Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten pitäisi haluta miehiä?

Vierailija
07.12.2023 |

Miehethän vain lyttäävät naisia, varsinkin jos nainen on yli 25-vuotias.

Jokaisen naisen elämä olisi helpompaa ilman miehiä

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuo naisen elämään vakautta, kumppanuutta ja taloudellista turvaa. Mikäs sen mukavampaa kuin yhdessä matkustella ympäri maapalloa ja nauttia kesästä ja lämmöstä. Mies tarjoaa naiselle viisautta, sivistystä ja hyvän puhekumppanin seuraa. Myös lasten saanti voi kiinnostaa jossain vaiheessa ja perheen perustaminen.

Vierailija
22/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisten tarvitse haluta miehiä, mutta biologiansa kanssa on vaikeampi tapella. Ei sitä syömättäkään voi jättää.

En minä ainakaa mitään miestä ole ikinä halunnut. Yhteiskunnan painostus siihen enemmän ajaa kun haluaa tai halusi vaikuttaa jotenkin normaalille ihmisten silmissä eikä hylkiölle. Vasta sitten vanhempana on uskaltautunut jättäytymään ulkopuolelle noista kuvioista kun tajusi että ei minua kukaan katsokaan ja mieti, vain minä itse mietin itseäni.

Hanki itsetunto. Rakastan eniten sitä että se ei kuulu mulle pätkääkään miten ihmisensä sen elämänsä elää. 

No minähän hankin jos mitenkään ymmärrät lukemaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisten tarvitse haluta miehiä, mutta biologiansa kanssa on vaikeampi tapella. Ei sitä syömättäkään voi jättää.

En minä ainakaa mitään miestä ole ikinä halunnut. Yhteiskunnan painostus siihen enemmän ajaa kun haluaa tai halusi vaikuttaa jotenkin normaalille ihmisten silmissä eikä hylkiölle. Vasta sitten vanhempana on uskaltautunut jättäytymään ulkopuolelle noista kuvioista kun tajusi että ei minua kukaan katsokaan ja mieti, vain minä itse mietin itseäni.

Teemu Keskisarjaa mukaillen. Jokainen itkupotkuraivari on yhteiskunnan vika. 

Vierailija
24/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuo naisen elämään vakautta, kumppanuutta ja taloudellista turvaa. Mikäs sen mukavampaa kuin yhdessä matkustella ympäri maapalloa ja nauttia kesästä ja lämmöstä. Mies tarjoaa naiselle viisautta, sivistystä ja hyvän puhekumppanin seuraa. Myös lasten saanti voi kiinnostaa jossain vaiheessa ja perheen perustaminen.

Ihan kiva fantasia, mutta ei kuitenkaan toteudu missään todellisuudessa.

Vierailija
25/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teidän ylipainoisten, feministivasemmisto-siilitukkien tarvitse. Olkaa huoletta.

Ainakin 75 % tuntomerkeistä täsmää ja minulla on silti mies. Pitääkö olla huolissaan hänen älynlahjoistaan nytten?

Vierailija
26/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teemu Keskisarjaa mukaillen. Jokainen itkupotkuraivari on yhteiskunnan vika. 

Mikä ihmeen itkupotkuraivari? Aika monikin asia on yhteiskunnan vika silloin kun ihminen ei ole sen ulkopuolella elävä sosiopaatti.  Yhteiskunnan vika on se, että ihmiset käy töissä, hankkii parisuhteen, hankkii lapsia, hankkii omaisuutta, hankkii harrastuksen, ovat kuluttajia jne. Kaikki tulee siitä kun kuuluu yhteiskuntaan joka luo meille velvoitteita ja tarpeita

Vierailija
27/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tarjoaa naiselle toksista maskuliinisuutta ja turvatonta tilaa.

Vierailija
28/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollainen kysymys kumpuaa? Vastaan siis aloittajalle: Ei tietenkään pidä, mutta saa haluta!

