Olen päälle nelikymppinen nainen ja päättänyt muuttaa tyylini mahdollisimman epäseksikkääksi
Vinkkejä? Lihomaan en itseäni kuitenkaan päästä.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Minen ole neljäänkymmeneen ikävuoteen mennessä ymmärtänyt, miksi pukeutumisen pitäisi olla "seksikästä" tai "epäseksikästä". Itselleni vaatteissa on aina tärkeintä ollut käytännöllisyys, tilanteeseen sopiminen ja mukavuus, kaikki muu on toissijaista.
Jos vaan päätät, ettet välitä hevonpaskan vertaa siitä, mitä muut ajattelee ja pukeudut kuten itse tykkäät?
Joo ja tämä seksikkyyskin on vähän niin ja näin. Huulet töröllä mahdollisimman pikkuisissa asusteissa (vaatteiden sijaan) tai läpinäkyvässä halatissa ei ole seksikästä - ainakaan sellaisenaan.
Linnan juhlissa oli paljon omasta mielestään seksikkäitä (naisia), joilla oli mielestään juhlapuku ja jotka olivat mielestään rohkeita ja rajoja rikkovia.
Mitä ihmettä? Babydolleja ja muita seksihepeneitä on pidetty aina, tosin makuuhuoneissa tai ns. työasuina.
Seksikäs on seksikäs vaikka ei olisi rinnat ja takapuoli esillä koko ajan.
Seksi on tärkeä asia, mutta miksi jokaisen naisen pitäisi koko ajan näyttää siltä että on joka hetki valmis heittäytymään selälleen kenen tahansa alle? Jos se ei ole ajatus niin mikä se ajatus sitten on? Törötellään omaksi huviksi peppu ja tissit pystyssä kummallisissa asennoissa, pintaa nuolevissa läpinäkyvissä vaatteissa ja unohtaako osa vaan pukea paidan tai housut ulos lähtiessä.
Ai mutta eikö ollut joku ikivanha sanonta että lama-ajan lähestyessä helmat lyhenee? Surullista. Ei kenenkään pitäisi joutua.
Sama tyyli kuin Emmi Nuorgamilla ja homma on hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Sama tyyli kuin Emmi Nuorgamilla ja homma on hoidettu.
Kummasti tältäkin henkilöltä löytyy useampia kumppaneita?
Esim. kuntosalilla haluan olla tarkoituksella melko näkymätön (ja olenkin), koska menen sinne treenaamaan ja kyseessä on sekasali. Päällä on löysä iso huppari ja pitkää vaatetta, ja olo on jotenkin tosi mukava kun tiedän etten vedä puoleeni mitään epätoivottua huomiota.
Joskus juhliin on tavattoman kiva panostaa ja meikata kauniisti. Sanoisin siis, tilanteen mukaan mennään.
Ihan hyviäkin ideoita täällä, kiitos niistä! Tässä on taustalla myös kokonaisvaltaisempi uusiutuminen, mihin kuuluu tosiaan se, etten enää kipuile sen kanssa etten ole kaunis ja seksikäs kuten osa naisista, mutta lihava en ole ja se riittää. Tyylin uudistaminen on myös aina inspiroivaa!
ap
Tervetuloa vapautuneiden joukkoon sisko! Hyvästi kiristävät ja puristavat vaatteet. Tervetuloa ekstra tunti jokaiseen päivään kun ei tarvitse itseään puunata. Itse olen nauttinut tästä jo vuosikymmenen.
Kyllä se näkyy ihan päällepäin naamasta. Paskan nielaissut ilme toimii parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot r.umentaa kauniit kasvosi?
Tatuoitko ne?
Ne rillit, ne rillit. T. Eri
Joo se on aivan ensimmäinen ehdottomuus että vaatteet eivät saa kiristää yhtään mistään. Käytänkin siis jatkossa enimmäkseen kokoja 38 tai 40 vaikka mahtuisin kokoon 34.
ap
Vierailija kirjoitti:
Rillit tosiaan on aina.
ap
Mihinkään muuhun ottamatta kantaa, mutta rillit on monesti erittäin seksikkäät mielestäni. Niin naisilla kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot r.umentaa kauniit kasvosi?
Tatuoitko ne?
Ne rillit, ne rillit. T. Eri
Ei ole auttanut.
t. rillit 8-vuotiaasta asti
Epäseksikäs on sellainen puunhalaaja-tyyli, pitkä hame ym.
Pitkä huppari, pitkä leveä hame.
Oot epäseksikäs jo ikäsi puolesta, luovuta sinä vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rillit tosiaan on aina.
apMihinkään muuhun ottamatta kantaa, mutta rillit on monesti erittäin seksikkäät mielestäni. Niin naisilla kuin miehillä.
Joo, jos on hiukset nutturalla, rillit päässä, päällä valkoinen läpinäkyvä kauluspaita, lyhyt mekko, sukkahousut ja korkokengät niin siinä on sellainen setti että en uskalla edes sanoa täällä...
T: Setämies
Vierailija kirjoitti:
Ei minua juurikaan ole koskaan ahdisteltu. En vain halua enää yrittää millään tavalla kilpailla tai päteä seksuaalisesti, haluan vapautua siitä systeemistä. Hiukset olen leikkauttanut lyhyeksi mutta en halua enkä viitsi enää värjätä ollenkaan.
ap
No miks oot lähtenyt ylipäätään mihinkään systeemiin. Oot semmonen kun just haluat. Elä itsesi kautta älä muiden. Minusta meikitön nainen on kaikista seksikkäin joka pukeutuu niin kuin itse haluaa ja nataa hiustensakin olla miten sattuu. Ja karvat saa myös olla kainaloissa ja namussa karvat ja pienet tuhmat pissintuoksut.
M40
Sinulla on kyllä epäilyttävän hyvät tiedot opettajien seksielämästä. Monenkin verhon takana olet pikkupoikana kurkkinut?