Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on riittävä läheisyys parisuhteessa?

Vierailija
05.12.2023 |

Miten se on määriteltävissä, vai onko? 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailua, halailua, sivelyä, ihostelua ja seksiä joka kerta kuin nähdään.

Tämä siis minulle riittävä määrä läheisyyttä. Jokaisella on tässä omat tarpeensa ja mieltymyksensä.

Vierailija
2/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä saisi joka päivä olla, halailua, suukottelua, kosketuksia.

Meillä ei ole lainkaan, ei mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En fyysisesti pystyisi olemaan tuollaisessa suhteessa. Enkä haluaisikaan olla!

Vierailija
4/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on samassa asunnossa, se pitäisi riittää.

Vierailija
5/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vähän on meilläkin, ei vaan aina halua olla se aloitteen tekevä osapuoli ja itse olen mies. 

Vierailija
6/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että se syntyy kommunikaatiosta, ystävyydestä. Voihan sitä nuohjata tungoksessa muita vasten, jos kenen tahansa koskettelu riittää.

Vierailija
7/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on saatava sisään?

Vierailija
8/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on varmaan sitä mieltä, että puolisoa ei ole tarkoitettu pidettäväksi käsivarrenmitan päässä koko ajan. Jos tällainen tilanne suhteessa on, niin silloin miltei varmasti suhde on vaikeuksissa. Toki on niitä hyvin harvoja, jotka eivät halua lainkaan koskea puolisoonsa eivätkä halua tältä läheisyyttä, ja ovat asian kanssa OK, mutta heitä on harvassa.

Vierailija
9/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vähän on meilläkin, ei vaan aina halua olla se aloitteen tekevä osapuoli ja itse olen mies. 

Mies minäkin olen. Lipputankokin halaa lämpimämmin takaisin kuin lasteni äiti. Tosin ei enää hänen kanssaan kiinnostaisikaan edes halata. 

Ap

Vierailija
10/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että se syntyy kommunikaatiosta, ystävyydestä. Voihan sitä nuohjata tungoksessa muita vasten, jos kenen tahansa koskettelu riittää.

Keskustelu ja ystävyys riittää, noh, ystävyyssuhteeseen. Parisuhteelta useimmat meistä edellyttävät enemmän.

Oletko itse ollut parisuhteessa?

Vierailija
11/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis minulle riittävä määrä läheisyyttä. Jokaisella on tässä omat tarpeensa ja mieltymyksensä.

Kuulostaa kivalta, mutta käytännössä hankala toteuttaa. Jos seksiä olisi joka kerta kun nähdään niin meilläkin sitä olisi ollut tänään jo 3 kertaa. Mies tulee vielä kotiin ennen harrastustaan, joten luvassa olisi vielä ainakin 2 kertaa. Loppuu vuorokaudesta tunnit jos ei ihan pikaisista puhuta.

Vierailija
12/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänen kanssaan ei suju, ei väkisin tarvi olla. Vaan vaihda kumppania niin että tarpeet kohtaa.

Vierailija
13/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmettä koloon !

Vierailija
14/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu ja ystävyys riittää, noh, ystävyyssuhteeseen. Parisuhteelta useimmat meistä edellyttävät enemmän.

Enpä ole, mutta mahdoton kuvitella että lopulla tekisi mitään ilman noita edellytyksiä. Yäh.

Vierailija
15/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta, mutta käytännössä hankala toteuttaa. Jos seksiä olisi joka kerta kun nähdään niin meilläkin sitä olisi ollut tänään jo 3 kertaa. Mies tulee vielä kotiin ennen harrastustaan, joten luvassa olisi vielä ainakin 2 kertaa. Loppuu vuorokaudesta tunnit jos ei ihan pikaisista puhuta.

Ei ole hankala toteuttaa, kun ei asu yhdessä.

Vierailija
16/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaista halailua ja pussailua, kosketuksia ohimennessä, seksiä silloin kun huvittaa, vähän pidempikään aikaa välissä ei haittaa. Mulle tärkeintä on ne pienet kosketukset, pussailut ja halailut, mutta ei niitäkään tarvitse välttämättä edes joka ikinen päivä olla. 

Vierailija
17/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailua, halailua, silittelyä, muuta hyvänä pitoa meillä on oikeastaan jatkuvasti jos emme jotain muuta tee. Seksiä ehkä pari kertaa viikossa. Iltaisin sängyssä luemme kirjoja ja silittelemme toisiamme. 

Vähempään en tyytyisi. 

Vierailija
18/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettelua päivittäin, seksiä muutama kerta viikkoon

Vierailija
19/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole, mutta mahdoton kuvitella että lopulla tekisi mitään ilman noita edellytyksiä. Yäh.

Ihan yhtä lailla seksi ja läheisyys ovat useimmille ihmisille parisuhteen edellytyksiä. Siksi juuri pointtasinkin, että parisuhde vaatii enemmän kuin ystävyyssuhde, ei ainoastaan eri tyyppisiä asioita.

Vierailija
20/43 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärmettä koloon !

Seksi ei maistu ainakaan minulle ilman sitä muuta läheisyyttä, ja se läheisyys ei saa olla sellaista joka automaattisesti johtaa seksiin, vaan nimenomaan sitä seksitöntä läheisyyttä. Ja sitä  pitää olla paljon. Silloin kun läheisyyttä riittää niin seksikin maistuu, meillä heti kyllä huomaa että jos kiireen seassa toisen halailu ja silittely on jäänyt vähemmälle niin seksi ei vaan kiinnosta.

Mieheni esim saattaa ohimennen halata ja pussata takaapäin kun laitan ruokaa. Elokuvaa katsoessamme toinen on aina siliteltävänä jne...