Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret miehet valitsevat mieluummin videopelit kuin seksin

Vierailija
05.12.2023 |

https://www.telegraph.co.uk/news/2021/03/08/young-men-giving-sex-play-v…

Jenkkikundeilla on todellakin melkoinen meno Atlantin toisella puolella. 18-24-vuotiaat nuoret miehet, jotka eivät ole harrastaneet kevyttä satunnaista menneen vuoden aikana, oli ennen 18,9%, mutta nyt peräti 30,9%. Suurin syy oli alkoholi heti perässään videopelaaminen. Jenkkitytsyt ovat siis tehneet asiat niin vaikeaksi paikallisille nuorille miehille, että kasvava osuus mieluummin pelaa videopelejä kavereiden kanssa, ryyppää ja katselee "pokea".

Kylmäävä palaute tytsyjen suunnasta on täytynyt olla todella massiivista, sillä 18-24-vuotias kundi on elämänsä panetuksen huipulla. Sitä ennen tai sen jälkeen ei mies ole siinä tilassa, että tuntee voivansa harrastaa seksiä milloin tahansa, missä tahansa, kuinka kauan tahansa ja melkein kenen kanssa tahansa. Ja SILTI jenkkitytsyt ovat onnistuneet sammuttamaan miehisen sukupuolivietin. Minusta voidaan puhua jo maailmanhistoriallisesta saavutuksesta.

Kommentit (739)

Vierailija
61/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulle sanottii et kaikki on mahollista kunhan teet kovasti töitä ja harjoittelet"

Kaikki on mahdollista mutta ei aina siinä asiassa ja juuri sillä tavalla jota eniten haluaisit.

Vierailija
62/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kolmasosa miehistä vähintään on ylipainoisia, jos nyt ei sontaluukuissa asuvia. Yli miljoona suomalaisista on jo ylipainoisia painoindeksin perusteella. Hyh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarjottavaa naisilla on nykymiehille? Niinpä. 

Jos sinä et näe mitään tarjottavaa niin se ei tarkoita etteivät monet muut saisi paljonkin.

No mitä "ne muut" sitten saa? 

Lämpöä, läheisyyttä, seksiä, kumppanuutta, perheen jne.. Mitä nyt kukin suhteeltaan haluaa.

Vierailija
64/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis luopunut naisista, lisääntymisestä ja perheestä pelien ja viinan takia. Sen ei olisi tarvinnut mennä niin, minun näkökulmastani, mutta en kadu valintaani. Elämässä pitää tehdä itselleen mieluisia asioita ja valintoja. 

Vierailija
65/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysehän on siitä että tyttöjä saadakseen pitää nähdä vaivaa ja vääntäytyä kotisohvalta ylös. Liian vaivaloista isolle osalle nuorista.

Tasa-arvosta puhutaan mutta silti mieheen pitäisi olla aloitteellinen? Jos nuoret miehet tykkää pelata pleikkaa eikä naiset kiinnosta niin mikä on ongelma? Silloinhan nämä miehet ovat tyytyväisiä elämäänsä.

Suomessa pyritään vahvasti samalle viivalle, mutta sekin johtaa epätasa-arvoon: kaikki eivät halua juuri sille määritellylle viivalle. Tasa-arvossa kai on kysymys kuitenkin siitä, että on valinnanvapaus tehdä sitä, mikä kiinnostaa? 

Vierailija
66/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa turhaa toimintaa ennen kuin pääsee naisen kanssa itse asiaan jos ylipäänsä pääsee itse asiaan. Se on varmasti suurin syy.

Vierailija
67/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti tehty aasinsilta taas naisten syyksi.

Koska tilanne Atlantin toisella puolella ON naisten syytä. Eloonjäämisen jälkeen sukupuolivietti on se kaikkein voimakkain vietti. Ja 18-24-vuotiaalla miehellä se panetus on ehdottomassa huipussa... ja SILTI paikalliset tytsyt ovat onnistuneet sammuttamaan omien kundiensa sukupuolivietin. Onkohan moinen onnistunut koskaan aiemmin maailmanhistoriassa?

Ei ongelmaa, epäkelvolliset eivät lisäänny, tämä on nykyevoluutiota. Laiskat itse hoitavat että jäävät geenipoolista pois.

Vierailija
68/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulle sanottii et kaikki on mahollista kunhan teet kovasti töitä ja harjoittelet"

Kaikki on mahdollista mutta ei aina siinä asiassa ja juuri sillä tavalla jota eniten haluaisit.

Koko lapsuus perustuu valheeseen. 

Vierailija
69/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä et näe mitään tarjottavaa niin se ei tarkoita etteivät monet muut saisi paljonkin.

Lämpöä, läheisyyttä, seksiä, kumppanuutta, perheen jne.. Mitä nyt kukin suhteeltaan haluaa.

On hyvin kyseenalaista saako. Lottoa. En tunne kovinkaan monia oikeasti onnellisia pareja ja perheitä.

