Mikä Tuntemattoman versio on paras
Itse tykkään Molbergin versiosta.
Laineen ohjaus on epärealistinen, näyttelijät yli-ikäisiä järjestään mutta varmaan vastasi tuon aikakauden tarpeeseen.
Louhimiehen näkemys osuu ehkä jotenkin näiden väliin mutta matkii vähän turhan paljon Laineen tulkintaa.
Mistä versiosta sinä tykkäät?
Kommentit (43)
Eka on nostalgisin, humoristisin ja tullut katsottua useimmin. Louhimiehen versio on myös erittäin hyvä, mutta jotenkin totisempi ja Rokkaa nostavampi kuin eka. Mollbergin versio on surkein noista kolmesta.
Louhimiehen versio on keinotekoisesti lausuttuna vuorosanoja viimeisen päälle silitetyissä vaatteissa ja moitteettomassa maskissa.
Se versio jossa suomi valloitetaan ja Suuri Venäjä on Mahtava.
Länsirintamalla ei mitään uutta. Kertoo paremmin sodasta. Uusintaversio on hyvä.
Kaikki ne versiot, joissa ei ole ahdistelija, kähmijä Aku Hirviniemi!
Laineen versio.
Aika yli-ikäisiä ne näyttelijät Louhimiehelläkin olivat.
Se missä Vilho Koskela on musta drag queen 😍
Vierailija kirjoitti:
Edwin laineen
Teitä ei haittaa se että Edwin suhtautui naisiin vielä paljon äärimmäisemmin kuin Aku?
Uusin on nykyajan suomalaisille paras. Vanhoihin elokuviin tottuneille Laineen versio on hyvä, vaikka näyttelijät ovatkin yli-ikäisiä.
Mollbergin versio parantunut vuosien saatossa.Tietenkin Kari Väänänen varasti kohtaukset karismallaan verrattuna uuteen ja huumori myös hyvin pientä verrattuna uuteen.Tietenkin kuvaus hyvin raivostuttavat sitten käsikameralla tehtynä.
11: Hyvä pointti. Parikymppisiä nuorukaisiahan sotilaat enimmäkseen olivat, joskin joukossa kokeneempiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edwin laineen
Teitä ei haittaa se että Edwin suhtautui naisiin vielä paljon äärimmäisemmin kuin Aku?
Miksi mua kiinnostaisi vaikka olisi ollut joku o*jakauppias?
En mä katso mitään Laineen elämänkertaa, vaan Tuntematonta sotilasta.
Mullperillä sotilaat oikean ikäisiä, mutta kaikissa versioissa Rokka toimi vartiossa väärin lampunjalkaa tekiessään; oisi kerennyt korsussakin.
1. Louhimies
2. Laine
kaukana takana on Mollen versio