Olen päälle nelikymppinen nainen ja päättänyt muuttaa tyylini mahdollisimman epäseksikkääksi
Vinkkejä? Lihomaan en itseäni kuitenkaan päästä.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä lähtisin liikenteeseen hiuksista! Leikkautat lyhyeksi, värjäät jollain epäluonnollisella sävyllä. Permanentti voisi olla jo liian yliampuva?
Sitten jos pysyvää muutosta haet, niin tatuoinnit on varma! Riittää kun laitat vain näkyviin paikkoihin, miehet ei niitä muita paikkoja sen jälkeen edes halua nähdä!
Tuossa näin miehenä kaksi vinkkiä jo, jos se lihottaminen on poissuljettu. Ei sinun tarvitsi kun 10 kg itseäsi lihottaa, niin se jo paljon saisi kavahtamaan varsinkin jos saat sitä osan vatsan kohdalle.
Räikeä huulipuna ja jotkut muoviset isot korvakorut täydentää tulosta. Yli nelikymppiselle alle kolmikymppisen vaatetus eli jotain vähmmän aikuisen tyyliin sopivaa ylle tai vakivaatteeksi Marimekon kihlataskutunika Vai onko se mekko?
Mä alkaisin pukeutumaan miesten vaatteisiin tai sen tyylisiin. Suoria, väljiä ja mahdollisimman tavallisia vaatteita. Lyhyet hiukset hyvät. Neutraaleita, tummia värejä. Tällainen tyyli näyttää mielestäni erittäin hyvältä, kivalta, hauskalta ja asialliselta, mutta ei yhtään seksikkäältä, niin kuin ei tarvitsekaan.
Minulla on mahdollisimman epäseksikäs tyyli naiseksi. Pukeudun 99 % ajasta miesten malliston mustiin bändipaitoihin, jalassa jotkut mukavat löysät housut. Toki usein tulee keikoilla miehiä juttelemaan kun haluavat puhua musiikista, mutta mitään seksijuttuja ei kukaan ehdottele.
Kun sää sallii, harmaat verkkarit, ei merkkiverkkarit, kenkinä crocsit. Googleta kuvia Angela Merkelistä, saat hyviä vinkkejä.
Ei sun tarvi muuta kun olla yli 40 niin homma hoidossa
Mä oon 42 ja oon juuri keskellä projektia, jossa pitkistä hiuksista tulee polkkatukka, vaatteet vaihtuu väljiin ja korkokengät ei eksy enää jalkaan. Ja meikkiä en käytä enää juurikaan. En nyt tiedä, onko tämä epäseksikästä, mutta huomattavasti helpompaa ja trendikästäkin. Muutenkaan en välitä enää, mitä joku ajattelee minusta, ei mitään väliä. Töissä pärjään vahvalla asiaosaamisella ja kotona omalla persoonalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mahdollisimman epäseksikäs tyyli naiseksi. Pukeudun 99 % ajasta miesten malliston mustiin bändipaitoihin, jalassa jotkut mukavat löysät housut. Toki usein tulee keikoilla miehiä juttelemaan kun haluavat puhua musiikista, mutta mitään seksijuttuja ei kukaan ehdottele.
Mä olen pukeutunut aina tyttömäisesti/naisellisesti/srksikkäästikin ja olen kaunis. Ei minua ole siltikään kukaan erityisesti häirinnyt, iskenyt on monikin mutta ei se minua ole haitannut. Olen ystävällisesti osannut antaa pakit.
Vierailija kirjoitti:
Sama tyyli kuin Emmi Nuorgamilla ja homma on hoidettu.
Emmi Nuorgamilla on ongelmana paljon muutakin kuin tyyli. On niin pois luotaan työtävä ihminen että!
Yli 40 vuotias nainen saa olla jo melko rauhassa, jos jossain huomiota saa niin se on ihme.
Ap pukeudu sellaiseen muslimi asuun.. eipähän varmasti katso kukaan eikä nää.
Itse olen nelikymppinen ja nyt kyllä mukavuus on ehdottomasti tärkeintä ja en osta ainuttakaan vaatetta, joka ei ole mukava päällä ja panosta myös siihen, että pukeudun hyvin sääolosuhteiden mukaan. Koitan silti löytää mahdollisimman kivan näköisiä vaatteita. Seksikkyys ei ole ensimmäisenä mielessä, mutta kuitenkin sellainen siisti pukeutuminen. Meikkaamista olen kanssa paljon vähentänyt ja en todellakaan jaksa meikata enää johonkin ruokakauppaan tai lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla. Tunne on varmaan vähän sama kuin entisajan naisilla kun avasivat korsettinsa ja laskivat hiukset vapaaksi.
Miksi pitäisi herättää seksuaalista halua vielä yli nelikymppisenä jos ei itse halua seksiä? Miksi vaivautua, riittää että olemus on siisti.
