Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten pitäisi haluta miehiä?

Vierailija
07.12.2023 |

Miehethän vain lyttäävät naisia, varsinkin jos nainen on yli 25-vuotias.

Jokaisen naisen elämä olisi helpompaa ilman miehiä

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nähdään sosiaalitoimistoina. Useimpien naisten pitäisi oppia hyväksymään faktat ja lopettaa deittailu.

Vierailija
2/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa kissa pöydälle.

Usein naiset valittavat miksi miehet ovat niin dominoivia ja miksi parisuhteissa pitäisi aina mennä miehen ehdoilla.

Olen samaa mieltä! 

Kuitenkin tosielämässä olen huomannut että suurin osa naisista tosipaikan tullen suosii miehiä joilla on suunnitelmat mitä he haluavat tehdä ja käytännössä naisen on siihen mukauduttava. Mies on siis kuin vahva virta joka tempaa naisen mukaansa. Näin sitten naiset ovat ylpeitä miehensä saavutuksista ja siitä kuinka aikaansaavan miehen he ovat saaneet - heidän omien suunnitelmiensa ja saavutustensa jäädessä taka-alalle.

Romanttisesti ja etenkin seksuaalisesti pätee sama. Miehen halutaan olevan aloitteellisempi, ja se osapuoli joka "valloittaa" naisen kuin saaliin. Seksissä viimeistään halutaan että mies vie.

Tätä kaikkea voidaan kuvata kiertoilmaisuilla kuten "molemat vievät omalla tavallaan" tms, mutta tosiasiassa kuitenkin iso osa naisista päätyy alistumaan miehen tahtoon, ja he pitävät siitä enemmän kuin ovat valmiita myöntämään. Nyt ei siis puhuta työttömistä juopoista, vaan aikaansaavista miehistä joita naiset voivat ihailla.

Missä ovat ne vahvat ja tasa-arvoiset naiset - myös parisuhdemielessä?

En kirjoita pidempään siltä varalta että tabua käsittelevä aihe perinteiseen tapaan poistetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostetaanpa kissa pöydälle.

Usein naiset valittavat miksi miehet ovat niin dominoivia ja miksi parisuhteissa pitäisi aina mennä miehen ehdoilla.

Olen samaa mieltä! 

Kuitenkin tosielämässä olen huomannut että suurin osa naisista tosipaikan tullen suosii miehiä joilla on suunnitelmat mitä he haluavat tehdä ja käytännössä naisen on siihen mukauduttava. Mies on siis kuin vahva virta joka tempaa naisen mukaansa. Näin sitten naiset ovat ylpeitä miehensä saavutuksista ja siitä kuinka aikaansaavan miehen he ovat saaneet - heidän omien suunnitelmiensa ja saavutustensa jäädessä taka-alalle.

Romanttisesti ja etenkin seksuaalisesti pätee sama. Miehen halutaan olevan aloitteellisempi, ja se osapuoli joka "valloittaa" naisen kuin saaliin. Seksissä viimeistään halutaan että mies vie.

Tätä kaikkea voidaan kuvata kiertoilmaisuilla kuten "molemat vievät omalla tavallaan" tms, mutta tosiasiassa kuitenkin iso osa nai

Ovat jättäytyneet markkinoiden ulkopuolelle ja tyytyvät somesta seuraamaan hedelmällistä päätöstään.

Vierailija
4/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten tarvitse haluta miehiä, mutta biologiansa kanssa on vaikeampi tapella. Ei sitä syömättäkään voi jättää.

Vierailija
5/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teidän ylipainoisten, feministivasemmisto-siilitukkien tarvitse. Olkaa huoletta.

Ja sieltä huudahti vuokravaimon pitäjä. 

Vierailija
6/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin voisi kysyä, että miksi miehessä edes pitäisi olla mitään haluttavaa?

Vierailija
7/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisten tarvitse haluta miehiä, mutta biologiansa kanssa on vaikeampi tapella. Ei sitä syömättäkään voi jättää.

