Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomalaiset naiset eivät pukeudu seksikääksi?

Vierailija
08.12.2023 |

Ulkomailla esim ameriikkassa ja englannissa naiset pukeutuvat seksikääksi ja voi nähdä heidän muotonsa .täällä piiloitellaan myös  kesällä ..no Erika  pukeutuu mielestäni kauniisti niinkuin ulkomailla hän on seksikäs..mutta uskon että suomalaiset miehet olisivat tyytyväisempiä jos tähän saataisiin muutosta.

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuupussitakki ja lököfarkut uffin pönttöön. Tilalle lyhyttä takkia ja tyköistuvia farkkuja 👍

Vierailija
22/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eivät halua huomiota (aloittajan kaltaisilta).

Tosin seksikkäästi pukeutuvatkaan eivät välttämättä halua huomiota.

Itse pukeudun omaksi ilokseni, en huomion saamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat kauniita ,vois vaan vähän kansainvälistyä 

Vierailija
24/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikääksi?

Siihen rimmaa hyvin kalasääksi.

Vierailija
25/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin suomalainen kirjoitetaan pienellä. Englanti ja Amerikka kirjoitetaan isolla.

Pilkunnussija siellä. Noilla ei ole väliä keskustelupalstalla.

Vierailija
26/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeudun varmaankin kesäisin melko seksikkäästi, viihdyn kesämekoissa. Talvella pukeudun käytännöllisesti, niin etten palele tai liukastele. Toisin sanoen en pukeudu talvisin muotoja myötäileviin (=kylmiin) vaatteisiin enkä esimerkiksi laita korkokenkiä. 

Vierailija
27/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehet?

Vierailija
28/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuupussitakki ja lököfarkut uffin pönttöön. Tilalle lyhyttä takkia ja tyköistuvia farkkuja 👍

Pitää olla takki reiteen asti ja toppahousut. 🖕

Vierailija
29/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin suomalainen kirjoitetaan pienellä. Englanti ja Amerikka kirjoitetaan isolla.

On niillä väliä. Huonosti kirjoitettu kertoo oitis kirjoittajan "sivistyksen",

Vierailija
30/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Pukeudu itse. En minä halua, että miehet kuolaavat perääni yhtään tämän enempää kun ne tekee sitä jo muutenkin.

Sama. Minulla on isot rinnat ja pakko pukeutua väljiin vaatteisiin. Joskus kun on ihonmyötäisempää päällä (nykyään vain juhlissa kun miehenikin on mukana) niin ukkojen silmät pullistuvat päästä ja tuijotetaan.

Vierailija
31/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalainen mies ei tule hakemaan autolla kotiovelta ja saata myös kotiovelle? Kyllä korkkareissa ja mekossa voisi lähteä upean miesystävän kanssa vaikka teatteriin tai ravintolaan, mutta jos pitää ensin liukastella bussipysäkille tuulessa ja lumisateessa ja sieltä illan jälkeen kotiin, niin mieluummin sitten pukeutuu vaikka pilkkihaalariin.

Siellä ulkomailla on useasti tapana kohdella pukeutumisen, meikin ja kampauksen takia vaivaa nähnyttä seuralaista kuin kuningatarta.

Vierailija
32/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun kyllä, mutta ne tietyt asut on tarkoitettu vain mieheni silmille. 

Vierailija
33/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin on niin, ettei virtsatietulehus kinnosta. Vai kiinnostaisiko sinua?

Vierailija
34/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niillä väliä. Huonosti kirjoitettu kertoo oitis kirjoittajan "sivistyksen",

Ei kerro.

Vierailija
35/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallitsevat sääolosuhteet ohjaavat pukeutumista.

Vierailija
36/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikääksi?

Siihen rimmaa hyvin kalasääksi.

Ohi, mutta... Se on kalasääski, tai pelkkä sääksi, ei kalasääksi.

Vierailija
37/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloahan sellainen pukeutuminen on. Tulee säästöä jos pukeutuu järkevästi. Mä sanon että seksit on jokaisella perseessä. Ei ne vaatteissa ole ne seksit.

Vierailija
38/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivempi, että mies katsoo minua kasvoihin eikä rintoihin, kun hän puhuu minulle.

Tiedän miltä se tuntuu, kun keskustelukumppani tuijottaa vain rintojani.

Vierailija
39/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut sitä, että jos naiset pukeutuisivat seksikkäästi, miehet haukkuisivat heitä tällä palstalla suu vaahdossa? Kuinka suomalaiset pukeutuvat kuin h**atsut, ja kuinka ulkomailla sentään naiset osaavat pukeutua peittävästi ja säädyllisesti....

Vierailija
40/136 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalainen mies ei tule hakemaan autolla kotiovelta ja saata myös kotiovelle? Kyllä korkkareissa ja mekossa voisi lähteä upean miesystävän kanssa vaikka teatteriin tai ravintolaan, mutta jos pitää ensin liukastella bussipysäkille tuulessa ja lumisateessa ja sieltä illan jälkeen kotiin, niin mieluummin sitten pukeutuu vaikka pilkkihaalariin.

Siellä ulkomailla on useasti tapana kohdella pukeutumisen, meikin ja kampauksen takia vaivaa nähnyttä seuralaista kuin kuningatarta.

No niinpä! Kun me ollaan yhdessä lähdössä jonnekin, niin minä se joudun putsaamaan auton lumesta ja tekemään autopaikan lumityöt, jos traktori ei ole käynyt. Toppavaatteet ja Kuomat on paras asu tuohon hommaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän