Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järvenpään CM myy 90 000 sushipalaa viikossa. Vastapäätä avataan Itsudemo! Ei pysty kilpailemaan

Vierailija
06.12.2023 |

Nyt on bisnesvainu pettänyt pahan kerran.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan aiheen vierestä, mutta minä olen 99% varma siitä, että monikaan ei tykkää sushista vaikka väittäisikin pitävänsä. Sushi on kuitenkin niin trendikästä, että sitä on ostettava vaikka ei siitä tykkäisikään. Joitain vuosia sitten luin jostain lehdestä, että jonkin tutkimuksen mukaan iso osa suomalaisista sushin syöjistä ei todellisuudessa edes pidä siitä, mutta juuri trendikkyyden takia he tunkevat sitä suuhunsa vaikka väkisin.

Ne maistavat siinä lähinnä sen soijakastikkeen. 

Vierailija
22/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapas nyt mikä siinä sushissa on niin hyvää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi? 2010 on tullut takaisin 😆

Vierailija
24/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpään CM: han oli vuonna 2019 maailman paras marketti

https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/3d543390-7056-494a-9f25-82e…

Vierailija
25/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko se Itsudemo siis BurgerKingin tilalle, vai siihen Ph7:n paikalle? 

Ph7:N tila on nyt tyhjä. Siihen se kaiketi tulee.

Korjaan:näytti pimeältä kun menin siitä tänään ohi. Katsoin nimittäin netistä, että avajaiset ovat olleet juuri12.1.

Vierailija
26/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sushi on rehulla kasvatettua lohta josta voi saada loisia.

Ai myöskin se sushi J O S S A ei ole lohta ollenkaan?

Erityisesti se!

Vierailija
27/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsudemo ilmoittaa hinnat oudosti: 11,1 e, 13,3 e jne. Tuon takia välttelisin paikkaa.

Vierailija
28/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan aiheen vierestä, mutta minä olen 99% varma siitä, että monikaan ei tykkää sushista vaikka väittäisikin pitävänsä. Sushi on kuitenkin niin trendikästä, että sitä on ostettava vaikka ei siitä tykkäisikään. Joitain vuosia sitten luin jostain lehdestä, että jonkin tutkimuksen mukaan iso osa suomalaisista sushin syöjistä ei todellisuudessa edes pidä siitä, mutta juuri trendikkyyden takia he tunkevat sitä suuhunsa vaikka väkisin.

Miksi kukaan tekisi niin?

Katsoohan valtaosa kansasta Salkkareita, Putousta ja karaokeohjelmia vaikka ei niistä pidäkään, joten...

Mitä ihmettä selität?

Vierailija
29/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järvenpään CM: han oli vuonna 2019 maailman paras marketti

https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/3d543390-7056-494a-9f25-82e…

Sen tietävät kaikki.

Vierailija
30/41 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan käynyt? Oliko yhtään ihmisiä?

Vierailija
31/41 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kotikaupungissani on kahdessa cittarissa sushia myynnissä ja sen lisäksi 5 sushiravintolaa. Näistä kolme samassa kauppakeskuksessa. Kaikkiin riittää asiakkaita. 

Vierailija
32/41 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie komeasti cittarin sushinostajat.

Vierailija
33/41 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo vuosia kun kerran yritin sushia maistaa. Kokemus oli niin kamala että oksettaa vieläkin. Lohi ja riisipuuro erikseen tarjoiltuina ovat ihan ok, mutta samaan pakettiin niitä en halua.

Riisipuurolla ja sushiriisillä toki on hyvin vähän tekemistä keskenään tai enhän toki tiedä, jos maustat riisipuuron etikalla ja suolalla.

Vierailija
34/41 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapas nyt mikä siinä sushissa on niin hyvää. 

Tykkään kalasta ylipäänsä ja sushissa mahdollisuus erilaisiin makuihin viehettää. Voin valita vaikka 10-12 erilaista palaa, joista jokaisella omanlaisensa makumaailma. 

Vierailija
35/41 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Harva sushista oikeasti tykkää.

Jos ihminen ei tykkää sushista, niin mikä hän ostaisi sushia? Kehen koittaa tehdä vaikutuksen, jos poimii kaupasta rasian sushia mukaan? 

Vierailija
36/41 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisi meidän Cittarissa tai Prismassa yhtä hyvää sushia, niin ostaisin joka päivä. Mutta meilläpäin ei siis ole yhtä hyvää.

Vierailija
37/41 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä itsudemon kohdalla on myös Burger king ja niille yhteensä tosi vähän parkkipaikkoja.

Vierailija
38/41 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää sushia saa pk seudulla ehkä kahdesta ravintolasta. Sushin ongelma on se että riisin tulisi olla kädenlämpöistä ja eurooppalainen elintarvikelainsäädäntö ei mahdollista kunnollisen sushin myyntiä, muuta kuin ravintolasta pöytään. Kaikki noi kylmätasoilla ja jääkaapeissa säilytetyt sushit on kuin koiranruokaa verrattuna oikeaan sushiin. Unohtakaa itsudemot ja muut missä sushi pilataan kylmäsäilytyksellä ja menkää sushiravintolaan syömään.

Vierailija
39/41 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sushi on rehulla kasvatettua lohta josta voi saada loisia.

Sushi ei tarkoita lohta, eikä edes raakaa kalaa. Ottaisit asioista selvää ennen kuin neuvot muita. 

Vierailija
40/41 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää sushia saa ainoastaan japanilaisten pitämistä ravintoloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi