Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järvenpään CM myy 90 000 sushipalaa viikossa. Vastapäätä avataan Itsudemo! Ei pysty kilpailemaan

Vierailija
06.12.2023 |

Nyt on bisnesvainu pettänyt pahan kerran.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli CM:ssä sushia, paikan päällä tekivät. Valitettavasti poistui. Joku kerta testattiin, että ostettiin puolet CM:stä ja puolet Hokkaido Sushista. CM:n sushi oli parempaa ja kilohinnaltaan halvempaa.

Vierailija
2/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi on rehulla kasvatettua lohta josta voi saada loisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuki turpas vammanen

Onko Känkkäränkkä kylässä?

Vierailija
4/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan aiheen vierestä, mutta minä olen 99% varma siitä, että monikaan ei tykkää sushista vaikka väittäisikin pitävänsä. Sushi on kuitenkin niin trendikästä, että sitä on ostettava vaikka ei siitä tykkäisikään. Joitain vuosia sitten luin jostain lehdestä, että jonkin tutkimuksen mukaan iso osa suomalaisista sushin syöjistä ei todellisuudessa edes pidä siitä, mutta juuri trendikkyyden takia he tunkevat sitä suuhunsa vaikka väkisin.

Vierailija
5/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

weeteet_mussuttaa tyytyväisenä marketin väkertämiä riisipalleroita huonolaatuisella lohella höystettynä. Ressukat ei ole ikinä päässeet maistamaan oikeaa japanilaista sushia.

Vierailija
6/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sushi on rehulla kasvatettua lohta josta voi saada loisia.

Ai myöskin se sushi missä ei ole lohta ollenkaan?

Vierailija
7/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan aiheen vierestä, mutta minä olen 99% varma siitä, että monikaan ei tykkää sushista vaikka väittäisikin pitävänsä. Sushi on kuitenkin niin trendikästä, että sitä on ostettava vaikka ei siitä tykkäisikään. Joitain vuosia sitten luin jostain lehdestä, että jonkin tutkimuksen mukaan iso osa suomalaisista sushin syöjistä ei todellisuudessa edes pidä siitä, mutta juuri trendikkyyden takia he tunkevat sitä suuhunsa vaikka väkisin.

Minä taas olen 100% varma siitä että sinä olet typerä. Käsittämättömän vajaa väite :D

Vierailija
8/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sushi ei ole ollut trendikästä vuosiin. Sen jälkeen ruokatrendeinä on ollut mm. napolilaiset pitsat sekä smashburgerit. 

Varmasti on ihmisiä, jotka syövät mitä tahansa joka koetaan trendikkääksi, ja kaikki eivät sushistakaan oikeasti pidä- mutta hyvin monelle se myös edustaa ihan tavallista arkiruokaa, josta aidosti tykätään. Suomisushi on hyvin kaukana aidosta "pelkkää raakaa kalaa ja riisiä:-versiosta, rullissa voi olla kaikkea tuorejuustosta naudanlihaan, joten onko ihmekään että jopa lapset siitä pitävät? 

Vierailija
9/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpaileeko noi edes samoista asiakkaista? CM:stä ostetaan sushit ruokaostosten yhteydessä ja syödään kotona. Eikö toi Itsudemo ole niille, jotka haluaa istua alas ja syödä sushinsa paikan päällä? Tai niille, jotka haluaa nopeasti napata sushit mukaansa. Järvenpään CM:n sushit on muistaakseni pitkän kävelymatkan takana.

Vierailija
10/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko se Itsudemo siis BurgerKingin tilalle, vai siihen Ph7:n paikalle? 

Vierailija
11/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä kertaakaan ostanut kaupasta hyvää sushia, mutta se varmaan pitäisi olla tuoretta, aina se on ollut jonkin aikaa seisonutta. Eikä yhdessäkään puffassa ole ollut hyvää. Ainoa hyvä on ollut se, mikä tehdään heti tilauksesta ja sekään ei kaikissa paikoissa. Eihän se raaka-aineiltaan mitään erikoista edes ole, mutta jotkut osaavat tehdä hyvät yhdistelmät. 

Vierailija
12/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuki turpas vammanen

Onko Känkkäränkkä kylässä?

Krapula ja mies jätti.

Vierailija
13/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

weeteet_mussuttaa tyytyväisenä marketin väkertämiä riisipalleroita huonolaatuisella lohella höystettynä. Ressukat ei ole ikinä päässeet maistamaan oikeaa japanilaista sushia.

Kyllä me on kolme kertaa käyty Japanissa, mutta kyllä arjessa kelpaa tuo CM:n sushi ihan hyvin.

Vierailija
14/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Harva sushista oikeasti tykkää.

Vierailija
15/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo vuosia kun kerran yritin sushia maistaa. Kokemus oli niin kamala että oksettaa vieläkin. Lohi ja riisipuuro erikseen tarjoiltuina ovat ihan ok, mutta samaan pakettiin niitä en halua.

Vierailija
16/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan tekisi niin?

Vierailija
17/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko se Itsudemo siis BurgerKingin tilalle, vai siihen Ph7:n paikalle? 

Ph7:N tila on nyt tyhjä. Siihen se kaiketi tulee.

Vierailija
18/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me on kolme kertaa käyty Japanissa, mutta kyllä arjessa kelpaa tuo CM:n sushi ihan hyvin.

Me on

Opettele suomea.

Vierailija
19/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Harva sushista oikeasti tykkää.

Silti Suomessa on useampi menestyvä sushiravintolaketju, miten luulet että ne olisi yhä pystyssä jos "harva tykkää"? Meneekö sulla tunteisiin muukin ruoka vai pelkästään sushi?

Vierailija
20/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan tekisi niin?

Katsoohan valtaosa kansasta Salkkareita, Putousta ja karaokeohjelmia vaikka ei niistä pidäkään, joten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän