Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järvenpään CM myy 90 000 sushipalaa viikossa. Vastapäätä avataan Itsudemo! Ei pysty kilpailemaan

Vierailija
06.12.2023 |

Nyt on bisnesvainu pettänyt pahan kerran.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää sushia saa pk seudulla ehkä kahdesta ravintolasta. Sushin ongelma on se että riisin tulisi olla kädenlämpöistä ja eurooppalainen elintarvikelainsäädäntö ei mahdollista kunnollisen sushin myyntiä, muuta kuin ravintolasta pöytään. Kaikki noi kylmätasoilla ja jääkaapeissa säilytetyt sushit on kuin koiranruokaa verrattuna oikeaan sushiin. Unohtakaa itsudemot ja muut missä sushi pilataan kylmäsäilytyksellä ja menkää sushiravintolaan syömään.

Itselläni tulee kyllä Helsingistä 3 hyvää, japanilaisten pitämää ravintolaa mieleen joista saa hyvää sushia.

Muuten samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
42/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sushit joissa on tonnikalamoussea päällä ovat ainoita hyviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittaria vastaanko? Millä ylikatteilla se kauppiaan megamersu kustannetaan - tietenkin asiakkaat maksavat sen mersun.

Vierailija
44/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan aiheen vierestä, mutta minä olen 99% varma siitä, että monikaan ei tykkää sushista vaikka väittäisikin pitävänsä. Sushi on kuitenkin niin trendikästä, että sitä on ostettava vaikka ei siitä tykkäisikään. Joitain vuosia sitten luin jostain lehdestä, että jonkin tutkimuksen mukaan iso osa suomalaisista sushin syöjistä ei todellisuudessa edes pidä siitä, mutta juuri trendikkyyden takia he tunkevat sitä suuhunsa vaikka väkisin.

Miksi kukaan tekisi niin?

Nyt syö sitä sushia tai itke ja syö

Vierailija
45/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuki turpas vammanen

Onko Känkkäränkkä kylässä?

Bangarakaa ilmassa.

Vierailija
46/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa cittari tekee parhaat sushit. Muilla pientä ja kuivaa tuotetta tarjolla. 

Vierailija
47/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä haluan syödä sushia sushiravintolassa niin kai mä menen Itsudemoon enkä mihinkään kittariin.

Vierailija
48/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan aiheen vierestä, mutta minä olen 99% varma siitä, että monikaan ei tykkää sushista vaikka väittäisikin pitävänsä. Sushi on kuitenkin niin trendikästä, että sitä on ostettava vaikka ei siitä tykkäisikään. Joitain vuosia sitten luin jostain lehdestä, että jonkin tutkimuksen mukaan iso osa suomalaisista sushin syöjistä ei todellisuudessa edes pidä siitä, mutta juuri trendikkyyden takia he tunkevat sitä suuhunsa vaikka väkisin.

Täytyy syödä kalaa kun se on niin terveellistä.

Vierailija
49/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä haluan syödä sushia sushiravintolassa niin kai mä menen Itsudemoon enkä mihinkään kittariin.

Itsudemon päällikkö demoaa harakirin?

Vierailija
50/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sushi on rehulla kasvatettua lohta josta voi saada loisia.

Ai myöskin se sushi missä ei ole lohta ollenkaan?

Parilta "ihmiseltä" asian ydin meni viuhuen yli ymmärryksen.  

Vierailija
51/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 1 olisi vaikka euron 1€ toi olisi viikossa 90 000 € euroa joten maksaako he myös verot verovirastoon joka kuukausi ???   4 kertaa 90 000 € on ... Kuukaudessa tuloja .  Haloo verovirasto.    VEROVIRASTO HERÄÄ JO . 

Vierailija
52/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo vuosia kun kerran yritin sushia maistaa. Kokemus oli niin kamala että oksettaa vieläkin. Lohi ja riisipuuro erikseen tarjoiltuina ovat ihan ok, mutta samaan pakettiin niitä en halua.

Mutta broilerinfile ja riisipuuro ovat perinteisesti hyvää? Voi herttinen, että jotkut ovat ennakkoluuloisia ja kaavoihinsa kangistuneita.

Vierailija
53/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VEROTTAJA ÄKKIÄ ! 

Vierailija
54/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö raakaa kalaa Parasiittejä. 

Vierailija
55/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö missään makkara sushia? Voisin maistaa jos löytäis jostain jauhomakkara sushin. 

Iso mies 100 kilo

Vierailija
56/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä syö raakaa kalaa Parasiittejä. 

Mulla on hyvä ohje haukicheviceen jos kiinnostelee. Loistakuulla!

Vierailija
57/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tora Tora Tora! Ichi-go!

Vierailija
58/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää sushia saa pk seudulla ehkä kahdesta ravintolasta. Sushin ongelma on se että riisin tulisi olla kädenlämpöistä ja eurooppalainen elintarvikelainsäädäntö ei mahdollista kunnollisen sushin myyntiä, muuta kuin ravintolasta pöytään. Kaikki noi kylmätasoilla ja jääkaapeissa säilytetyt sushit on kuin koiranruokaa verrattuna oikeaan sushiin. Unohtakaa itsudemot ja muut missä sushi pilataan kylmäsäilytyksellä ja menkää sushiravintolaan syömään.

Omaan makuun sushi ei ole parhaimmillaan kädenlämpöisenä vaan huoneenlämpöisenä. En siis valitsisi kumpaakaan noista mainitsemistasi "oikeaoppisista" ravintoloista tai ainakin antaisin sushin hetken jäähtyä ennen syömistä. Mutta taidat kuulua niihin, joiden mielestä makuasioissa on olemassa vain yksi totuus.

Vierailija
59/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa japanilaista kulttuuria!

Vierailija
60/65 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myydäänkö missään makkara sushia? Voisin maistaa jos löytäis jostain jauhomakkara sushin. 

Iso mies 100 kilo

Katsele sinätuubista kovan mulkun, eikun hard kokin, kanavalta nakkisushin valmistus - joudut tosin itse värkkäämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä