Myrkytätkö itseäsi kynttilän polttamisella tänään?
Kommentit (20)
Aloitus ilman referaattia pelkän linkin kanssa on 0/5.
Ei vaan myrkytän keskusteluilmapiirin turhanpäibäisillä avauksilla
Kyllä. Ole hevonshitin merkitystä kokonaiskuvassa. Sä hengität ulkona paljon enempi myrkkyjä. Kuka täällä haluaa edes elää enempi kuin on pakko
En. En ole eläissäni polttanut kynttilöitä muuten kuin sähkökatkon aikana, tai sähköttömällä mökillä ja hyttysiä karkottaakseni.
Nyt ei ole yhtään kynttilää kyllä vaikka sähköt meniskin.
Ei vaan kiinnosta pätkääkään.
Pikku juttu parit kynttilät. Liikenne ja teollisuus plus ei tässä ihan pulmusia olla muutenkaan. Melkeinpä kaikista nautinnoista on jotain haittaa. En tajua miksi niitä sanotaan paheiksi? Ongelmakäytöt kyllä ymmärtää käyttäjä itsekkin mutta käyttää/tekee silti sitä jotain. Uhkapelit, päihteet, huumeet. ylensyönti, liika netti jne.
Joka päivä joulu-tammikuussa poltan kynttilöitä. Vielä olen hengissä.
En myrkytä millään. Seitsemän kynttilää pöydällä palaa, leivinuunin lämmitin sytyttämällä tuohilla altapäin, hellan edessä poltan tupakkaa , hyvin vetää savut ulos.
Aamusta lähtien kymmenisen kynttilää palanut. Ensin lämmitin takan ja poltin samalla kaikki roskatkin siellä. Asun tiheään rakennetussa kaupunginosassa pääkaupunkiseudulla.
Olen koko vuoden polttamatta tupakkaa, niin voin polttaa kynttilöitä aina juhlapäivinä. Oletko sinä muistanut valttää sokeria ja kovia rasvoja vuoden jokaisena päivänä?
En tietenkään. Vedän viinaa sähkölampun valossa. Se on terveellistä.
Kyllä. Tärkeä perinne laittaa kaksi kynttilää ikkunalle klo 18.00.
Meillä oli myös perinne käydä kävelyllä lapseni kanssa ja laskea moneltako ikkunalta kaksi kynttilää pikkupaikkakunnaltamme löytyi. Hänkin muisti sen yhä toistakymmentä vuotta myöhemmin.
Ajattelepa ap kuinka paljon ulkona kävellessäsi altistut pakokaasuille, pienhiukkasille ja ties mille viruksille ja bakteereille ihan päivittäin. Tai hanavettä juodessasi. Ei se tislattua ole. Tai minkälainen kemikaalikuorma tulee tavallisista pesuaineista, hiuslakoista, kosmetiikasta ja muista hygiemiatuotteista.
Hirveää, kukaan ei ole selvinnyt elämästä hengissä.
Jos kynttilän savuun kuolee, niin se on jo aikakin kuolla jos luonto niin päättää.
Kyllä. Kynttilä luo tunnelmaa tuhat kertaa enemmän kuin älypuhelimen irvokas valonvälke ja Cardi Berseen tatuoidun jättiperseen heilutus paskabiitin tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Vedän viinaa sähkölampun valossa. Se on terveellistä.
Minä myös ja katselen ikkunasta kerrostalon sisäpihalle ja mietin että miten voi olla niin perseestä tämä elämä.
En minä siitä myrkyty. Kynttilät tuo tunnelmaa. Älä työnnä niitä perseeseesi.
On kynttilöitä ja takassa tuli. Tylsiä linkkejä en jaksa avata.