Vierailija
70/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se muuten on, se on pois koko yhteiskunnalta. Naisia ei tietysti voi asiasta syyttää. Mutta ei nuo miehet missään sontaluukuissa suurimmaksi osaksi asustele, ihan normaaleja työssäkäyviä siistejä miehiä, jotka nyt syystä tai toisesta ovat todenneet että ei maksa vaivaa, tyhjän saa pyytämättäkin. Vai väitätkö tosiaan, että kolmasosa miehistä on jotain sontaluukuissa asuvia työttömiä, ylipainoisia, epähygienisiä mieslapsia?"

Tämähän oli ap:n mukaan jenkkitutkimus. Asun Suomessa, joten minulla ei ole aavistustakaan, millaisia rutjakkeita nämä amerikkalaismiehet ovat. En silti ymmärrä, miten tämä ilmiö olisi pois koko yhteiskunnalta, jos naiset eivät halua vetelysten kanssa pariutua, eivätkä vetelykset kaipaa naisia elämäänsä. Mitä sitten? Maailma on jo muutenkin liikakansoitettu.

Vierailija
71/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysehän on siitä että tyttöjä saadakseen pitää nähdä vaivaa ja vääntäytyä kotisohvalta ylös. Liian vaivaloista isolle osalle nuorista.

Tasa-arvosta puhutaan mutta silti mieheen pitäisi olla aloitteellinen? Jos nuoret miehet tykkää pelata pleikkaa eikä naiset kiinnosta niin mikä on ongelma? Silloinhan nämä miehet ovat tyytyväisiä elämäänsä.

Ongelma on se että ne pleikan valinneet pojat ovat sitten harvoin kuitenkaan elämäänsä niin tyytyväisiä vaan heille kertyy kaikenlaisia ongelmia ja vaivoja joihin yhteiskunnan pitää sitten syytää rahaa. Ja kun he eivät edes lisäänny niin niitä nämä ongelmat maksavia veronmaksajiakin on koko ajan vehemmän.

Vierailija
72/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tosi paljon tietää yksi asia:

Mikä prosenttiosuus suomalaisista 20-30v miehistä on harrastanut seksiä viimeisen 12 kuukauden aikana. Onko tästä olemassa mitään suht tuoretta tutkimusta? Tietääkö kukaan?

Vierailija
73/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko lapsuus perustuu valheeseen. 

Lapsille asiat esitetään usein aika yksinkertaistaen koska lapsen käsityskyky ei enempään kykene. Normaalisti sitten ihminen kasvaessaan ja kypsyessään tajuaa että asiat eivät ole niin mustavalkoisia.

Vierailija
74/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli käytännössä ei mitään. Joku "naisen saaminen" tai perheen perustaminen oli miehen mitta joskus 90-luvulla, jolloin ei elämässä ollut mitään muuta, mutta niistäkin ajoista on jo aikaa kulunut.

Vieläkö joku ihmettelee miksi nuoret ei pariudu? 

Vierailija
75/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaha, palstan katkerat mammat taas lempipuuhissaan, kun ei haiseva torttunsa kelpaa miehille 🤭

Kelpaa hyvinkin. Onneksi kaikki miehet eivät ainakaan vielä ole viinaanmeneviä inkkeleitä.

Vierailija
76/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos turha toiminta tarkoittaa kaikkea muuta kanssakäymistä naisen kanssa ennen sänkypuuhia, niin en ihmettele että tuolla asenteella jää yksin.

Vierailija
77/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42269 kirjoitti:

Ja vanhemmat miehet valitsee telkkarin.

Minä olen valinnut etten ole uhka yhdellekään naiselle. Naiset leikkiköön ihan rauhassa keskenään. 

Vierailija
78/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvin kyseenalaista saako. Lottoa. En tunne kovinkaan monia oikeasti onnellisia pareja ja perheitä.

Minä taas tunnen. Suhde muodostuu aina eniten siitä miten sinä siinä suhteessa olet ja miten siitä suhteesta ajattelet, ei siitä miten se joku toinen on.

Monien nykyihmisten ongelma on se että he ajattelevat että muilla on velvollisuus tehdä heidät onnellisiksi, ei niin että he haluavat tehdä muut onnellisiksi. Kysytään mitä minä saan eikä mitä minä voin antaa.

Parisuhteen paradoksi on se että (terveessä) parisuhteessa saat sitä enemmän mitä enemmän itse annat.

Vierailija
79/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli käytännössä ei mitään. Joku "naisen saaminen" tai perheen perustaminen oli miehen mitta joskus 90-luvulla, jolloin ei elämässä ollut mitään muuta, mutta niistäkin ajoista on jo aikaa kulunut.

Vieläkö joku ihmettelee miksi nuoret ei pariudu? 

Jos lämpö, läheisyys, seksi, kumppanuus ja mahdollinen perhe on yhtä kuin ei mitään, on parempi pysytellä sinkkuna. Kenenkään ei onneksi ole nykyään enää pakko pariutua länsimaissa.

Vierailija
80/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvallisempaa on pelata pelejä eikä tule mitään tauteja ainakaan mistään eikä oikean elämän "jälkipeliä"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan