Itsenäisyyspäivän vastaanotto 2023 seurantalanka
Tasavallan Presidentti Sauli Niinistön viimeisen kauden juhlavastaanotto.
Mielenkiintoisimmat vieraat ja keskustelut tähän ketjuun.
Kommentit (1925)
Ei mul muuta, mut voisin ottaa ton pressaparin takana oikeenpuolemmaisen adjutantin meille yökylään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka ja Antonio! 😍
Tänä vuonna vielä vieraina, mutta ensi vuonna sitten isäntinä Linnan juhlissa! Seuraavien 12 Linnan juhlien isäntinä!
Kättelyjonossa ei kätellä van annetaan suikkareita?
Katotaan sitten kun Vigelius ja Tynkky tulee ns. kättelemään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sotaveteraanit saapuvat vasta nyt. Häpeä
Häpeä ihan keskenäsi kun et ole ottanut selvää asioista. Tämäkin käytäntö selitetty etukäteen selkeästi.
Uutta tietoa ovelta! Sannalla on keltaiset stringit. Rintsikoita ei ole.
No nyt tulee kaikki viinamäen miehet. Arkkipiispat ja muut pesusienet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sotaveteraanit saapuvat vasta nyt. Häpeä
Häpeä itse! Veteraaneja saapui enää 15 ja he tulivat yli tuntia myöhemmin kuin ennen, ettei heidän tarvitse olla juhlissa niin pitkään kuin aiemmin. Heidän ikänsä ja kuntonsa on otettu tyylikkäästi huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Sale itkee. Veteraanit liikuttavat.
Sauli <3 Pressa isolla sydämellä. Tulee nyt jo ikävä.
Joku omii saamelaipukua, soo soo.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sanottaisiin jos ottaisin matkalaukun mukaan juhliin ja ihan pokkana vetäisin sitä perässäni?
Sun rumuus peittäisi laukun näkyvistä.
Onko Saulilla kaikki hyvin? Näyttää väsyneeltä
Juomat on heti siinä ensimmäisessä huoneessa. Ja koko ajan muutenkin tarjotaan.
saamelaiskäräjien mies näytti ihan koulukiusaajalta. oikean riidanhaastajan näköinen
Onko tuo ensimmäinen osio ollut aina noin lyhyt? En tiedä onko minulla muistikuvat ihan pielessä, mutta tuntui kuin se olisi loppunut kesken :D
Sauli liikuttui silminnähden ja joutui vetään happee lottien ja veteraanien jälkeen.
Salen takana, seisoo sama mies kuin viine vuonna. Jäi mieleen kun viime vuonna virnuili ja hymyili. Mitähän heppuja ne 2 ovat siinä Salen ja Jennin takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seelalla esimerkillisen hyvin juhliin ja juhla-asuun sopivat silmälasit, toisin kuin useimmilla silmälasien käyttäjillä.
Et taida itse käyttää laseja...
Kuinka niin?
Ei ole kutsuttu vai ei ole ehtinyt paikalle? Kumpikin vaihtoehto outo.