Hjallis Harkimo seurustelee reilusti nuoremman naisen kanssa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7bddad81-0382-45e4-80e4-ef67fa…
Naiset eivät voi vastustaa vanhempaa miestä.
Kommentit (902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmine on muuten räpyläuinnin sm-mitalisti. Ihan vaan tiedoksi.
Jumalauta! Räpyläuinnin sm ja vanhainkodin kruunaamaton munahaukka!
Hjallis löi kätensä ehdottomasti hunajapurkkiin.
Onko menossa linnanjuhlii ja siksi uutisissa? Mietin että miten on saanut jo kutsun, että onko muuttanut saman katon alle?
Vierailija kirjoitti:
Hei ap! Minulla ei ainakaan ole vaikeuksia vastustaa vanhempia miehiä. Olen onnellisesti naimisissa itseäni 6 vuotta nuoremman miehen kanssa
Ja minä 11v nuoremman miehen kanssa : )
En voi käsittää näitä naisia. Mun isä on 70v ja ihan papparainen jo!
Vaikka olisi maailman rikkain ja tunnetuin mies, niin ikinä en eläkeläisen kanssa olisi näin nuorena.
Kyllä muna ohjaa miesten käytöstä.Ei varmaan tartte liukkaria.
🌹
hjallishan sen hyvin sanoi. "löysin elämäni naisen", riittää hjalliksen loppu elämäksi
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi maailman rikkain ja tunnetuin mies, niin ikinä en eläkeläisen kanssa olisi näin nuorena.
Tää on tää tietty harvalukuinen naistyyppi, johon vetoaa raha ja valta tai joka terapoi jotain traumaansa näiden isoisähahmojen kanssa. Mene ja tiedä.
En myös ikinä ottais tuolla ikäerolla! Mitään miljonääriä. Haluan tienata omat rahani ja pysyä pois julkisuudesta (vaikka muutamaa julkkista tapaillut ja todennot etten halua heistä elämänkumppania).
Vierailija kirjoitti:
Samoin! Minäkään en ymmärrä, mutta jos ovat onnellisia niin mikäpä siinä. Avioehto kannattaa varmasti laatia.
Naurettavaa, jos ei olisi samalla surullinen juttu.
Sen harliinin akka on muuten saman oloinen, olis mielenkiintoista tietää minkälainen isäsuhde näillä lumpuilla ollut lapsena.
gold digger -- like hooker, only smarter
Jep, tyyppi viestitteli mullekin somessa. Blokkasin äijän.
Kaunis, hoikka, isorintainen. Täyttää kaikki kriteerit 👍
Joelin nainen on niin vaatimattoman näköinen harmaavarpunen tähän verrattuna😂😂
Ehkä Hjallis tietää hyvin millaisesta eukosta on kyse muttei häntä haittaa ollenkaan, kunhan vaan saa nuoren naisen viereensä näin elämän ehtoolla. Rahaahan ei saa mukaansa hautaan joten tapelkoot muut sitten perinnöstä hänen kuoltuaan. Ehkei edes ole tärkeää välittääkö nainen oikeasti, kunhan hoitaa roolinsa. Inhottavaa menoa mutta oma on asiansa. Mielenkiintoista kyllä nähdä raahaako tuon mukaan vaalikampanjaan, odotan innolla keskustelua perhearvoista jne.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Hjallis tietää hyvin millaisesta eukosta on kyse muttei häntä haittaa ollenkaan, kunhan vaan saa nuoren naisen viereensä näin elämän ehtoolla. Rahaahan ei saa mukaansa hautaan joten tapelkoot muut sitten perinnöstä hänen kuoltuaan. Ehkei edes ole tärkeää välittääkö nainen oikeasti, kunhan hoitaa roolinsa. Inhottavaa menoa mutta oma on asiansa. Mielenkiintoista kyllä nähdä raahaako tuon mukaan vaalikampanjaan, odotan innolla keskustelua perhearvoista jne.
Ja vaalien jälkeen akka lähtee etsimään vielä vähän vanhempaa ukkoa kun ei tullutkaan uutta Jenniä.
Harkimo ei ole vain vanha, mutta myös ruma. Mutta rahaa ja statusta on. Mikäs siinä, molemmat hyötyvät toisistaan. Sellaisia parisuhteet nyt muutenkin usein ovat, tämä tapaus vain tavallista äärevämpi tässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuon kun räpsäyttää paksuksi 😎
Kaupungin tavotelluin poikamies heittää hiivat tosta vaan. Pullat uuniin.
Rahalla ei ole merkitystä,Hjallis anto vähä PILII ni nuoren kissan pää meni sekasin!!!
Ketä kiinnostaa? Jos hän sen osaa, niin voisi räpylöidä vaikka Antarktikselle pois julkisuudesta. Monen silmät säästyisivät niiltä epämuodostuneilta kasvoilta.