Miksi Suomalaiset naiset eivät pukeudu seksikääksi?
Ulkomailla esim ameriikkassa ja englannissa naiset pukeutuvat seksikääksi ja voi nähdä heidän muotonsa .täällä piiloitellaan myös kesällä ..no Erika pukeutuu mielestäni kauniisti niinkuin ulkomailla hän on seksikäs..mutta uskon että suomalaiset miehet olisivat tyytyväisempiä jos tähän saataisiin muutosta.
Kommentit (136)
Vastauksia lukiessa kaksi perustelua korostuu. Huomaamatta arvon leideillä vain jää se, että nämä kaksi pääsyytä ovat ristiriidassa keskenään.
Sanotaan, että pukeudun kuten itse haluan, enkä niin miten muut tahtovat. Korostetaan omaa päätösvaltaa ja omia vapaita valintoja.
Toinen pääsyy näyttää olevan, että näyttävällä pukeutumisella joutuu miesten huomion kohteeksi. Vältelläkseen tätä, ei voi pitää seksikkääksi miellettyjä asuja, sillä ns. läähättäjämiehet vaanivat ja arvostelevat.
Eli kummin se nyt sitten on? Kuolaavat miehet pakottaa pukeutumaan tanttamaisesti, vai saako sitä pukeutua kuten itse halua? Tämä alkaa muistuttaa lähesesti keskustelua, missä musliminaiset itse kertovat haluvansa pukeutua burkhaan ja ettei se ole miesten katseilta suojautumista.
Minusta se kertoo kyllä naisten tasosta aika paljon, kun pelkästään kaljamahaiset setämiehet kuolaavat näitten perään.
Nyt pitäisi ensin tietää miltä näyttää se sellainen seksikääk? Vai onko se seksi-kääk millaiseksi tässä pitäisi itsensä pukea..
Ei tuonne pakkaseen lähdetä piikkarit ja lurexmekko päällä. Tänäänkin niin liukasta että ihan varoitettiin ulos menemästä juuri liukastumisvaaran takia.
Suomessa haukutaan horoksi. Kaksi avokumppania halusivat hepenet roskiin.
Minä myös rakastaisin nähdä suomalaisia miehiä pikkutakeissa ja fiksuissa housuissa sek moderneissa kengissä.Kas kun sitä en näe edes Espanjassa vaikka ilmat sallivat.Vyötärölaukku paksun mahan päällä ja Adidas shortsit jalassa ja siihen verkkopaita,näm itse asiassa tarkoitettu jumppasaliin .Ei yleisille paikoille.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksia lukiessa kaksi perustelua korostuu. Huomaamatta arvon leideillä vain jää se, että nämä kaksi pääsyytä ovat ristiriidassa keskenään.
Sanotaan, että pukeudun kuten itse haluan, enkä niin miten muut tahtovat. Korostetaan omaa päätösvaltaa ja omia vapaita valintoja.
Toinen pääsyy näyttää olevan, että näyttävällä pukeutumisella joutuu miesten huomion kohteeksi. Vältelläkseen tätä, ei voi pitää seksikkääksi miellettyjä asuja, sillä ns. läähättäjämiehet vaanivat ja arvostelevat.
Eli kummin se nyt sitten on? Kuolaavat miehet pakottaa pukeutumaan tanttamaisesti, vai saako sitä pukeutua kuten itse halua? Tämä alkaa muistuttaa lähesesti keskustelua, missä musliminaiset itse kertovat haluvansa pukeutua burkhaan ja ettei se ole miesten katseilta suojautumista.
Voisiko olla, että keskustelussa on enemmän kuin yksi vastaaja ja sitä myöten useampia, erilaisia mielipiteitä?
Ensinnäkin koska minua palelee talvella ja kesät ovat kylmiä.
Toisekseen on vaikea pyöräillä minihame päällä.
Kolmannekseen en ryhdy toteuttamaan joidenkin ukkelien toiveita, vaan pukeudun sellaisiin vaatteisiin mihin itse haluan. Mukaviin ja lämpimiin. Ihan niinkuin te miehetkin teette.
Laitoin itseäni, kävin salilla ja urheilemassa, pukeuduin tyylikkäästi ja seksikkäästikin joskus, silti se mitä sillä sai oli pelkkiä luusereita. Ei kiitos, en ala miesten takia tekemään enää yhtään mitään kun eivät hekään tee naistensa takia mitään.
Ap meeppäs käytöskouluun ja lakkaa stalkkamasta naisia, että eivätkö vanhempasi ole sinua opettaneet!
Vierailija kirjoitti:
Minusta se kertoo kyllä naisten tasosta aika paljon, kun pelkästään kaljamahaiset setämiehet kuolaavat näitten perään.
Me olemme aivan eri planeetoilla. Minua ei kiinnosta kuka minun perään kuolaa. Elän elämääni aivan muissa sfääreissä.
Pukeudu apina pukuun ap niin olisimme kaikki todella tyytyväisiä siihen.
Asiallisesti pukeutuminen karsii kuspäät yms. pois.
Koska 80 ja 90 luku meni jo ja tilalle tuli somen pimppihousut, instahorotatskat ja tyhjäpäinen muovinen kulttuuri. Regatta soi ja perseet hytkyy.
Seksikstä on sään mukaan pukeutuminen, koskee niin miehiä kuin naisiakin. Siinä saa tuntuman älykkyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa haukutaan horoksi. Kaksi avokumppania halusivat hepenet roskiin.
Seksikkäästi voi pukeutua myös muuten kuin näyttämällä katuhuoralta.
Mikä se aikaikkuna on milloin pitää näyttää seksikkäältä? 20-30-vuotta?
kloon kak sa :D :D
kulttuurinen eväluugio