Miksi IHMISTEN ikkunoilla ei näy kahta kynttilää?
Jotenkin niin petyin taas. Kävelen eräällä pk-seudun hienoimmista alueista, jonne muutto on suurimmalle osa sula mahdottomuus. Kuitenkin. Luulin tästä alueesta parempaa. IHMISTEN ikkunoilla ei ole kahta kynttilää kuin satunnaisesti. Ei sähkökynttilärivi ole sama kuin kaksi luonnonkynttilää, jotka lepattavat.
Jotenkin taas jouduin katkeroittamaan mieleni. Eikö itsenäisyytemme ole edes kahden kynttilän arvoinen IHMISILLE?
Kommentit (41)
Laittaisin, mutta ei ole kunnon ikkunalautoja. Toinen syy on kissa, joka saattaa hypätä ja kaataa kynttilät vahingossa.
Miksi olisi en tarjoa kelleen majapaikkaa.
Mä laitan ensi vuonna. Muistin koko perinteen vasta tänään, eikä mulla ole sopivia kynttilöitä. Mutta muistuta ajoissa ensi vuonna! 🕯🕯
Aiemmin ainakin oli tapana laittaa kaksi kynttilää palamaan klo 18
Eihän asunnoissa/taloissa ole edes ikkunalautoja nykyään.
Mulla on mutta en asukaan hienostoalueella.
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen ikkunalautaa tarvita. Kynttilänjalat riittää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen ikkunalautaa tarvita. Kynttilänjalat riittää hyvin.
Meinaatko, että ne kynttilänjalat leijuu ilmassa?
Poltan muista syistä kynttilöitä, mutten ikkunalaudalla. Viherkasvit ovat vieneet sen tilan täysin
Ek ole ikkunalautoja tai pöytää/lipastoa ikkunan edessä.Meidän kuäynttilät on tarjottimella olkkarin rahilla, ei näy ulos.
Joo, en itsekään laittanut.
Eipä ne kyllä edes näkyisi mihinkään.
Ei ole ikkunalautojakaan.
Mutta en asu kyllä arvoalueellakaan.
Mulla on! Joka vuosi. Jääkärit tervetuloa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ja talo on vuodelta 2014. Kynttilät palaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin, mutta ei ole kunnon ikkunalautoja. Toinen syy on kissa, joka saattaa hypätä ja kaataa kynttilät vahingossa.
Ei elävää tulta kannata jättää, patterilliset käy.
Kynttilöiden hinnalla sian lapsille kauravelliä koko päiväksi ! Tuli todeksi eduskunnan phemiehen natsiväite, että kaikilla on ruokaa.
Onneksi ELÄINTEN ikkunoilla näkyy!