Itsehillintää voi kehittää, joten..

Vierailija
8/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elämäsi on niin vaikeaa?

Vierailija
9/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elä yksin ja kuole nälkään. Sama se minulle on :)

Vierailija
10/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina pitäisi? Elätkö jonkun Pitää / Ei-Pidä säännöstön mukaan? Haluaa tai ei halua. Tietysti miehetkin haluaa tuntea itsensä halutuksi.

Vierailija
11/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi elämäsi on niin vaikeaa?

Katso Tiktokkiin päätyviä perheklippejä. Moni nainen elää maanpäällisessä helvetissä. 

Vierailija
12/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just näin

Vierailija
13/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on omat rahat. Kiitos vaan kysymästä

Vierailija
14/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miehenä luopunut parisuhdehaaveista - lopullisesti.

Olen hyväksynyt sen että naiset ovat konservatiivisia, todella konservatiivisia. Ne tietyt asiat halutaan, eivätkä miehet yksinkertaisesti ole niin tasalaatuista tavaraa kuin mitä naiset haluavat. Meissä on enemmän vaihtelua pituuden, koon, toivottujen sukupuoliroolien, parisuhdehistorian, seksuaalisten mieltymysten ym suhteen.

En vaivaudu enää menemään läpi sitä samaa kuviota jossa nainen kiinnostuu hyvistä puolista joita minussa (kaiketi?) on, ja sitten pettyy kun en sovikaan miesraameihin. 

Ei voi mitään, naisten biologista ohjelmointia ei voi muuttaa. Joskus harmittaa kun en ole syntynyt naisten toiveiden mukaiseksi "normaaliksi mieheksi" 

Onko naisten sitten pakko haluta miestä? Ei. Sukupuolet ei eivät enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. 

Vierailija
15/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaa mitään miestä ole ikinä halunnut. Yhteiskunnan painostus siihen enemmän ajaa kun haluaa tai halusi vaikuttaa jotenkin normaalille ihmisten silmissä eikä hylkiölle. Vasta sitten vanhempana on uskaltautunut jättäytymään ulkopuolelle noista kuvioista kun tajusi että ei minua kukaan katsokaan ja mieti, vain minä itse mietin itseäni.

Vierailija
16/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo jokin kielikuva mitä käytät, koska ei kukaan ilman miestä nälkään kuole, päinvastoin yksi isoruokainen porsas pois kuluttamasta varoja.

Vierailija
17/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat patriarkaatti joka sortaa naisia ja muunsukupuolisia.

Vierailija
18/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on just näin

Erittäin hyvin sanottu!

Vierailija
19/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuitenkin tosielämässä olen huomannut että suurin osa naisista tosipaikan tullen suosii miehiä joilla on suunnitelmat mitä he haluavat tehdä ja käytännössä naisen on siihen mukauduttava."

No enpä tiedä. Minusta tosimaailmassa on sekä kuvaamasi kaltaisia miehiä ja naisia että sitten niitä pariskuntia jossa nainen huolehtii siitä että kaikki toimii ja mies on tossun alla. Ja sitten se iso enemmistö joka on tästä välistä ja enemmän tai vähemmän tasa-arvoisia.

Se että miehet ovat kaikki tietynlaisia ja naiset kaikki toisenlaisia on minusta aika naivi ajatus.

Vierailija
20/58 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaa mitään miestä ole ikinä halunnut. Yhteiskunnan painostus siihen enemmän ajaa kun haluaa tai halusi vaikuttaa jotenkin normaalille ihmisten silmissä eikä hylkiölle. Vasta sitten vanhempana on uskaltautunut jättäytymään ulkopuolelle noista kuvioista kun tajusi että ei minua kukaan katsokaan ja mieti, vain minä itse mietin itseäni.

Hanki itsetunto. Rakastan eniten sitä että se ei kuulu mulle pätkääkään miten ihmisensä sen elämänsä elää.