Vierailija
29/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli hyvin sanottu ja parhaimmillaan suhteessa oleminen onkin näin seesteistä. Älkää uskoko ketjun vähättelijöitä, joilla vain huonoja kokemuksia. Parempi hommata hyvä ja kiltti mies niin matkustelukin on yhtä juhlaa.

Vierailija
30/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu että miksi naiset himoitsee sellaisia miehiä joiden kanssa päätyvät parisuhdeväkivalta tilastoihin?

Vierailija
31/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu että miksi naiset himoitsee sellaisia miehiä joiden kanssa päätyvät parisuhdeväkivalta tilastoihin?

Päihteet, syrjäytyminen, mielenterveysongelmat, huono-osaisuus, jne. 

Vierailija
32/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä ilmiöstä on kyse. Moni nainen saa siipeensä huonojen miesten kanssa eikä sen jälkeen usko että parempaa voisi olla. Miksi suhteilette niiden pershäiriöisten tai hakkaajien kanssa sekä pettäjien. Onhan niillä libidoa, mutta onko se sen arvoista haavoittaa itseään. Joillain mennyt luottamus koko vastakkaiseen sukupuoleen mikä on sääli.

Vierailija
33/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia kysymyksiä syntyy silloin, kun ihmiset viettää liian paljon aikaa internetissä toisten kroonisesti internetissä elävien kanssa. 

1.Kukaan järkevä ei väitä että kenenkään tulisi pitää kenestäkään. 

2. Yhdessä on parempi kuin yksin, jos seura on hyvää. Ihmisen ei kuulu elää yksin.

3. Naiset ja miehet sopii yhteen upeasti, kun molemmat osapuolet ovat oikeasti kasvaneet aikuisiksi. (Jos lyttää naisia iän perusteella, ei ole henkisesti aikuinen). 

Menkää vit+u ihmiset ulos elämää ja harrastamaan ja jättäkää älypuhelin kotiin.

M 28

Vierailija
34/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kohtuullisen harvinaista nykyään, että mies toisi edes osan tuosta...

Vierailija
35/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä ilmiöstä on kyse. Moni nainen saa siipeensä huonojen miesten kanssa eikä sen jälkeen usko että parempaa voisi olla. Miksi suhteilette niiden pershäiriöisten tai hakkaajien kanssa sekä pettäjien. Onhan niillä libidoa, mutta onko se sen arvoista haavoittaa itseään. Joillain mennyt luottamus koko vastakkaiseen sukupuoleen mikä on sääli.

Katsotaanpa, miten suomalaiset miehet tähän naisten sortamiseen pystyisivät. Tilastoissa miehet ovat kaikilla sosioekonomisilla ja henkisillä mittareilla mitattuina naisia huonommassa asemassa. Syrjäytymisriski miehen kohdalla on paljon suurempi kuin naisen. Alkoholismi, riski kuolla väkivaltaisesti tai oman käden kautta kaikissa näissä miehet ovat yliedustettuina.

Vierailija
36/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki elää niin kuin haluaa. miks vain naisilla näyttäis olevan ongelmia tän kanssa? 

Vierailija
37/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltauutisten taustalla ovat usein sekä miehen että naisen alkoholismi ja syrjäytyminen. On helpompaa syyttää väkivallasta suomalaisia valkoisia miehiä kuin esimerkiksi pureutua siihen, millaisista taustoista väkivaltaa kokenut nainen tulee. 

Vierailija
38/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset erehtyvät luulemaan näitä niiksi hyviksi miehiksi. Väkivalta alkaa hyvin pienin ja huomaamattomin tavoin. 

Vierailija
39/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää löytää treffipalvelusta mies, jonka treffattuaan voi sitten palata tänne avautumaan pettymyksestään. 

Millä kaikilla tavoilla se mies onnistui olemaan täyttämättä sitä idealisoidun ihannemiehen virtuaalimallia, joka oli referenssikohteena. Tämän jälkeen voi hyvällä omalla tunnolla jatkaa uusien pettymysten tapailua.

Vierailija
40/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä tarvitse haluta, mutta en näe miksi niitä ei saisi haluta? Itselläni haaveisiin on aina kuulunut rakkaus ja kumppani.