Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikkialla näkee että on otettu ma-ti tällä viikolla vapaaksi - Suomi nousuun jee HUOH!

Vierailija
05.12.2023 |

Em

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne paperimiehet sekä valtion ja kunnan tädit!

Vierailija
2/10 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 1.1. kaikille sosiaalitantoille automaattinen palkankorotus. 🤦🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olisikin aika lopettaa rikkaan eliitin työorjina oleminen ja vaihdetaan työt vapaa-aikaan ja perheen kanssa olemiseen... lopetetaan oravanpyörä mikä on täysin rikkaan eliitin kehittämää...

Vierailija
4/10 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ma ja ti? Järkevämpäähän on ottaa to ja pe vapaaksi, doh.

Vierailija
5/10 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa olisikin aika lopettaa rikkaan eliitin työorjina oleminen ja vaihdetaan työt vapaa-aikaan ja perheen kanssa olemiseen... lopetetaan oravanpyörä mikä on täysin rikkaan eliitin kehittämää...

Ei sulla ole lomia ja vapaa aikaa jos et ole töissä. Olet vaan työtön etkä mitään muuta. 

Vierailija
6/10 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ihan töissä olin. Perjantai mulla tällä viikolla vapaa. Oikein toivoin tänään iltaa ja sain, klo 18 jälkeen tuplapalkka ja huomenna aamuun tuplapalkalla. 

Vierailija
7/10 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ku to-pe. Kai mä saan pekkaset käyttää silloin ku haluan? 

Vierailija
8/10 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin to ja pe vapaaksi. Mulla kun nyt sattui olemaan vielä käyttämättömiä lomapäiviä. 

Osa työkavereista pitää saldovapaata. 

Mä en nyt ymmärrä, että mikä tässä on ap:lla ongelmana. 

Vierailija
9/10 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaa on vuodessa se määrä mitä on, ja ne sijoitellaan siten kuin työnantajan kanssa on sovittu. Lisäksi voi halutessaan sopia palkattomasta. Mulla ei uuden työsuhteen takia vielä ole talvilomaa, mutta nämä ma-ti olen palkattomalla ja se onkin sitten ainoa vapaani talvikaudella arkipyhiä lukuun ottamatta. Ei tämä mitenkään Suomen nousua estä. Eikä olisi ollut mitään hyötyä kenellekään sijoittaa näitä vapaapäiviä johonkin "tavalliseen" viikkoon.

Vierailija
10/10 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisillä vielä toistaiseksi on talvilomapäiviä ja joillain myös saldoa. Yrittäjät tietenkin voivat olla vapaalla/etänä miten parhaaksi katsovat, ja pomot samoin. Mutta kyllä meilläkin saa anoa vapaapäiviksi välipäiviä tai lyhyitä viikkoja. Niitä pyritään jakamaan tasaisesti, ensin ilmoittautuneiden kesken. Monet, kuten minä ovat mielelälänkin töissä näin "risoina" viikkoina, tuntuu kuin olisi kaksi viikonloppua.