Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päälle nelikymppinen nainen ja päättänyt muuttaa tyylini mahdollisimman epäseksikkääksi

Vierailija
07.12.2023 |

Vinkkejä? Lihomaan en itseäni kuitenkaan päästä. 

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät vain samalta kuin suurin osa suomalaisilta. Eli toppatakkia ylle, puukorvikset roikkumassa korvissa. Ei meikkiä possunaamalle, korkeintaan rempseät silmälasit. Avot-  sulaudut suomalaisnaisiin täydellisesti. Tätityyli valmis. 

Rumaa on takuulla. Ankeata myös. Alat myös käyttämään Marimekon vaatteita. Maihareita. 

Vierailija
22/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta suomalaisten vaatebrändien tuotteita, etenkin tunikoita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. 

Tämä on niin totta. Sitten vielä valittavat että muka 'vaaditaan'. Pskat. Itse haluavat. 

Vierailija
24/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. 

Jos yksi haluaa esineellistää itseään hän jotenkin hakee sillä hyötyä. Se on hänen asiansa. Miten se pitäisi kehenkään muuhun liittyä kuin häneen?

Esim E Vikman puhuu meidän kaikkien naisten suulla. Kun me naiset olemme edelleen seksuaalisesti alisteisessa asemassa. Sara S saa törkyviestin, se on yhteiskunnallinen ongelma, kun naisia kohdellaan edelleen huonosti, jne. 

Vierailija
25/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä lähtisin liikenteeseen hiuksista! Leikkautat lyhyeksi, värjäät jollain epäluonnollisella sävyllä. Permanentti voisi olla jo liian yliampuva?

Sitten jos pysyvää muutosta haet, niin tatuoinnit on varma! Riittää kun laitat vain näkyviin paikkoihin, miehet ei niitä muita paikkoja sen jälkeen edes halua nähdä!

Tuossa näin miehenä kaksi vinkkiä jo, jos se lihottaminen on poissuljettu. Ei sinun tarvitsi kun 10 kg itseäsi lihottaa, niin se jo paljon saisi kavahtamaan varsinkin jos saat sitä osan vatsan kohdalle.

Myös laputsilmillä vihervas -ideologian kannattaminen antaisi mukavan säväyksen.

Vierailija
26/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla. Tunne on varmaan vähän sama kuin entisajan naisilla kun avasivat korsettinsa ja laskivat hiukset vapaaksi.

Miksi pitäisi herättää seksuaalista halua vielä yli nelikymppisenä jos ei itse halua seksiä? Miksi vaivautua, riittää että olemus on siisti. 

Vierailija
27/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskaa tatskan päälle ja tukeva raudoitus naamaan. Tukka tietenkin lyhyeksi ja värjäys varoitusväreillä.

Näillä pääset jo pitkälle.

Vierailija
28/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ehdotan äidinkielenopettajien tyylin tarkkailemista. He ovat siistejä, harkiten pukeutuneita ja arvokkailla Kalevala-koruilla varustautuneita, mutta heistä ei ikimaailmassa tule kenellekään mieleen seksi tai ylipäätään sukupuoli."

Suurin osa äidinkielenopettajista on oman kokemukseni mukaan naimisissa joten kyllä heidän on pakko jollekin tuoda mieleen seksi.

vaimo ja seksi ei välttämättä liity toisiinsa

Vierailija
29/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu mustaan.

Oon seuraillut suomalaisten naisten talvipukeutumista ja suunnilleen 90 %:lla on musta talvitakki.

Väitän kyllä, että musta ei sovi yhtään kenenkään ihonväriin eikä saa ketään näyttämään seksikkäältä

Vierailija
30/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ehdotan äidinkielenopettajien tyylin tarkkailemista. He ovat siistejä, harkiten pukeutuneita ja arvokkailla Kalevala-koruilla varustautuneita, mutta heistä ei ikimaailmassa tule kenellekään mieleen seksi tai ylipäätään sukupuoli."

Suurin osa äidinkielenopettajista on oman kokemukseni mukaan naimisissa joten kyllä heidän on pakko jollekin tuoda mieleen seksi.

Niinhän heistä suurin osa on. Naimisiin voi kuitenkin mennä, vaikkei pitäisikään kumppaniaan seksikkäänä. 

On tietysti olemassa kaikenlaisia makuja. Äikänopen perikuvakin voi olla jonkun mielestä seksikäs. Ja mistäpä sitä tietää, miten hemaisevaksi ope muuttuu, kun ottaa rillit pois ja päästää nutturan auki.

