Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetellaan joulukliseitä!

Vierailija
31.10.2023 |

Vihreät kuulat, villasukat...

Muita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteitähän nämä toki ovat, mutta tässä ole hyvä:

-punainen väri

-kirkko, jos ei muuten käy

-suklaata joka paikassa tarjolla (miksi? saahan sitä muutenkin)

Vierailija
2/12 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi samat tv-ohjelmat jotka on monien mielestä pakko katsoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläily monessa paikassa ja kiire että ehtii kiertää kaikki paikat juuri jouluna. 

Vierailija
4/12 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan pikkujoulut. Sikailua ja sekoilua, sekö on sitä joulumieltä. 

Vierailija
5/12 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita siitä käydäänkö ensin saunassa vai avataanko lahjat.

Riita siitä käydäänkö aattona vai joulupäivänä haudoilla.

Riita siitä saako joulupöydässä olla palavia kynttilöitä vai ei.

Riita siitä oliko jokaisen lahja mieleinen.

Riita siitä saako kuunnella joulumusiikkia vai ei.

Riita siitä saako jouluraudan julistuksen jälkeen riidellä vai ei.

T: alkoholistiperheen lapsi

Vierailija
6/12 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Turun joulurauhan julistus. Tajusin aikuisena että se oli vaan tekosyy alkoholisti vanhempieni ottaa konjakkia ja paheksua miltä ihmiset näyttää.

Vierailija
7/12 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Turun joulurauhan julistus. Tajusin aikuisena että se oli vaan tekosyy alkoholisti vanhempieni ottaa konjakkia ja paheksua miltä ihmiset näyttää.

Meillä huokailtiin aina, että ei ole Turussakaan lunta. Kai se oli parempi siellä susirajalla, kun luntakin oli.

More more more
8/12 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivarissa kilpailu siitä, kuka aloittaa valosaasteen = "kausivalojen" asettelun ensimmäisenä ja kuinka monet niitä pitää olla, että on taatusti enemmän kuin naapureilla yhteensä. Tää ei liity jouluun, mutta menköön. Luhtitalossa alakerrassa neljä pihaa, joista kolmessa on aistikas ja loppuun mietitty ja toteutettu kesäpiha. Mutta se neljäs: kaikkea ja vaikka mitä pitää olla enemmän kuin muilla yhteensä. Ja just tän pihan omistajat on niitä överitvalopäitä.

Vierailija
9/12 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyläily monessa paikassa ja kiire että ehtii kiertää kaikki paikat juuri jouluna. 

Varsinkin lumiukko. Minäkin katsoin sitä "pakosta" useita vuosia, kunnes lapseni sanoi kerran, kun emme ehtineet kotiin sitä katsomaan, että " En mä edes oikeasti oikein tykkää siitä"

Mutta kyllä silti aikalailla olen traditioiden ystävä, vaikka tuon katsominen meillä loppuikin

Vierailija
10/12 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Varsinkin lumiukko. Minäkin katsoin sitä "pakosta" useita vuosia, kunnes lapseni sanoi kerran, kun emme ehtineet kotiin sitä katsomaan, että " En mä edes oikeasti oikein tykkää siitä"

Mutta kyllä silti aikalailla olen traditioiden ystävä, vaikka tuon katsominen meillä loppuikin

Hups, piti lainata samoja jouluohjelmia koskevaa viestiä

Vierailija
11/12 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Lumiukko on ihana, klassikko ja syystäkin. Mutta pakko ei ole katsoa, huvittaa aina ihmiset jotka tekee asioita pakosta. Pakko mennä kamalaan anoppilaan kärvistelemään jouluksi, pakko olla kaikkia laatikoita joulupöydässä vaikka niistä ei pidäkään, ja pakko katsoa Lumiukkoa vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa. (Mikä on kyllä outoa jos joku ei siitä tykkää...)

Vierailija
12/12 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko valehdella töissä käyneensä hautausmaalla, vaikka ei ole siellä vuosiin käynytkään eikä vähempää voisi kiinnostaa.