mulla on niitä harvinaisiakin muumimukeja, mutta en halua myydä joten otanko käyttöön vaan.
onpa muuten rasittava keräilykohde. ei raaski luopua kun ei tiedä milloin on hyvä ajankohta. eikä raaski käyttääkään.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäkäytännöllisiä mukeja joiden arvo kohta romahtaa, päätä itse
Miten niin epäkäytännöllisiä? Minusta parhaita arkimukeja. Juuri nyt juon kahviani n. 150 euron arvoisesta mukista, jonka joku yritti ostaa minulta 50 eurolla.
Niiden hinnasta on sulanut jo puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin epäkäytännöllisiä? Minusta parhaita arkimukeja. Juuri nyt juon kahviani n. 150 euron arvoisesta mukista, jonka joku yritti ostaa minulta 50 eurolla.
Jos sinulle mukin hinta on tärkein asia niin käytä sitten sitä. Vitosella saa kyllä kaupasta parempia
Miksi ostaa kaupasta vitosella joku halppismuki, jos kaapissa on jo hyvä muki olemassa?
Vierailija kirjoitti:
esim. tää joulumuki 2004-2005. Artikkeleissa mainitaan suuriakin summia mitä on saatu, mutta torissa näyttää kuitenkin kauppa pysähtynee. missä niitä pitää myydä? jossain ruotsalaisilla nettisivuilla?
Aasian markkinoilla? Onko Japanissa edelleen muumi-innostusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle mukin hinta on tärkein asia niin käytä sitten sitä. Vitosella saa kyllä kaupasta parempia
Miksi ostaa kaupasta vitosella joku halppismuki, jos kaapissa on jo kallis muki olemassa?
En kyllä ottaisi käyttöön harvinaisia mukeja, vaan myisin pois ja en kyttäisi hintoja enää koskaan (vähän niinku en koskaan katso voittavia lottonumeroita, koska muistan vakiorivini enkä enää lottoa)... Vaikka en varmaankaan nyt myisi, eikö ne Ruotsissa nyt just ostele niitä. Mikä toki tekee ärsyttävän kierteen, jos jää miettimään hyvää aikaa myydä, mutta joskus kun tarvitsisin rahaa niin sitten myyntiin. Toki näin voi hävitä isonkin summan, mutta minkäs teet.
Onko moraalisesti oikein käyttää muumimukeja jotka on valmistettu Thaimaassa halpatyövoimalla?
Vierailija kirjoitti: Onko moraalisesti oikein käyttää muumimukeja jotka on valmistettu Thaimaassa halpatyövoimalla?
Toi on loputon suo. Missä ja miten joku random halpismuki on valmistettu. Entä laite jolla tänne kirjoittelet. Suurin osa vaatteistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaa kaupasta vitosella joku halppismuki, jos kaapissa on jo hyvä muki olemassa?
Miksi alunperin ostaa kallis muumimuki kun halvemmalla saa parempia? Merkki on tärkeämpi kuin käyttö?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisia mukeja. Mitä epäkäytännöllistä niissä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alunperin ostaa kallis muumimuki kun halvemmalla saa parempia? Merkki on tärkeämpi kuin käyttö?
Alunperin on ollut keräilyharrastus. Jos se keräilyharrastus on hiipunut, niistä mukeista voi juoda vaikka iltapäiväkahvit. Joka päivä eri muki 😊.
Minä säästäisin kaapissa eläkkeelle pääsyä varten. Jos arvoa olisi siinä vaiheessa, möisin ja lähtisin vaikka kylpylään niillä rahoilla. Jos arvoa ei olisi, sitten ottaisin käyttöön eläkkeelle pääsyn kunniaksi.