Saako paikkareihin ottaa lapsen mukaan?
Kommentit (4)
Vaikka itse olen vl niin en todellakaan ottais lapsia mukaan ryhmään. ainoastaan punnitukseen voin ottaa ja lähteä sen jälkeen pois.
Vierailija:
kka kiersi. Nyt kun paikkakunnalla on vain yksi kokoontuminen, ovat olleet useammin samassa kuin missä minä. Itseä vitutti, kun työllä ja vaivalla hommasin lapsenlikan omalleni. Jos en saa lapsenvahtia, käyn lapsen kanssa punnituksella, mutta en vie lasta häiritsemään ryhmää. OHjaajan mukaan toivomus on, että näin toimitaan. Miehelläni on aina työilta ryhmän kanssa yhtä aikaa, vain hänen lomiensa aikaan pääsen ryhmään ilman lasta ja/tai lapsenvahdin hommaamista.Vierailija:
sullahan suuri otanta on jos sun paikkaripaikassa käy joku lestaäiti lapsen kanssa.
silloin kun minä kävin paikkareissa. Jos kävin vaan punnituksessa niin saattoi olla lapsi mukana, mutta jos oli tarkotus jäädä ryhmään niin jätin kyllä lapset kotiin.
Vierailija:
Vaikka itse olen vl niin en todellakaan ottais lapsia mukaan ryhmään. ainoastaan punnitukseen voin ottaa ja lähteä sen jälkeen pois.
sullahan suuri otanta on jos sun paikkaripaikassa käy joku lestaäiti lapsen kanssa.
silloin kun minä kävin paikkareissa. Jos kävin vaan punnituksessa niin saattoi olla lapsi mukana, mutta jos oli tarkotus jäädä ryhmään niin jätin kyllä lapset kotiin.
kka kiersi. Nyt kun paikkakunnalla on vain yksi kokoontuminen, ovat olleet useammin samassa kuin missä minä. Itseä vitutti, kun työllä ja vaivalla hommasin lapsenlikan omalleni. Jos en saa lapsenvahtia, käyn lapsen kanssa punnituksella, mutta en vie lasta häiritsemään ryhmää. OHjaajan mukaan toivomus on, että näin toimitaan. Miehelläni on aina työilta ryhmän kanssa yhtä aikaa, vain hänen lomiensa aikaan pääsen ryhmään ilman lasta ja/tai lapsenvahdin hommaamista.
Vierailija: