Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nahkasohva koiratalouteen?

Vierailija
05.12.2023 |

Uus sohva mietinnässä. Katoin yhtä isoa mustaa nahkasohvaa. Maksaa 900e. Saako tuolla hinnalla hyvää nahkasohvaa? Nahka pu-nahkaa. Ainakin kommenteissa paljon kehuttu.

Kiinnostais ostaa nahkanen sohva kun siihen ei tarttuis karvat ja helpompi pitää puhtaana.

Kokemuksia nahkasohvasta yleensäkin? 

Ei oikein ois varaa tuon kalliimpaa ostaa.

Toinen kysymys, kannattaako laittaa enempi rahaa ja ostaa sohva jossa tyyliin 20v runkotakuu? Tuossa mun kahtomassani sohvassa vaan vuoden takuu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aikanaan Kodin Ykkösestä tilattu keinonahkasohva. On niin paksua keinonahkaa  että ei ole repeillyt tai rikkoutunut vuosien käytön jälkeenkään. Olen suojannut istuinosan ohuella päiväpeitolla ja divaaniosan päällä on keinotalja. Kestää koirat ja muun käytön. Eli oman kokemukseni perusteella en lähtisi teilaamaan kaikkia keinonahkasovia. 

Vierailija
22/22 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin hyvälaatuista kangassohvaa, mutta sellainen ei todellakaan ole halvempi kuin nahkasohva, eettisempi vain. Toinen eettisesti ok vaihtoehto olisi käytetty nahkasohva. Olettaisin, että sellaisen saa edellisen käyttäjän jäljiltä helpommin puhtaaksi kuin käytetyn kangassohvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla