Olen päälle nelikymppinen nainen ja päättänyt muuttaa tyylini mahdollisimman epäseksikkääksi
Vinkkejä? Lihomaan en itseäni kuitenkaan päästä.
Kommentit (117)
Se on myös todella järkyttävää että tähän ketjuun ovat miehet tulleet kertomaan mikä heistä on seksikästä. Aivan toivotonta.
ap
Onko AP tietoinen siitä faktasta että v...ttumainen luonne tekee todella epäseksikkääksi ja takaa sen että miehistä ei todellakaan tule riesaa sinulle. No, tuo AP:n luonne tuli jo tosin selväksi heti alussa koska olet kirjoittanut tuollaisen aloituksen.
Luonnehäiriöt on ikisinkkuja yhdistävä tekijä.
Olen naimisissa, ollut jo 20 vuotta kohta.
ap
Violetiksi värjätty Kouvola-tukka ja kirkkaanoranssit silmälasit. Vähän nastaa naamaan ja lopetat meikkaamisen. Mitä enemmän tatuointeja, sitä epäseksikkäämpää. Leopardikuvio toimii kaikissa vaatteissa. Tuulipuku päälle ja juoksulenkkarit jalkaan, mutta älä missään tapauksessa mene lenkille.
Olen ollut jo vuosia epäseksikäs. Puen päälle rötköjä, jotka ovat käytännöllisiä. Lempivaatteni on Niken huppari, josta on hiha hiukan rikki. Ompelin sen. Saatan laittaa hiukan reikäiset kalsarit jalkaan. Ei niitä kukaan näe housujen alta. Mummo-alushousut on ihan must, puuvillaiset ja mukavat. Tänään laitan mieheni entiset toppahousut jalkaan. Ne on vyötäröltä sopivat, mutta hieman liian pitkät lahkeet. Menkööt rutussa kengän päällä.
Minua et huijaa,tunnistan kyllä sinut seksikkääksi,vaikka miten muutat ulkoista habitusta,nappaan sinut itselleni.
Tyylikkyys on ihan eri kuin seksikkyys. Ollakseen tarkoituksella epäseksikäs ei tarvitse olla ruma tai huomaamaton vaan voi olla aikuisen tyylikäs. Tämä aika vieläpä suosii tällaista tyyliä, nyt on joka paikka täynnä kivoja neuleita, väljiä housupukuja, loafereita ja matalia saappaita, pitkiä ulstereita ja kesäksi löysiä pitkiä mekkoja ja matalia sandaaleita. Tätä tyyliä toiset naiset ihailevat ja miehet inhoavat.
Tavoitteeni on juurikin maksimoida tyylikkyys ja minimoida seksikkyys!
ap
Tavoitteeni on siis tyylilläni viestittää mahdollisimman tehokkaasti, että minua kiinnostavat maailmassa aivan muut asiat kuin miehet ja seksi.
ap
Vaikka laittautuisit kuinka rumaksi, haluaisin yhtyä sinuun. Ruman paketin avaaminen olisikin kiintoisaa, mitä löysien vaatteiden alta löytyy. Imisin nännejäsi ja puristelisin lollojasi hellästi, työntäisin kovan kookkaan siittimeni kosteaan litisevään pimppiisi hitaasti tahtien kiihdyttäen ja lopulta anelisit lisää eri asennoissa. Sinä höpsö hupakko.
Eikka 58
Ilmeisesti miehesi ei paljon kiinnnosta sinua enää jos ei seksikään enää nappaa.
Pitkiä hiuksia ei tarvitse leikata. Monesti jo nuorena epäseksikkäimpiä otuksia ovat sellaiset lestamaiset pitkähiuksiset rillipäät, jotka kävelevät huonoryhtisenä, koska häpeävät itseään. Pitkät hiukset itsessään eivät tee kenestäkään seksikästä, päin vastoin se taitaa olla harmaahiirulaisten lempihiusmalli edelleen, jonkin polkan ohella.
Leikkaat Käärijätukan, hommaat pyöreät lesborillit ja jonkun löysän collegeasun ripulin värisenä. Ja muutenkin käyttäydyt kuin kaikki olisivat sinulle velkaa ja kaikki on suurta loukkausta uniikkia olemustasi ja olemistasi kohtaan.
Linttaan astutut ballerinat tai Uggit, ihonväriset pitkät kalsarit, eli legginsit ja joku kamala tunika tai pitkä t-paita sekä joko nahkatakki tai verkkapusero.
Tässäkin ketjussa huomaa kyllä valitettavasti sen miten moni (yksinkertainen, eläimellinen) ihminen samaistaa rumuuden, tyylittömyyden ja epäseksikkyyden. Osa taas hoksasi heti, mitä haen: epäseksikästä tyylikkyyttä, joka huokuu asennetta että minua ei tippaakaan kiinnosta miesten seksuaalinen huomionhaku.
Mukavuus, laadukkuus, androgyynius, klassisuus ja selkeys olkoot ohjenuorani ja aivan kaikki tyylielementit jotka yhdistetään miesten miellyttämiseen, lopullisesti pois. On se muuten jännä miten ne elementit järjestään tuntuvat epämukavilta päällä. Syy-yhteys on selvä: naisen tulee olla valmis kärsimään miehiä houkuttelevan ja miellyttävän ulkonäön takia, antaen samalla ymmärtää että ovat valmiita muutenkin kärsimään miesten takia.
Ehkä iso osa naisista ovat lajityypillisesti masokisteja siinä missä miehet ovat sadisteja?
ap