Aika surullista jo on 40 eikä halua seksiä. Seksihän on parempaa ja parempaa vuosi vuodelta. Ei ihmekään että naiset popsii mielialalääkkeitä kuin karkkeja. Tulkaa takaisin tänne oikeaan elämään missä rakastetan, flirttaillaan ja nautitaan elämästä ainaisen kitinän sijaan.
japanilainen minimalistinen pukeutumistyyli, joku marimekko kohtaa mujin-tyyli. Ne eivät ole liian vartalomyötäisiä, usein peittäviäkin mutta toisaalta ns. hillityn tyylikkäitä eli et näytä tokmannin vaaterekiltä eikä ihan säkkipukeutumiselta. Kengät luonnollisesti mukavan matalakantaiset. Siihen sopii hyvin lyhyt tukka jossa on oma väri. Eikä meikkiäkään välttämättä tarvita tai korkeintaa jotakin vähän ihon sävyä tasoittavaa. Ymmärrän naisena ihan hyvin sen helpotuksen että haluaa olla rauhassa turhilta katseilta. Ei se tarkoita että ahdistuisi kaikesta, sitä vain haluaa kulkea rauhassa. Neutraalin "näkymätön" vaatetus on yksi oikein hyvä keino siihen. Se mitä mieltä Jaska 55v asiasta on, on ihan yhdentekevä :D.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko siis näyttää neutraalin huomaamattomalta vai epäseksikkäältä? Niillä on eronsa.
Ehdotan äidinkielenopettajien tyylin tarkkailemista. He ovat siistejä, harkiten pukeutuneita ja arvokkailla Kalevala-koruilla varustautuneita, mutta heistä ei ikimaailmassa tule kenellekään mieleen seksi tai ylipäätään sukupuoli.
Minä muuten olen pitänyt kaikista äikänopeistani ja rakastan kielioppisääntöjä, joten mielipiteeni ei ole muodostunut kaunojen perusteella.
No voi LOL. Kerro se niille useille poikaoppilailleni ja mieskollegoilleni, jotka ovat innostustaan ilmaisseet. Juu ja kukaan kolmesta äikänopekollegasta ei ole kuvatunlainen. Yhdelläkään ei ole Kalevakoruja. Yksi on tylsän asiallinen, yksi epäsiistihkö hompsantuu, yksi tavallinen farkkuineen. Ja itse olen kuumis.
T. Äikänope
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? En edelleenkään käsitä, missä teitä kaikkia on ahdisteltu niin paljon että elinikäiset traumat olette saaneet? Itse elänyt aina aktiivista elämää ja välillä kulkenut ties missä täydet tällingit päällä, enkä ole kokenut mitään. Kaikenlaista flirttiä ja setämiesten höpinöitä olen kuullut, mutta entä sitten? Koska pitää ahdistua?
Miehiä ahdistellaan vähemmän, ja trolleja kaikkein vähiten. Tämä selittää sinun kokemuksesi :)
En ole tuo edellinen mutta voin allekirjoittaa saman. Tästä koko ahdistelu väitteestä on tullut naisille vain yksi valtakortti mitä käyttää. Miesten on tosi vaikea kieltää sitä kun eivät ole ollut näkemässä mutta meidät naisetkin yritetään hiljentää
Olen nainen ja sanon tämän nyt niin että takariviin kuulee. Naisia ei todellakaan ahdistella koki ajan. Suuri osa naisista ei ole eläissään saanut miehiltä edes huomiota. Toki naisia on ahdistelu, ihan siinä missä miehiäkin mutta nainen on aina saanut Suomessa kulkea rauhassa. Jos joku joskus flirttailee niin se EI ole ahdistelua.
Mulla on mielestäni aika epänaisellinen tyyli. Ei meikkiä, hiukset aina tylsästi ponnarilla, farkut tai muut pitkät housut (ei legginsejä ikinä, koska ne ovat välihousut), villapaita, collegepaita tms. peittävä perusyläosa ja matalat kengät. Takki tietysti sään mukaan.
En nykyään käy oikeastaan missään bilettämässä, mutta varmaan laittaisin baariinkin jonkun vastaavan asun. Ei kiinnosta panostaa enää, kun on ikää ja ylipainoa sen verran, ettei näyttäisi hyvältä, vaikka miten tälläytyisi.
Jos ap haluaa olla näkymätön, oma reseptini on varsin toimiva. Kukaan ei katso kahta kertaa, takaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? En edelleenkään käsitä, missä teitä kaikkia on ahdisteltu niin paljon että elinikäiset traumat olette saaneet? Itse elänyt aina aktiivista elämää ja välillä kulkenut ties missä täydet tällingit päällä, enkä ole kokenut mitään. Kaikenlaista flirttiä ja setämiesten höpinöitä olen kuullut, mutta entä sitten? Koska pitää ahdistua?
Miehiä ahdistellaan vähemmän, ja trolleja kaikkein vähiten. Tämä selittää sinun kokemuksesi :)
En ole tuo edellinen mutta voin allekirjoittaa saman. Tästä koko ahdistelu väitteestä on tullut naisille vain yksi valtakortti mitä käyttää. Miesten on tosi vaikea kieltää sitä kun eivät ole ollut näkemässä mutta meidät naisetkin yritetään hiljentää
Olen nainen ja sanon tämän nyt niin että takariviin kuulee. Naisia e
sähän voitkin sitten tämän kaikkien naisten puolesta sanoa...jep jep, toivottavasti osuu joskus kohdallesi tämäkin elämys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rillit tosiaan on aina.
apMihinkään muuhun ottamatta kantaa, mutta rillit on monesti erittäin seksikkäät mielestäni. Niin naisilla kuin miehillä.
Joo, jos on hiukset nutturalla, rillit päässä, päällä valkoinen läpinäkyvä kauluspaita, lyhyt mekko, sukkahousut ja korkokengät niin siinä on sellainen setti että en uskalla edes sanoa täällä...
T: Setämies
Sykkii ns. ihan helvetisti tuollaisille naaraksille.
Alusvaatteiksi Calvin Kleinin tai muun vastaavan, jossa lukee merkki vyötärönauhassa. Siis yök!