Vierailija
31/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla. Tunne on varmaan vähän sama kuin entisajan naisilla kun avasivat korsettinsa ja laskivat hiukset vapaaksi.

Miksi pitäisi herättää seksuaalista halua vielä yli nelikymppisenä jos ei itse halua seksiä? Miksi vaivautua, riittää että olemus on siisti. 

Tuo alkukappaleen mielikuva on vaan superkuuma XD

Vierailija
32/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? En edelleenkään käsitä, missä teitä kaikkia on ahdisteltu niin paljon että elinikäiset traumat olette saaneet? Itse elänyt aina aktiivista elämää ja välillä kulkenut ties missä täydet tällingit päällä, enkä ole kokenut mitään. Kaikenlaista flirttiä ja setämiesten höpinöitä olen kuullut, mutta entä sitten? Koska pitää ahdistua?

Haista pitkä pask*, pidä turpasi kiinni ja ole onnellinen että olet säästynyt kaikelta.

T. Työkyvytön ptsd takia. Ja ptsd kiitos miesten.

Vierailija
33/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä lähtisin liikenteeseen hiuksista! Leikkautat lyhyeksi, värjäät jollain epäluonnollisella sävyllä. Permanentti voisi olla jo liian yliampuva?

Sitten jos pysyvää muutosta haet, niin tatuoinnit on varma! Riittää kun laitat vain näkyviin paikkoihin, miehet ei niitä muita paikkoja sen jälkeen edes halua nähdä!

Tuossa näin miehenä kaksi vinkkiä jo, jos se lihottaminen on poissuljettu. Ei sinun tarvitsi kun 10 kg itseäsi lihottaa, niin se jo paljon saisi kavahtamaan varsinkin jos saat sitä osan vatsan kohdalle.

Myös laputsilmillä vihervas -ideologian kannattaminen antaisi mukavan säväyksen.

No, jos sen tuohon samaan yhtälöön lisää, niin sitten alkaa jo rekkalespoja pyörimään niin paljon ympärillä, että on taas hankaluuksissa.

Vierailija
34/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? En edelleenkään käsitä, missä teitä kaikkia on ahdisteltu niin paljon että elinikäiset traumat olette saaneet? Itse elänyt aina aktiivista elämää ja välillä kulkenut ties missä täydet tällingit päällä, enkä ole kokenut mitään. Kaikenlaista flirttiä ja setämiesten höpinöitä olen kuullut, mutta entä sitten? Koska pitää ahdistua?

Haista pitkä pask*, pidä turpasi kiinni ja ole onnellinen että olet säästynyt kaikelta.

Ihmiset pyrkivät löytämään oman itsensä ulkopuolisen syyn negatiivisille asioille, ja muita on helppo syyttää. 

Vierailija
35/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotit ja odotit, että mies muuttuisi? 

Vierailija
36/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pyrkivät löytämään oman itsensä ulkopuolisen syyn negatiivisille asioille, ja muita on helppo syyttää. 

Minulla on useamman erikoislääkärin lausunto asiasta että pidä turpasi kiinni. Mm. Kansainvälisesti arvostettu psykiatrian erikoislääkäri on kirjoittanut minulle ptsd diagnoosin traumoista joita miehet minulle aiheuttivat.

Vierailija
37/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylisuurilla köysillä kauhtanoilla saa afrikkalaisten ja muslimiesten huomion. Pitävät mahdollisena vaimomatskuna kun ei esittele vartaloaan julkisesti enempää kuin on pakko, niille tulee oma äiti mieleen. Mitenkään pukeutumalla ei ole "suojassa" miesten huomiota. Ulla Popkenillta saa hyviä peittäviä vaatteita, esim.

https://www.ullapopken.fi/fi/mekot/muut-mekot/neulemekko-h-linjainen-jo…

Samoja malleja tekokuituisina neljällä kympillä Bonprixistä

Vierailija
38/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on useamman erikoislääkärin lausunto asiasta että pidä turpasi kiinni. Mm. Kans

Lisään vielä että hoidoissanu olen tavannut useamman samassa tilanteessa olevan että hieno homma miehet mitä paskaa aiheutatte

Vierailija
39/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

telttakaapu, lyhyet hiukset, läntti-tatuointi käsivarteen. Ei ilmesty kosijoita ovelle.

Vierailija
40/117 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö muut muka voi olla syynä? Jos ei, niin sittenhän voimme kohdella toisiamme miten ikävästi tahansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä