Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päälle nelikymppinen nainen ja päättänyt muuttaa tyylini mahdollisimman epäseksikkääksi

Vierailija
07.12.2023 |

Vinkkejä? Lihomaan en itseäni kuitenkaan päästä. 

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? En edelleenkään käsitä, missä teitä kaikkia on ahdisteltu niin paljon että elinikäiset traumat olette saaneet? Itse elänyt aina aktiivista elämää ja välillä kulkenut ties missä täydet tällingit päällä, enkä ole kokenut mitään. Kaikenlaista flirttiä ja setämiesten höpinöitä olen kuullut, mutta entä sitten? Koska pitää ahdistua?

Haista pitkä pask*, pidä turpasi kiinni ja ole onnellinen että olet säästynyt kaikelta.

T. Työkyvytön ptsd takia. Ja ptsd kiitos miesten.

Ihmiset pyrkivät löytämään oman itsensä ulkopuolisen syyn negatiivisille asioille, ja muita on helppo syyttää. 

Minulla on useamman erikoislääkärin lausunto asiasta että pidä turpasi kiinni. Mm. Kans

Ja olet saanut sillä työkyvyttömyyseläkkeen itsellesi? Minkäikäinen olet? Et pysty työskentelemäön edes naisvaltaisilla aloilla?

Vierailija
42/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta epäseksikkäin on tällainen väljä kokopuku. Jalkaan loaferit tai muut rumilukset. Hiukset värjäämätön päätä pitkin makaava liian lyhyt polkka. Rumat metallikehyksiset isot silmälasit vielä kruunaamaan kokonaisuus.

Upeat suosikkituotteet Zalandolla: Modanisa-REFKA - Housut - salmon https://www.zalando.fi/modanisa-refka-pitkaehihainen-paita-salmon-mhr21…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räväkän värinen Kouvola-tukka?

Nyt ei puhuttu epätoivoista naisista.

Vierailija
44/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekkoa ja nansoa päälle. Joku paapii yms sopii myös. Kaikki kasvut ja teltat on hyviä. Matalat ecco kengät ja vastaavat. Pitkä musta toppatakki talvella. Eikä tietenkään meikkiä, koruja, kynsilakkaa eikä hiusvärejä. Polkkatukka on hyvä ja epäseksikäs hiusmalli ja ponnarit käy myös.

Helppoa kuin heinänteko!

Vierailija
45/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiusten leikkaaminen av-mamman tyyliin. Päälle löysät ja peittävät yksiväriset liian isot vaatteet. Meikkiä ja muuta ehostusta ei kannata käyttää. Tietysti perushygieniasta ja puhtaista vaatteista pitää huolehtia. Myös koruja ja asusteita kannattaa välttää. Kannattaa siis yrittää näyttää kaikinpuolin tavalliselta joukkoon sekoittuvat, jolla toki hygienia on kunnossa, mutta jossa ei ole mitään erityistä millään tavalla.

Hoikat naiset näyttää seksikkäältä liian isoissa vaatteissa. 

Älä vain sano! T. Hoikka/isovaatteinen

Vierailija
46/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? En edelleenkään käsitä, missä teitä kaikkia on ahdisteltu niin paljon että elinikäiset traumat olette saaneet? Itse elänyt aina aktiivista elämää ja välillä kulkenut ties missä täydet tällingit päällä, enkä ole kokenut mitään. Kaikenlaista flirttiä ja setämiesten höpinöitä olen kuullut, mutta entä sitten? Koska pitää ahdistua?

Haista pitkä pask*, pidä turpasi kiinni ja ole onnellinen että olet säästynyt kaikelta.

T. Työkyvytön ptsd takia. Ja ptsd kiitos miesten.

Ihmiset pyrkivät löytämään oman itsensä ulkopuolisen syyn negatiivisille asioille, ja muita on helppo syyttää. 

Minulla on useamman erikoislääkärin l

Älä leimaa ja syytä koko miessukupuolta yhden tai muutaman miehen teosta! Tuo on todella törkeää vaikka kuinka joku mies on sinua kaltoin kohdellut. 

Vierailija
47/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiusten leikkaaminen av-mamman tyyliin. Päälle löysät ja peittävät yksiväriset liian isot vaatteet. Meikkiä ja muuta ehostusta ei kannata käyttää. Tietysti perushygieniasta ja puhtaista vaatteista pitää huolehtia. Myös koruja ja asusteita kannattaa välttää. Kannattaa siis yrittää näyttää kaikinpuolin tavalliselta joukkoon sekoittuvat, jolla toki hygienia on kunnossa, mutta jossa ei ole mitään erityistä millään tavalla.

Hoikat naiset näyttää seksikkäältä liian isoissa vaatteissa. 

Älä vain sano! T. Hoikka/isovaatteinen

En minä ainakaan näytä, vaan ihan muodottomalta hiipparilta. BMI 19.

Vierailija
48/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehdotan äidinkielenopettajien tyylin tarkkailemista. He ovat siistejä, harkiten pukeutuneita ja arvokkailla Kalevala-koruilla varustautuneita, mutta heistä ei ikimaailmassa tule kenellekään mieleen seksi tai ylipäätään sukupuoli."

