Hjallis Harkimo seurustelee reilusti nuoremman naisen kanssa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7bddad81-0382-45e4-80e4-ef67fa…
Naiset eivät voi vastustaa vanhempaa miestä.
Kommentit (902)
Vierailija kirjoitti:
Pappa ja lapsenlapsi. Voi naisparkaa.
Entinen mieskin, nyt jo vainaa, oli pappa. Että kyllä tämä on pappojen tehokäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 88 syntynyt, siis 35v. Hjallis 70v, siis kaksi kertaa vanhempi. Tuskin olisi Hjalliksen kanssa jos ukko olisi tavis köyhä. Ei ole edes ulkonäköä...
Tämän naisen ex oli myös papparainen. Kuoli juuri. Tästä on hyvä miettiä mitä typykän päässä liikuskelee. Voi Hjallista.
Voi molempia noista.
Mistä tiedätte että oli tuon Jasminen mies tuo kuollut pesisvaikuttaja?
Janni on täysin harmaavarpunen tuon rinnalla. Jolle varmaan kateellinen isälleen 😅
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihanan näköinen nainen Hjalliksella! Itsekin kirjoitin tänne, että olisi mukava, jos minullakin olisi itseäni nuorempi tyttöystävä. Olen siis 53-vuotias sinkkumies. Minun haave tyrmättiin palstalla heti tyyliin olen 40-vuotias nainen ja maksimissaan kaksi vuotta itseäni vanhemman miehen kansss voisin kuvitella seurustelevani. Mieluummin alle nelikymppisen kanssa. Mutta kaikesta huolimatta tiedän, että kaikki on mahdollista minullekin. 👍
--------
No jos olet monimiljonääri kuten Hjallis on. Silloin naiset laittavat silmänsä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Hjallis! Ei mitään vanhaa kiertopalkintoa vaan kunnon naaras vällyjen alle.
Voi tuota naista! Vanha kiertopalkinto ja väsähtänyt lerppamuna vällyjen alle. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi ymmärtää näitä. Mutta jos ovat onnellisia noin niin mikäs siinä sitten.
Tottakai ovat onnellisia. Hjallis on rakastunut naisen hyväsydämisyyteen ja älykkyyteen ja nainen Hjalliksen luonteeseen ja ulkonäköön, pelkästään. Pelkkää rakkautta.
Kuka kolmekymppinen haluaa seurustella 70-vuotiaan papan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kaunis nainen! Ihan missitasoa 😍 Harry on äijä!
Raha ratkaisee.
Anna Nicole Smith:kin tykkäs niin.
Tuon eukon tarkoitusperät kyllä mietityttävät, ei voi mitään
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte että oli tuon Jasminen mies tuo kuollut pesisvaikuttaja?
Jasminen Facen julkaisujen loppuun kun selaa niin löytyy vuodelta 2008, meni kihloihin henkilön Harri Pajari kanssa, paikassa Thaimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi ymmärtää näitä. Mutta jos ovat onnellisia noin niin mikäs siinä sitten.
Tottakai ovat onnellisia. Hjallis on rakastunut naisen hyväsydämisyyteen ja älykkyyteen ja nainen Hjalliksen luonteeseen ja ulkonäköön, pelkästään. Pelkkää rakkautta.
Sielujen sympatiaa. Ovat löytäneet toisistaan kaksoisliekkinsä. Toinen tosin sammunee piakkoin. Which is nice.
Vierailija kirjoitti:
Jasmin löytänyt uuden rakkauden nopeasti kun edellinen mies pesäpallovaikuttaja Harri Pajari menehtynyt näköjään viime kesäkuussa sairaskohtaukseen 69 vuotiaana.
Puoli vuotta exän kuolemasta ja nyt jo linnanjuhliin vakiintuneena avecina.
Ei kai tuonne ennen saanut viedä yhden illan hoitoja?
Morsiuspuvunkin valinnut puvukseen.
Ei nyt todellakaan ole mikään kaunotar..taitaa olla suomalaisilla vikaa silmissä. Raha, raha ja raha..nainen vissiin luulee Instagrammissa itsestään liikaa ja antaa kyllä miehekästä kuvaa moottoripyörä-kuvillaan. Poseeraan entisen hoitoni kanssa,joka petti tyttöystäväänsä kanssani..tuollaista se on "piireissä". Daddy issues..ei ole edes mitään kuvankaunis, oudot kasvot. Kunhan "lady" varautuu siihen, ettei perintöä tule..se näissä liitoissa on surullista ettei itse varaudu kustantamaan elämäänsä, jos mies poistuu ennen kuvioista. Perus varomaton ton ikäinen nainen..vaiks silti jo 30, luulis jo järjen painavan päässä ja voittavan some bimbouden dynastian.
Hei ap! Minulla ei ainakaan ole vaikeuksia vastustaa vanhempia miehiä. Olen onnellisesti naimisissa itseäni 6 vuotta nuoremman miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. Kuka nuori kaunis nainen aikuisten oikeesti haluaa vanhan ukkelin?
Erittäin vakava mielenhäiriö oltava syynä! Olen Hjallista hiukan nuorempi enkä VIELÄKÄÄN huolisi hänen näköistään miestä - edes rahasta.
Vierailija kirjoitti:
- 88 syntynyt, siis 35v. Hjallis 70v, siis kaksi kertaa vanhempi. Tuskin olisi Hjalliksen kanssa jos ukko olisi tavis köyhä. Ei ole edes ulkonäköä...
No ei Jenni kään..
Hyvä naiset haha!!!