Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomalaiset naiset eivät pukeudu seksikääksi?

Vierailija
08.12.2023 |

Ulkomailla esim ameriikkassa ja englannissa naiset pukeutuvat seksikääksi ja voi nähdä heidän muotonsa .täällä piiloitellaan myös  kesällä ..no Erika  pukeutuu mielestäni kauniisti niinkuin ulkomailla hän on seksikäs..mutta uskon että suomalaiset miehet olisivat tyytyväisempiä jos tähän saataisiin muutosta.

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ne osaa. meiltä puuttuu kokonaan se kulttuuristamme

kun ollaan köyhiä ja vaatimattomia. ne harvat jokka osaa on polettu

linttaan muitten naisten toimesta.

suomi nainen = juurakon hulda

Miten ihmeessä kirjoitat noin surkeaa suomea? Tuota ei voi selittää lukihäiriöllä.

eli osu ja opposu :D

Opposu? Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Miesten kirjoitustaito on säälittävällä tasolla, tuolla ei pääse edes peruskoulusta läpi.

kloon kak sa :D :D

kulttuurinen eväluugio

Vierailija
102/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eivät myy itseään.

Vierailija
104/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia lukiessa kaksi perustelua korostuu. Huomaamatta arvon leideillä vain jää se, että nämä kaksi pääsyytä ovat ristiriidassa keskenään. 

Sanotaan, että pukeudun kuten itse haluan, enkä niin miten muut tahtovat. Korostetaan omaa päätösvaltaa ja omia vapaita valintoja. 

Toinen pääsyy näyttää olevan, että näyttävällä pukeutumisella joutuu miesten huomion kohteeksi. Vältelläkseen tätä, ei voi pitää seksikkääksi miellettyjä asuja, sillä ns. läähättäjämiehet vaanivat ja arvostelevat. 

Eli kummin se nyt sitten on? Kuolaavat miehet pakottaa pukeutumaan tanttamaisesti, vai saako sitä pukeutua kuten itse halua? Tämä alkaa muistuttaa lähesesti keskustelua, missä musliminaiset itse kertovat haluvansa pukeutua burkhaan ja ettei se ole miesten katseilta suojautumista. 

Vierailija
105/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kertoo kyllä naisten tasosta aika paljon, kun pelkästään kaljamahaiset setämiehet kuolaavat näitten perään.

Vierailija
106/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi ensin tietää miltä näyttää se sellainen seksikääk? Vai onko se seksi-kääk millaiseksi tässä pitäisi itsensä pukea..

Vierailija
107/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuonne pakkaseen lähdetä piikkarit ja lurexmekko päällä. Tänäänkin niin liukasta että ihan varoitettiin ulos menemästä juuri liukastumisvaaran takia. 

Vierailija
108/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa haukutaan horoksi. Kaksi avokumppania halusivat hepenet roskiin. 

Vierailija
109/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös rakastaisin nähdä suomalaisia miehiä pikkutakeissa ja fiksuissa housuissa sek moderneissa kengissä.Kas kun sitä en näe edes Espanjassa vaikka ilmat sallivat.Vyötärölaukku paksun mahan päällä ja Adidas shortsit jalassa ja siihen verkkopaita,näm  itse asiassa tarkoitettu jumppasaliin .Ei yleisille paikoille. 

Vierailija
110/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksia lukiessa kaksi perustelua korostuu. Huomaamatta arvon leideillä vain jää se, että nämä kaksi pääsyytä ovat ristiriidassa keskenään. 

Sanotaan, että pukeudun kuten itse haluan, enkä niin miten muut tahtovat. Korostetaan omaa päätösvaltaa ja omia vapaita valintoja. 

Toinen pääsyy näyttää olevan, että näyttävällä pukeutumisella joutuu miesten huomion kohteeksi. Vältelläkseen tätä, ei voi pitää seksikkääksi miellettyjä asuja, sillä ns. läähättäjämiehet vaanivat ja arvostelevat. 

Eli kummin se nyt sitten on? Kuolaavat miehet pakottaa pukeutumaan tanttamaisesti, vai saako sitä pukeutua kuten itse halua? Tämä alkaa muistuttaa lähesesti keskustelua, missä musliminaiset itse kertovat haluvansa pukeutua burkhaan ja ettei se ole miesten katseilta suojautumista. 

Voisiko olla, että keskustelussa on enemmän kuin yksi vastaaja ja sitä myöten useampia, erilaisia mielipiteitä? 

Vierailija
111/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin koska minua palelee talvella ja kesät ovat kylmiä. 

Toisekseen on vaikea pyöräillä minihame päällä.

Kolmannekseen en ryhdy toteuttamaan joidenkin ukkelien toiveita, vaan pukeudun sellaisiin vaatteisiin mihin itse haluan. Mukaviin ja lämpimiin. Ihan niinkuin te miehetkin teette.

Vierailija
112/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin itseäni, kävin salilla ja urheilemassa, pukeuduin tyylikkäästi ja seksikkäästikin joskus, silti se mitä sillä sai oli pelkkiä luusereita. Ei kiitos, en ala miesten takia tekemään enää yhtään mitään kun eivät hekään tee naistensa takia mitään.

Vierailija
113/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap meeppäs käytöskouluun ja lakkaa stalkkamasta naisia, että eivätkö vanhempasi ole sinua opettaneet!

Vierailija
114/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se kertoo kyllä naisten tasosta aika paljon, kun pelkästään kaljamahaiset setämiehet kuolaavat näitten perään.

Me olemme aivan eri planeetoilla. Minua ei kiinnosta kuka minun perään kuolaa. Elän elämääni aivan muissa sfääreissä.

Vierailija
115/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu apina pukuun ap niin olisimme kaikki todella tyytyväisiä siihen. 

Vierailija
116/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisesti pukeutuminen karsii kuspäät yms. pois.

Vierailija
117/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska 80 ja 90 luku meni jo ja tilalle tuli somen pimppihousut, instahorotatskat ja tyhjäpäinen muovinen kulttuuri. Regatta soi ja perseet hytkyy.

Vierailija
118/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikstä on sään mukaan pukeutuminen, koskee niin miehiä kuin naisiakin. Siinä saa tuntuman älykkyyteen.

Vierailija
119/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa haukutaan horoksi. Kaksi avokumppania halusivat hepenet roskiin. 

Seksikkäästi voi pukeutua myös muuten kuin näyttämällä katuhuoralta.

Vierailija
120/136 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se aikaikkuna on milloin pitää näyttää seksikkäältä? 20-30-vuotta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän