Hjallis Harkimo seurustelee reilusti nuoremman naisen kanssa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7bddad81-0382-45e4-80e4-ef67fa…
Naiset eivät voi vastustaa vanhempaa miestä.
Kommentit (902)
Onko vaalivauva jo pantu alulle?
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. Kuka nuori kaunis nainen aikuisten oikeesti haluaa vanhan ukkelin?
Vänäjän olgarkkirahalla koottu Hjalliksen omaisuus houkuttelee.
Vierailija kirjoitti:
Jasmin löytänyt uuden rakkauden nopeasti kun edellinen mies pesäpallovaikuttaja Harri Pajari menehtynyt näköjään viime kesäkuussa sairaskohtaukseen 69 vuotiaana.
Äkkiäkös se tili tyhjenee ja pikaisesti uutta matoa koukkuun.
Onko tämä eukko joku vanhusten tehokäyttäjä?
Just kuopannut edellisen vanhan ukkonsa hautaan ja heti uusi vanhus. Hjallis on todella höynäytettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Jasmin löytänyt uuden rakkauden nopeasti kun edellinen mies pesäpallovaikuttaja Harri Pajari menehtynyt näköjään viime kesäkuussa sairaskohtaukseen 69 vuotiaana.
Hui!!!
No voihan vee! En ehtinyt saada Hjallista itselleni. Paljon olen kyseistä miestä ajatellut. Meillä on samat arvot.
Tää on musta leski...
100% varmaa että Jolle ei hyväksy.
Onpa ihanan näköinen nainen Hjalliksella! Itsekin kirjoitin tänne, että olisi mukava, jos minullakin olisi itseäni nuorempi tyttöystävä. Olen siis 53-vuotias sinkkumies. Minun haave tyrmättiin palstalla heti tyyliin olen 40-vuotias nainen ja maksimissaan kaksi vuotta itseäni vanhemman miehen kansss voisin kuvitella seurustelevani. Mieluummin alle nelikymppisen kanssa. Mutta kaikesta huolimatta tiedän, että kaikki on mahdollista minullekin. 👍
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä eukko joku vanhusten tehokäyttäjä?
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme! Jokainen menestyy elämässään jollakin hyväksikäytöllä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaakkoisaasialaisia tykätään kollektiivisesti haukkua heidän avioituessaan iäkkäämmänpuoleisten suomimiesten kanssa? Kuinka eroavat suomalaisista sisaristaan?
Ei eroa mitenkään, samaa kuonaa kaikki.
Tämäkin uutinen on vaan jotenkin niin surullista ja säälittävää..meidän naisten kannalta
Pappa ja lapsenlapsi. Voi naisparkaa.
Hyvä Hjallis! Ei mitään vanhaa kiertopalkintoa vaan kunnon naaras vällyjen alle.
No nyt on kaunis nainen! Ihan missitasoa 😍 Harry on äijä!