Suurin osa äidinkielenopettajista on oman kokemukseni mukaan naimisissa joten kyllä heidän on pakko jollekin tuoda mieleen seksi.

Miehet panee mitä tahansa missä on reikä.

Ja monesti opettajien puolisot ovat itsekin kuivakkaita akateemisia ihmisiä, joille seksi on jotain sellaista jota parisuhteessa nyt vaan kuuluu tehdä, mutta asiallisesti ja häveliäästi sittenkin.

Vierailija
49/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän esimerkiksi eilisen linnan juhlien jatkolähetyksen jälkeen, että osa naisista haluaa sanoutua kokonaan irti seksikkyydestä. Mutta seksikkyys on osa meitä pukeudummepa miten tahansa. Ei kannata ajatella muita ihmisiä vaan keskittyä itseensä. 

Vierailija
50/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän esimerkiksi eilisen linnan juhlien jatkolähetyksen jälkeen, että osa naisista haluaa sanoutua kokonaan irti seksikkyydestä. Mutta seksikkyys on osa meitä pukeudummepa miten tahansa. Ei kannata ajatella muita ihmisiä vaan keskittyä itseensä. 

On paljon naisia, joissa seksikkyys ei ole kyllä millään tavalla läsnä. Itsekin olen sellainen.

Vierailija
51/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua juurikaan ole koskaan ahdisteltu. En vain halua enää yrittää millään tavalla kilpailla tai päteä seksuaalisesti, haluan vapautua siitä systeemistä. Hiukset olen leikkauttanut lyhyeksi mutta en halua enkä viitsi enää värjätä ollenkaan. 

ap

Se on ihan sama vaikka pitäisit hiukset pitkänä, oikeastaan parempi. Menee vähemmän rahaa kampaajalle ja josset anna kiharoiden hulmuta vapaana, et herätä huomiota. Lyhyet hiukset herättää ei-toivottua huomiota yhtä paljon kuin liehuvat kutrit. Ne vaan tulkitaan epätoivoiseksi yritykseksi olla "nuorekas".

Vierailija
52/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vain oma itsesi

Vierailija
53/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten naisten mielestä hyvä juttu

Vierailija
54/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ahdistellaan vähemmän, ja trolleja kaikkein vähiten. Tämä selittää sinun kokemuksesi :)

Vierailija
55/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle pitää laittaa HEMULITUNIKA. Muuta ei tarvita.

Vierailija
56/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömästi voi pukeutua moneen tyyliin, sen mukaan mistä itse tykkää. Esimerkkejä: 

- Villapaita (esim islantilainen itse neulottu) ja reisitaskuhousut/muut retkeilyhousut (ei kireät revolutionracet vaan jotkut väljemmän malliset)

- Niin ikään villapaita ja väljät farkut/suorat housut. Siis samanlaiset vaatteet kuin miehillä. Pitäisi olla helppoa, kun väljät on nyt muotia. 

- Kesäksi suoran mallinen (miesten) t-paita ja caprihousut. Tai väljät shortsit, tai pitkät housut.

- Löysähkö huppari yhdistettynä johonkin housuihin. 

Kaikkiin näihin yhdistetään matalapohjaiset järkevät kengät. Seksittömän pukeutumisen ei toki tarvitse olla rumaa ja tyylitöntä, joten voit kyllä valita omasta mielestäsi kauniin värisiä ja kuosisia vaatteita, olennaista vaan on se että ne häivyttää muodot mahdollisimman hyvin eikä näytä paljasta pintaa. 

Vierailija
57/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso mallia esim Tarja Halosesta. Väljää, muodot peittävää, yksinkertaista. 

Vierailija
58/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä niin, eihän kaiketi sinulta kukaan vaadi muuta, itse päätät.

Vierailija
59/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehdotan äidinkielenopettajien tyylin tarkkailemista. He ovat siistejä, harkiten pukeutuneita ja arvokkailla Kalevala-koruilla varustautuneita, mutta heistä ei ikimaailmassa tule kenellekään mieleen seksi tai ylipäätään sukupuoli."

Suurin osa äidinkielenopettajista on oman kokemukseni mukaan naimisissa joten kyllä heidän on pakko jollekin tuoda mieleen seksi.

Niinhän heistä suurin osa on. Naimisiin voi kuitenkin mennä, vaikkei pitäisikään kumppaniaan seksikkäänä. 

On tietysti olemassa kaikenlaisia makuja. Äikänopen perikuvakin voi olla jonkun mielestä seksikäs. Ja mistäpä sitä tietää, miten hemaisevaksi ope muuttuu, kun ottaa rillit pois ja päästää nutturan auki.

Äikänopetkin voi oikeasti olla sen koulun ulkopuolella ihan erilaisia, ja varsinkin ovat nuorena saattaneet olla. Ja no, jos itse menisin yläkouluun opettajaksi niin kyllä hemmetissä yrittäisin pukeutua mahdollisimman epäseksikkäästi. 

Vierailija
60/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiot r.umentaa kauniit kasvosi?

Tatuoitko ne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi