koko ajan omat standardit joilla he menevät. Lenkkarit, paljaat nilkat, trikoot jalkaan ja muhkea toppatakki riittää Suomessa, cocktail-mekko ja korkkarit sitten jossain lämpimämmän maan clubissa on tavallisempi.
Naisille on kyllä sexympiä jo olemassa muodot sallivia talvihousuja mutta näyttävät vaan niitä miestenkalsareiden kopioita kestävän pitää. Kylmät varmaankin. Niin ja kengät! Nyt kun venäläiset naiset eivät näytä mallia niin suomineidoilla samat valkeat niket kesät talvet. Talvisaappat on hot.
Suomessa on enemmän tyylikkäästi pukeutuvia naisia kuin miehiä. Sellanen siisti business look miehellä on todella harvinaista herkkua.
(Ja mitä tulee Erikan pukeutumistyyliin, niin jokainen varmaan ymmärtää miksi show vaatteisiin ei pukeuduta normaalisti, ei edes Erika itse)
Ei mulla ole mitään tarvetta näytellä muotojani jokaiselle miehelle. Vain omalle.
En halua millään muotoa pukeutua seksikkäästi!
Ilman seksikästä pukeutumistakin olen joutunut tavallisten suomalaismiesten ahdistelemaksi 11-vuotiaasta alkaen.
Kuka sellaista haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä kirjoitat noin surkeaa suomea? Tuota ei voi selittää lukihäiriöllä.
Koska silloin miehet tulevat ahdistelemaan. Kirjaimellisesti. Minua on lähdetty seuraamaan kotiin, huutelua ja sopimatonta ehdottelua. Kun pukeutuu mahdollisimman huomaamattomasti saa olla rauhassa.
Jos suomalaiset miehet osaisivat käyttäytyä niin sitten uskaltaisi pukeutua seksikkäästi
Vierailija kirjoitti:
Eli seksikkyys on yhtä kuin vaatteet. Aina oppii uutta.
Tietenkin. Siksi laitankin aina seksikkäät tangat ja rintsikat mekon alle ja peiliin katsoessani on pakko alkaa kosketella itseäni.
Pertti 56v
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Yksi poikakaverini toivoi minun käyttävän verkkareita ja toppia, koska ne olivat hänestä seksikkäitä. Toinen toivoi minun käyttävän kapeaa hametta ja jakkua, koska ne olivat hänestä seksikkäitä. Kolmas toivoi minun käyttävän pitkiä kukkamekkoja, koska ne olivat hänestä seksikkäitä. Neljäs toivoi nahkavatteita jne. Kenen mielipidettä minun pitäisi kuunnella, kun eri miestenkin mieli seksikkäästä pukeutumisesta muuttuu nopeammin kuin Suomen sää? Onko Ap:n mielipide se ainoa oikea?
eli sulla on ollu 4 poikaystävää samaan aikaan ?
sun pitää pukeutua ITSESTÄ seksikkäästi eikä poikien mielen mukaan.
ootko joku teinari vielä ?
Pukeudun ennemmin ranskalaisella tyylikkyydellä. Heidän pukeutuminen on upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä kirjoitat noin surkeaa suomea? Tuota ei voi selittää lukihäiriöllä.
eli osu ja opposu :D
Seksikääk? Mikäs otus se sellainen on :D
Tulee mieleen lähinnä Iines Ankka.
Miksi suomalaiset miehet eivät pukeudu seksikkäästi?
(Ap, opettele suomen kieltä ennen kuin alat kirjoittaa.)