Miksi naisten pitäisi haluta miehiä?
Miehethän vain lyttäävät naisia, varsinkin jos nainen on yli 25-vuotias.
Jokaisen naisen elämä olisi helpompaa ilman miehiä
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat patriarkaatti joka sortaa naisia ja muunsukupuolisia.
Huono
Patriarkaatti on sosiaalinen järjestelmä, jossa miehet päättävät politiikassa, työpaikoilla, talouselämässä ja perheiden sisällä naisten ja lasten asioista. Tällaista järjestelmää ei ole Suomessa.
Mää ainakin haluan tota miestä, oon jo 50 vuotta halunnut. Ja siitä on ollut seurauksena lapsia ja lapsenlapsia, iloa, onnea, naurua, turvaa ja kiitollisuutta. Naisen kanssa en olisi niitä saanut. Saati yksin.
Ei kenenkään kannata haluta muita kuin hyvää puolisoa, hyviä ystäviä jne. Jos tarjolla ei tällaisia ole, yksin on ehdottomasti parempi.
Minäkään en ole viitsinyt edes seurustella kenenkään kanssa, joka ei ole mielestäni todella hyvä ihminen. Tällaisen löysin ja vaikka hän on näin 15 vuoden jälkeenkin vähintään yhtä ihana kuin alussa, yhtään vähempi ei olisi kyllä riittänyt. Hyvä on hyvää ja huono on huonoa.
Tarvinneeko vetovoiman laki mitään syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu että miksi naiset himoitsee sellaisia miehiä joiden kanssa päätyvät parisuhdeväkivalta tilastoihin?
Juuri tästä ilmiöstä on kyse. Moni nainen saa siipeensä huonojen miesten kanssa eikä sen jälkeen usko että parempaa voisi olla. Miksi suhteilette niiden pershäiriöisten tai hakkaajien kanssa sekä pettäjien. Onhan niillä libidoa, mutta onko se sen arvoista haavoittaa itseään. Joillain mennyt luottamus koko vastakkaiseen sukupuoleen mikä on sääli.
Kiltit haaveilee onnenonkijoista. Mun eksä oli ulkopuolisten silmissä ressukka. Hivutti suhteeseen lahjonnan ja asteittain lisääntyvän väkivallan. Yritti tappaa. Opin kerrasta olemaan ihailematta rahalla seuraa ostavia miehiä. Olin tuolloin nuori. Tohon aikaan sontaa meni sujuvammin filtteristä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten tarvitse haluta miehiä, mutta biologiansa kanssa on vaikeampi tapella. Ei sitä syömättäkään voi jättää.
En minä ainakaa mitään miestä ole ikinä halunnut. Yhteiskunnan painostus siihen enemmän ajaa kun haluaa tai halusi vaikuttaa jotenkin normaalille ihmisten silmissä eikä hylkiölle. Vasta sitten vanhempana on uskaltautunut jättäytymään ulkopuolelle noista kuvioista kun tajusi että ei minua kukaan katsokaan ja mieti, vain minä itse mietin itseäni.
Juuri näin! Nyt kun ikää jo on ja on saanut elää 20v vuotta itsensä näköistä elämää niin ei voisi onnellisempi olla. Aikansa kun täytti nuo normit ja oli kaikin tavoin niin psyykkisesti ,fyysisesti kuin taloudellisestikin toisen ihmisen käytössä niin osaa arvostaa sitä kaikkea hyvää minkä elämä kuitenkin vielä antaa. Ja ei ollut fyysistä pahoinpitelyä tai vaikeaa alkoholismia mutta muuten elämä oli toisen tahtomaa.
Uskooko aloittaja haukataan? Sivullinen lisääntyminen on lajin säilymisen edellytys.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko aloittaja haukataan? Sivullinen lisääntyminen on lajin säilymisen edellytys.
Haikaraan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten tarvitse haluta miehiä, mutta biologiansa kanssa on vaikeampi tapella. Ei sitä syömättäkään voi jättää.
Itsehillintää voi kehittää, joten..
Elä yksin ja kuole nälkään. Sama se minulle on :)
Onko tuo jokin kielikuva mitä käytät, koska ei kukaan ilman miestä nälkään kuole, päinvastoin yksi isoruokainen porsas pois kuluttamasta varoja.
Se oli viittaus siihen itsehillintään. Voi sitä syömättäkin jättää itsehillinnällä, mutta kun ei vaan toimi. Yksin saa aina elää tai löytää naisista seuraa. Ymmärsittekö asian tahallaan väärin?
En minäkään huonoa miestä haluaisi. Mutta mulla on hyvä mies ja häntä kyllä haluan, kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuo naisen elämään vakautta, kumppanuutta ja taloudellista turvaa. Mikäs sen mukavampaa kuin yhdessä matkustella ympäri maapalloa ja nauttia kesästä ja lämmöstä. Mies tarjoaa naiselle viisautta, sivistystä ja hyvän puhekumppanin seuraa. Myös lasten saanti voi kiinnostaa jossain vaiheessa ja perheen perustaminen.
Eihän miehet matkustele ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu että miksi naiset himoitsee sellaisia miehiä joiden kanssa päätyvät parisuhdeväkivalta tilastoihin?
Juuri tästä ilmiöstä on kyse. Moni nainen saa siipeensä huonojen miesten kanssa eikä sen jälkeen usko että parempaa voisi olla. Miksi suhteilette niiden pershäiriöisten tai hakkaajien kanssa sekä pettäjien. Onhan niillä libidoa, mutta onko se sen arvoista haavoittaa itseään. Joillain mennyt luottamus koko vastakkaiseen sukupuoleen mikä on sääli.
Väkivaltauutisten taustalla ovat usein sekä miehen että naisen alkoholismi ja syrjäytyminen. On helpompaa syyttää väkivallasta suomalaisia valkoisia miehiä kuin esimerkiksi pureutua siihen, millaisista taustoista väkivaltaa kokenut nainen tulee.
Naisten syyllistäminen ei auta mitään.
Vai että jokaisen. Se että sinä et tule ikinä löytämään hyvää parisuhdetta, ei tarkoita ettäkö se on jokaisen muun naisen kohtalo.
Eiköhän nainen kuin nainen saa haluta ketä tai mitä itselle sopii? Tai sitten olla haluamatta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nainen kuin nainen saa haluta ketä tai mitä itselle sopii? Tai sitten olla haluamatta.
Älä sano noin. Ei se sovi äärifemmarille.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ap:lle sovi kun joutuu katkerana katsella vierestä, muita naisia jotka haluavat parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat patriarkaatti joka sortaa naisia ja muunsukupuolisia.
Vastaampa provoon. Useimmat cis naiset ovat konservatiiveja jotka parisuhdevalinnoissa noudattavat ikiaikaisia perinteitä jo ihan siitä lähtien että tutustuminen tapahtuu miehen aloitteesta.
Heheh.